Stránka 8 z 10

Re: Emulátor EGR ventilu Y22DTR, Y20DTH, X20DTL

Napsal: 08 dub 2015, 12:43
od Alzafir
Varianta 2, tu bych vyloučil, olej je GM 10w/40 od Vojty, leju tam už po třetí to samé, stejný výrobce.
Varianta 1 je možná, ale zatím jsem se to bál vyslovit nahlas :lol:
Ale jestli to bude fakt způsobené krabičkou, zavřeným EGRem, tak bych to viděl jako největší přínos toho emulátoru. 8)

Re: Emulátor EGR ventilu Y22DTR, Y20DTH, X20DTL

Napsal: 08 dub 2015, 21:13
od jerry mouse
Alzafir píše:Mám jedno zjištění, nevím, jestli souvisí s emulátorem....
Měnil jsem olej, po asi 14 dnech jsem měřil hladinu oleje na měrce ( ujeto asi 500km), kupodivu olej skoro čistý, v každém případě je olej výrazně světlejší, než kdykoli předtím, po předchozích výměnách byl černý prakticky po pár protočení motoru ( s lehkou nadsázkou)...no nevím, jak si to vysvětlit :? .
Alešu podobnu resp. tu istu skúsenosť mám aj ja, Emulator ma už najazdených cez 2200km a novy olej cca 1800km a tiež badam podstatne čistejši olej asi ako po 200km v predchadzajucom režime, a niež mám olej GM 10w40 takže asi budeš mať na 101% pravdu že cely blokačny system tak nezanaša motorovy olej, ako ekosragora EGR! 8) 18.9 EDIT: Aktuálne už cez 20000km z emulatorom bez jedineho problemu! 8)

Re: Emulátor EGR ventilu Y22DTR, Y20DTH, X20DTL

Napsal: 17 kvě 2015, 22:57
od Šiny
Tak s Alzafirovo "Egršidítkem" najeto cca 2500 km. Nevím, jestli související, ale mám dva poznatky.
1. studené auto jede mnohem lépe :D :)
2. což je podstatnější a milejší, průměrná spotřeba dle palubáku na plnou nádrž klesla z 6,1 L/100 na nějakých 5,5 - 5,7 L/100 :)

Někdo stejné zkušenosti? 8)

Re: Emulátor EGR ventilu Y22DTR, Y20DTH, X20DTL

Napsal: 19 kvě 2015, 16:14
od matozippi
nazdar alzafir,
mas uz definitivne odladenu verziu na X20DTL?
aka je cena?
na druhu stranu, mam podozrenie ze vaha vzduchu mi nedava spravne hodnoty (dymi viac ako by malo a spotreba by mohla byt tiez lepsia)
ake maju byt spravne hodnoty vahy vzduchu? reps ako to overit?

Re: Emulátor EGR ventilu Y22DTR, Y20DTH, X20DTL

Napsal: 19 kvě 2015, 17:44
od Alzafir
Verzi na X20DTL mám, ale dělal jsem asi jen 2. Zatím všichni chtějí odstavovat elektronický EGR.
Obě 2 jezdí.
Jestli ti to dýmý, musela by váha dávat moc, ale to asi nebude pravděpodobné.
Data ti nepošlu, všechny šly do věčných lovišť s předchozím noťasem.
Takže si ověř váhu, s tou souvisí dávkování nafty, pak jestli nemáš zahumusené sedlo EGRu, to by netěsnilo.

Re: Emulátor EGR ventilu Y22DTR, Y20DTH, X20DTL

Napsal: 23 kvě 2015, 18:38
od banik74
Díky Alzafirovi, emulátor fachčí, žirafa jede bomby jako dřív, ten chlap má zlaté ruce!!! 8)

Re: Emulátor EGR ventilu Y22DTR, Y20DTH, X20DTL

Napsal: 24 kvě 2015, 10:22
od Marťasek
Cus.

Tak já teď taky řešil nefunkční EGR na Astře G 1,4. za pomocí Aleše (tímto mu děkuji za ochotu). Myslel jsem si, že tam dám taky ten jeho emulátor, ale mám tady varování pro ostatní! STK (aspoň co mám info z Prostějova a Olomouce) začínají tyto komponenty dost kontrolovat!! Nevím jak k tomu přišli a proč, ale dostal jsem varování, abych tam tohle nedával, protože tady na Moravě po tom jdou. Nevím jak to bude jinde ale pokud zjistí že v autě tohle chybí a mělo by to tam být a je to nahrazeno záslepkou nebo něčím jiným okamžitě vyhazují z STK a nezajímají je ani emise. Tak že buď totální blamáž (nějak to zakamuflovat) nebo raději jít do funkčního. (třeba aspoň na to projití a pak to zase přehodit...)

