Stránka 8 z 12

Re: Astra GSi 2.0Turbo Majky94.

Napsal: 20 pro 2014, 16:24
od jerry mouse
Tak originál piesty v tomto X-bloku boli z identom 00 a použil som ident 05 tak neviem či je to ešte OK alebo dosť mimo? :?

Re: Astra GSi 2.0Turbo Majky94.

Napsal: 20 pro 2014, 18:37
od Vojta
no nacpal si tam o 0,025mm větší písty než tam přijdou a asi to problém bude když to maj takhle odstupňovaný, kdyby to bylo jedno tak neprodávaj 3 rozměry

Re: Astra GSi 2.0Turbo Majky94.

Napsal: 20 pro 2014, 19:27
od jerry mouse
.. no ja by som to videl skôr na 0.050 čiže 5 stoviek do plusu :roll: ale treba brať v zreteľ ze blok nebol nový a mohol mať nejake to opotrebenie, osobne tipujem okolo 2-3 stovky ale možem sa aj myliť, :?: tak potom by to nebolo až take markantne. Chlapci Hardy, Majky11 ake ste vy mali pôvodne piesty tiež 00 ident, viete mi to preveriť? :?

Re: Astra GSi 2.0T Majky94.

Napsal: 20 pro 2014, 20:50
od Majky94
Bodlo by keby sa k danej veci vedel vyjadriť napr. aj JRD-McLaren a podobny experti! 8)

Re: Astra GSi 2.0T Majky94.

Napsal: 26 pro 2014, 22:41
od jerry mouse
Len tak mimo témy problemu som dnes prevažil na digitale pôvodne dekarbonizovane piesty a trochu ma prekvapil ich vahovy rozdiel medzi najľahšim a najťažším piestom je rozdiel 4.3gr :shock: ktorý je už cititelny aj ked to mate priamo v ruke. Mimochodom samotna segerka važi cca 0.7gr takže rozdiel je ako 6-nasobok hmotnosti jednej piestovej segerky čo si myslim že je už trochu moc! 8) Pre ilustraciu uvediem posledne dvojčislo končiace desatinnou čiarkou, takže je to asi takto: 1.=434.6gr 2.=1.4 3.=1.0 4.=0.3 :wink: Pro sichr 5 nových pašiku! 8) :arrow: https://www.dropbox.com/s/465aa4kqz2mus ... 1.jpg?dl=0 v podobnej hmotnostnej konfiguracii ako predchadzajuce pôvodne piesty, kde tiež jeden piest vybočoval extremne z hmotnostnej tolerancie o +3.3gr.

Re: Astra GSi 2.0T Majky94.

Napsal: 08 led 2015, 18:25
od jerry mouse
Tak dnes šli piesty von, vyzerali ako nové aj ked na každom pieste okrem posledneho bolo cca za polievkovu lyžicu motoroveho oleja, ako keby to bol olejovy kompresor. Hodim foto za chvilku spolu z pomerne slušne tancujúcim piestom v rytme lambady! :lol: Tie posledne kružky z harmonikou aký majú zmysela a vyznam, lebo mi pripadaju dosť mľangrave a neučinne! :roll: Hlava :arrow: :?: :arrow: https://www.dropbox.com/s/3d7yij33adgwz ... 5.jpg?dl=0 Kružok č.1 :arrow: https://www.dropbox.com/s/lfyeuz2jh64dh ... 1.jpg?dl=0 Kružok č.2 :arrow: https://www.dropbox.com/s/7v1zjsfqildgx ... 2.jpg?dl=0 á 4-ty valec ktory olej nepapal :arrow: https://www.dropbox.com/s/0r1ihmnw6uk50 ... 2.jpg?dl=0 Zajtra je v plane odborne premeranie valcov ale aj piestov 8) a potom sa rozhodne ako dalej? 8) Odporučana voľa na piestných kružkoch je 1.kružok 0,3-0.55 ideál 0.45 a kružok č.2 trošičku menej 0.25-0.50 ideál 0.40. a u nás to bolo asi tak 1.2mm na prvom kružku a na druhom cca 2.7mm čo je asi 9x väčšia voľa ako je predpis! http://www.precisionintl.com/Engine.asp ... ID=4694963 :arrow: https://www.motointegrator.sk/produkty/ ... -012-20-n3 http://www.automatejcek.cz/nahradni-dil ... 012-20-n3/

Re: Astra GSi 2.0T Majky94.

Napsal: 08 led 2015, 21:52
od Vojta
hlavně si to nech vybrousit podle TISu... jestli to je ještě množný

Re: Astra GSi 2.0T Majky94.

Napsal: 08 led 2015, 22:06
od jerry mouse
Mne TIS na Win-7 nemako! Ale ked mi to zistiš tak ti pošlem velke díííííííkes! 8) :wink:

Re: Astra GSi 2.0T Majky94.

Napsal: 08 led 2015, 23:03
od Vojta
už sem ti sem tu tabulku dával tak hledej 8)

Re: Astra GSi 2.0T Majky94.

Napsal: 08 led 2015, 23:33
od jerry mouse
Takuto sme mali volu na strednom pieste :arrow: https://www.dropbox.com/s/sntgysysezzbl ... 3.mp4?dl=0

Re: Astra GSi 2.0T Majky94.

Napsal: 09 led 2015, 00:09
od Hardy
Jerry nie je ten piest práve v tej vložke čo si dával robiť na začiatku GO???

Re: Astra GSi 2.0T Majky94.

Napsal: 09 led 2015, 08:51
od Majky94
Ten GO valec je ako posledny štvrty, ale ma to všetkych aj tak vyrazne najmenšiu voľu! :wink:

Re: Astra GSi 2.0Turbo Majky94.

Napsal: 09 led 2015, 21:28
od jerry mouse
Vojta píše:no nacpal si tam o 0,025mm větší písty než tam přijdou a asi to problém bude když to maj takhle odstupňovaný, kdyby to bylo jedno tak neprodávaj 3 rozměry
Premerane piesty ako aj valce, tolerancia je v predpisovej norme aj vo valci a to v rozsahu 0.01 až 0.04 po co celom rozsahu pracovnej plochy valca, u toho Go-čkovaneho je ešte o trochu lepšie. Nové origo piestne krúžky z tých istých piestov mali, na kompresnom prvom kružku voľu 0.55 a na strednom kružku už od 0.65 čo už je trochu moc. Aký vyznam maju vlastne tie spodne vejarovite krúžky pre spotrebu oleja, ked ich učinnosť podľa mna je absolútne nulova ako keby boli iba z blata, širka stareho krúžku ktorý mal najazdeno skoro 200tkm je naoko badatelnejšie širšia ako širka toho noveho iba po 3tkm. Ked roztiahnem ten dolny tenučky kružok po obvode valca tak na zamku mi chyba skoro 1cm, a to asi nebude celkom normalne?

Re: Astra GSi 2.0T Majky94.

Napsal: 10 led 2015, 15:50
od Majky94
Objednali sme dnes aftermarketovu sadu iba na jeden piest od Mahle, až to dojde v utorok tak si to premerame z iným rozmerom ako u GM. Držte nám palce! 8)

Re: Astra GSi 2.0T Majky94.

Napsal: 10 led 2015, 16:22
od Hardy
Ešte mi vysvetli ako sa mohol tak rozklepotať ten jeden piest v tom valci. To sa ten piest zbrúsil vo valci či naopak? Či si tam dal malý piest či jak sa to tam mohlo stať :-D.