To:gErda,
já už to řeším více než rok, a výsledky... první co bylo - ucpaný katalyzátor, bohužel jsem to dal do servisu idiotovy a ten magor mě ho úplně zničil

zároveň taky zničil zadní lambda sondu, takže škoda za 22 tisíc
čistil jsem vzduchovou klapku, sací potrubí, dal nové svíčky, taky jsem zkoušel novou lištu, zaslepil jsem EGR, no a výsledek

žádný

předevčírem jsem koupil úplně nové svíčky CHAMPION, přestože na starých bylo najeto přesně 8 000 km, tak jsem je namontoval - výsledek, po přesně 65 km zase závada

úplně stejná, jako předtím, nezapálení na druhém válci a špatný signál z lambda sondy za katem
prostě to nechápu, včera to jelo jako

a dneska se mi stalo to, že když jsem zastavoval na stopce, tak to začalo jet na tři válce, vypnul jsem zapalování, znova nastartoval a stále to tarokovalo na tři válce, po dojetí na parkoviště jsem motor vypnul a asi za půl hodiny nastartoval, motor jel úplně normálně
jenže se objevila další chyba

stále běžel ventilátor chlazení, přestože motor byl studený cca 40 stupňů, to jsem vyřešil tak, že jsem vzal kontox a prostříkl kontakty - to se spravilo, ventilátor funguje jak má.
Tak ale stále bádám, čím to může být, chytrý z toho nejsem vůbec, obecné rady, které si zde člověk může přečíst, neplatí všeobecně pro všechny motory, takže závěr je asi takový, zkoušet další a další možnosti.
Možná u mého vozu je chyba v řídící jednotce, nevím, možná jsou jenom zaoxidované kontakty na kabelech co vedou do řídící jednotky, ale nevím jak je demontovat, nechci je zničit, když nevím jak na to.
