Stránka 8 z 89

Napsal: 10 kvě 2006, 21:47
od pealss
to jo no ja treba jezdil 60 na petku takze by mohlo byt mensi spotreba protoze jsem mel jeste nad rezervou par malych chlupu takze nevim no , kolik je v rezerve kdyz to zecne svitit(rezerva v nadrzi)?

Napsal: 10 kvě 2006, 21:48
od Vojta
Pluhař píše:
BaronJ píše:Super. Počkám si na výsledky
žere mín ale pořád se toči motor na vyšší otáčky než na neutrál a tím se ničí víc ,nebo ne?
co se na něm ničí?

Napsal: 10 kvě 2006, 21:53
od Podbot
pealss píše:to jo no ja treba jezdil 60 na petku takze by mohlo byt mensi spotreba protoze jsem mel jeste nad rezervou par malych chlupu takze nevim no , kolik je v rezerve kdyz to zecne svitit(rezerva v nadrzi)?
Pak bych si ale smazal podpis TOCIT, TOCIT... když to tak setříš. počítám že v těch 5250 tam máš maximální výkon? Já mám X16XEL a ten má maximum až v 6000tis/min, když jedu bez rodinky, tak se podívám i za 6000. :)

Napsal: 10 kvě 2006, 21:54
od Pluhař
Vojta píše:
Pluhař píše:
BaronJ píše:Super. Počkám si na výsledky
žere mín ale pořád se toči motor na vyšší otáčky než na neutrál a tím se ničí víc ,nebo ne?
co se na něm ničí?
na volnoběh se točí pomalu a tím padem motor udělá mín práce než když se točí třeba na 5500 ot.

Napsal: 10 kvě 2006, 21:56
od pealss
vska u toho dyzla tolik otacek nemas a taky tomu motoru musis pomahat trosicku brzdou tak usetris palivo a neleti ti to tak z trebas kopce jak strela dolu abys pak trapil brzdy prutkym brzdenim ;)

Napsal: 10 kvě 2006, 21:59
od Pluhař
pealss píše:vska u toho dyzla tolik otacek nemas a taky tomu motoru musis pomahat trosicku brzdou tak usetris palivo a neleti ti to tak z trebas kopce jak strela dolu abys pak trapil brzdy prutkym brzdenim ;)
s těma otackama sem se sek no

Napsal: 10 kvě 2006, 22:02
od pealss
vsak v poho ale taky jsem si to myslel ale slysel jsem to od vice lidi uz atk mi pripadlo prakticke dojizdet na rychlosti nemusis pak namahat brzdy a usetris palivo

Napsal: 10 kvě 2006, 22:06
od Pluhař
třeba... když najedeš 200000km a z toho třeba cca 15000km na neutrál tak ho šetříš ne? nebude se točit na¨plno a tím se mín ojede.

Napsal: 10 kvě 2006, 22:10
od pealss
to mas taky tak kdyz v zime startujes tak taky bys ho nejdriv ten motor nahrival rucnim topenim protoze stejne ti ten motor jede ze zacatku na prazdno nez se ten olej rozmyxuje a ohreje a stejne musis mit kvalitni olej aby ti mazal co nejlepe a pak takove veci nemusis moc ne-li vubec resit a u tveho naftaka nemusis to tocit do takovych otacek jak benzin a i to brzdeni je pak efektivnejsi :roll:

Napsal: 10 kvě 2006, 22:13
od manli2
Pluhař píše:třeba... když najedeš 200000km a z toho třeba cca 15000km na neutrál tak ho šetříš ne? nebude se točit na¨plno a tím se mín ojede.
no ne podtáčení motoru zrovna dvakrát nesvědčí... :wink: :lol:

Napsal: 10 kvě 2006, 22:16
od Pluhař
Hele nebudem to řešit DVACKA sem DVACKA tam ne?. Admin. zavři to!

Napsal: 10 kvě 2006, 22:19
od pealss
no tak ja to drzim vetsinou na 1700 otackach ve meste jinac mimomesto tak 2800 ot. ale kdyz nekoho potrebuju predjet nebo nekam pospicham tak se udela i vir v nadrzi :D toz kdyz byva 5250 ot. tak pak se neni cemu divit ale to nedelam casto z nekolika duvodu pac nerad bych byl mit tak krasne auticko se zadrenym moturkem a potom ta spotreba okolo 8 az 9 litru to taky neni onco :roll:

Napsal: 10 kvě 2006, 22:21
od pealss
Pluhař píše:Hele nebudem to řešit DVACKA sem DVACKA tam ne?. Admin. zavři to!
to mas aasi recht to chce si to vyzkouset kazdy sam a kazdy uvidi

Napsal: 10 kvě 2006, 22:24
od manli2
Pluhař píše:Hele nebudem to řešit DVACKA sem DVACKA tam ne?. Admin. zavři to!
co chceš zavírat? :wink:

Napsal: 10 kvě 2006, 22:25
od Pluhař
motor tam je vod toho aby za nás dřel, je to náš votrok a konec.