Re: Emulátor EGR ventilu Y22DTR, Y20DTH, X20DTL

Napsal: 24 kvě 2015, 10:45
od Alzafir
Zajímavé. Zatím o tom nevím, ale to neznamená, že to tak není.
Zakamuflovat to jde, ale chce to pohrát si s kabeláží. U nafťáků se dráty k váze dají utopit v plastové chráničce, co vedou kabely ke žhavícím svíčkám, svazek k EGRu zatáhnout s původní formou kabelového svazku textilovou izolační páskou a vidět nic nebude.
Zbývá dořešit konektor u EGRu samotného. Buď ustřihnout na vrakáči kus kabeláže a nechat to trčet ze stávajícího EGRu a přichytit do původní kabelové formy anebo, a to už je pro hračičky, do stávajícího EGRu zapojit konektor tak jako to patří, jen vycvakat piny. A vlastní emulátor napojit na kabeláž konektoru pod EGRem. U elektronického EGRu je to masakr s prostorem, překáží chladiče, ale jde to, takhle jsem to kdysi testoval.
Uvidíme jak to je, jestli budou další takové zprávy.
Co se benzínů týče, bude to úplně stejná kamufláž, jen o něco jednodušší, je to blíž u sebe a vpodstatě kryté plastovým krytem. A že by to někdo rozebíral na STK....to asi ne :lol:
Záslepka tam samosebou není třeba. A ta by byla vidět.

Re: Emulátor EGR ventilu Y22DTR, Y20DTH, X20DTL

Napsal: 24 kvě 2015, 10:57
od Marťasek
JJ přesně. Vše jde udělat :-) Já mám tu výhodu, že můj motor ten EGR nemá :-) Ovšem na té astře jsme raději koupil nový... 2700kč v prd... :cry: Holt kamoš je stará poctivka

Re: Emulátor EGR ventilu Y22DTR, Y20DTH, X20DTL

Napsal: 24 čer 2015, 09:43
od Kosa02
Je to stejně zajímavé. Mě nedávno na STK tvrdili, že když máš emise, tak je nezajímá "jak" se jich dosáhlo. No zase je otázka u koho tu STK děláš. Na EGR za 2700kč pozor. Možná se zdá jako dobrá koupě a možná je, ale před rokem sme taky kupovali nový za podobnou cenu. Odešel za 2 měsíce (možná vadný kus).

Re: Emulátor EGR ventilu Y22DTR, Y20DTH, X20DTL

Napsal: 25 čer 2015, 10:58
od Dragon
Ahoj,
máš ten emulátor otestovanej na X18XE1? A jak dopadl ten test na benzínu o stránku dřív?
Pokud dobře, tak by mě zajímalo, jestli se i u benzínu projevuje lepší tah u studeného motoru jako je to u dieselu?

Re: Emulátor EGR ventilu Y22DTR, Y20DTH, X20DTL

Napsal: 25 čer 2015, 12:12
od Alzafir
Benzín zatím nic, stále není čas :cry:

Re: Emulátor EGR ventilu Y22DTR, Y20DTH, X20DTL

Napsal: 02 črc 2015, 16:21
od Hrakuun
Už jsem také majitelem EGR emulátoru. Zdá se že funguje. :) Díky alzafire
Nicméně otáčky mi občas stále "visí" na 1500. I když je zařazená rychlost tak auto samovolně přidává plyn, neví si někdo rady s tímto?

Re: Emulátor EGR ventilu Y22DTR, Y20DTH, X20DTL

Napsal: 02 črc 2015, 19:04
od jerry mouse
možno skúsiť preveriť plynovy pedal, občas zvykne robiť šaradu! :wink:

Re: Emulátor EGR ventilu Y22DTR, Y20DTH, X20DTL

Napsal: 12 srp 2015, 21:48
od HonzP
Marťasek:

s těma emisema je to teď nějaký divoký, ale obecně funguje to, že nejdřív jdeš na ně (zaplatíš kontrolu a dozvíš se výsledek) a teprve potom můžeš na STK.
A emisman není vůbec šťastnej, když někoho vyhodí, protože sousední spřátelená STK přijde o kšeft. A jen blázen by platil TK, když neví, jestli se k ní dostane :mrgreen:

Já jsem měl rozejitý emise s TK, kvůli přestavbám, chtěl jsem jenom emise, emisák tvrdil něco, STK něco jinýho, volali na Dekru a tam jim řekli zase jinej postup, je to asi 4 měsíce zpátky.

Prej to maj´nějak pošéfovaný, aby prošlo všechno, ale to mohou být jen řeči.

Alzafir - co Z19DT, sem s tím :mrgreen: