Stránka 8 z 13

Napsal: 01 čer 2006, 18:34
od Oťas
No to je optimální, jinak by měl pracovat ve všech otáčkách tzn i ve vysokejch, aby se pořádně vypálil.... :wink:

otáčky

Napsal: 01 čer 2006, 19:04
od xcarv
Mám astra g 1.4 benzin z14xe r. 2001
když to točim podle manuálu na 2-3000ot. tak to skoro nejede nejde s tím něco udělat a při 3.5- 4000 ot jakoby ten motor něco nakoplo jako turbo v dislu je to normoš ?

Napsal: 01 čer 2006, 19:10
od Návštěvník
8) mám pocit,že to jsou u 16 ventilů ty vhodné otáčky,v ten moment motor ožívá,je to můj názor,ale taky se snažím to moc nehonit,nevím tudíž zda to není horší než lepší :wink:

Napsal: 01 čer 2006, 19:37
od win
jelikoz vykon roste s otackama vice mene linearne, tak to co te "nakopne" je prave kroutici moment, ktery v techto otackach dosahuje sveho maxima

Tdiesel ma vyssi kroutak v nizssim spektru otacek hlavne diky turbu

spotreba nezalezi zcela na otackach, ale hlavne na poloze plynoveho pedalu=))

otáčy

Napsal: 01 čer 2006, 19:40
od xcarv
jak to mam chapat?

Napsal: 01 čer 2006, 20:32
od win
reknu to takhle - na spotrebu je nejlepsi malo slapat na plyn, treba jen do poloviny plyn. pedalu - neboj se to vytacet do strednich otacek

kdyz pri nizkych otacka das plnej, nejen ze to stejne nejede, ale i dost zere >podivej se na aktualni spotrebu na pp treba

Napsal: 01 čer 2006, 22:04
od Deli
TOMHAJ píše:me by spis zajimalo,jestli jste uz nekdo dojel do cerveneho-6500ot/min ? :D
Úplně v klidu a né jednou, zkoušel sem jak moc to utne omezovač... :P Jinak moc nechápu lidi, co se bojí motor točit :roll: Pokud je ohřátej, tak to přece musí být jen rád, že se taky protáhne :wink:

Napsal: 02 čer 2006, 08:21
od Majkeel
To ja taky jezdim jen kolem těch 3000 ale jak vidim někoho jak se na mě zezadu lepi tak mu ukažu, pak už ten motor točim ale všeho s mírou

Napsal: 02 čer 2006, 13:57
od Jamoko
Luky píše:Do 180 to je v pohode, 190 uz trva docela dlouho a zrychleni ze 190 na 200 cca 3 minuty :D
Ale mam tam ted zimni 14'', tak to bude promerovat jeste vic nez na letnakach, ktery jsou 15''.
Ale ty feldy me fakt vzdycky pobavi. Obzvlaste sestnactky, to si ty ridici asi myslej, ze maj prinejmensim Ferrari :)
No musim rict ze sme meli taky 1.4 16V s klimou a udelal sem rekord 230 na dalnici. Jela krasne. A nekecam pro pripadne zajemce o diskuzi.

Napsal: 02 čer 2006, 14:02
od Luky
Jamoko píše:
Luky píše:Do 180 to je v pohode, 190 uz trva docela dlouho a zrychleni ze 190 na 200 cca 3 minuty :D
Ale mam tam ted zimni 14'', tak to bude promerovat jeste vic nez na letnakach, ktery jsou 15''.
Ale ty feldy me fakt vzdycky pobavi. Obzvlaste sestnactky, to si ty ridici asi myslej, ze maj prinejmensim Ferrari :)
No musim rict ze sme meli taky 1.4 16V s klimou a udelal sem rekord 230 na dalnici. Jela krasne. A nekecam pro pripadne zajemce o diskuzi.
No tak to uz si neumim predstavit, ale me lidi neverej ani tech 200, takze proc ne, ze...
Ale tu klimu si mel vyplou, ne? Prece jen to par koniku ubere.

Napsal: 02 čer 2006, 14:11
od Jamoko
Luky píše:
Jamoko píše:
Luky píše:Do 180 to je v pohode, 190 uz trva docela dlouho a zrychleni ze 190 na 200 cca 3 minuty :D
Ale mam tam ted zimni 14'', tak to bude promerovat jeste vic nez na letnakach, ktery jsou 15''.
Ale ty feldy me fakt vzdycky pobavi. Obzvlaste sestnactky, to si ty ridici asi myslej, ze maj prinejmensim Ferrari :)
No musim rict ze sme meli taky 1.4 16V s klimou a udelal sem rekord 230 na dalnici. Jela krasne. A nekecam pro pripadne zajemce o diskuzi.
No tak to uz si neumim predstavit, ale me lidi neverej ani tech 200, takze proc ne, ze...
Ale tu klimu si mel vyplou, ne? Prece jen to par koniku ubere.
No jiste ze vyplou, to bych se asi ani nerozjel. Jinak byla to edice 100. A takovej forek. Mam na to svedka - pritelkyni, ktera v teto rychlosti rekla osudnou vetu : To by byla sranda kdyby nam upadlo ted kolo!!! Tak sem se tak zamyslel a jel dal. Ale v cloveku to tak zapochybuje. Ono i kdyby upadlo v 80 km/h tak to dopadne asi stejne - total hrobecek.

Napsal: 02 čer 2006, 14:18
od Luky
Jamoko píše:
Luky píše:
Jamoko píše: No musim rict ze sme meli taky 1.4 16V s klimou a udelal sem rekord 230 na dalnici. Jela krasne. A nekecam pro pripadne zajemce o diskuzi.
No tak to uz si neumim predstavit, ale me lidi neverej ani tech 200, takze proc ne, ze...
Ale tu klimu si mel vyplou, ne? Prece jen to par koniku ubere.
No jiste ze vyplou, to bych se asi ani nerozjel. Jinak byla to edice 100. A takovej forek. Mam na to svedka - pritelkyni, ktera v teto rychlosti rekla osudnou vetu : To by byla sranda kdyby nam upadlo ted kolo!!! Tak sem se tak zamyslel a jel dal. Ale v cloveku to tak zapochybuje. Ono i kdyby upadlo v 80 km/h tak to dopadne asi stejne - total hrobecek.
No me bouchlo ve 180ti pravy predni, a muzu ti rict, ze sem se malem pos..l.
Pocit fakt nic moc.

Napsal: 02 čer 2006, 14:22
od Návštěvník
Mam motor 2.0 ale nejsem si jisty protoze ten co mi to prodal mel v technicaku napsana 85kw/5400ot a to mi spis sedi na 1.8 tak nevim nevim

Napsal: 02 čer 2006, 14:25
od Mike
Jamoko píše: No musim rict ze sme meli taky 1.4 16V s klimou a udelal sem rekord 230 na dalnici. Jela krasne. A nekecam pro pripadne zajemce o diskuzi.
O tomhle se opravdu nema cenu bavit, ze...(hadam, ze to bylo mereno na cyclocomputeru, pac uz dosly carky na tachaci) 8)

Napsal: 02 čer 2006, 14:30
od Majkeel
Zigi píše:
Majkeel píše:To ja taky jezdim jen kolem těch 3000 ale jak vidim někoho jak se na mě zezadu lepi tak mu ukažu, pak už ten motor točim ale všeho s mírou
Co mas za motor?

ja mam 2.0 85/5400