v týdnu se mi rozsvítila kontrolka motoru, diag nemám, ale vyblikal jsem 0500 a 0100 - to je váha vzduchu a čidlo rychlosti (levý náboj), rozsvítí váha vzduchu kontrolku motoru?
Ano teď jsem to kajsik psal, že jsem zapoměl připojit zpět konektor od váhy po tom co jsem s kolegou řešil problém na Vectře (jsme jí chtěli přehodit ale konektory jsou jiné) Auto ale naproto normálně jelo.
vcera jsem resil jednu Zafiru A Z18XE s chybou:
P0351 - Zapalovací cívka 1- vysoká vstupní úroven
(01) - Present
Mno dival jsem se na svicky, ty vypadaly jakz takz, ale pro jistotu jsem je prehodil. Vse furt pri starem a chyba furt stejna. Dal jsem tam zapalovaci listu ze sveho, furt to same. Pro jistotu jsem jeste prehodil vahu vzduchu a skrtici klapku a furt to same. Jedine co me nenapadlo udelat je, podivat se, jestli svicky pali, ale kamos kupi svycky nove (stejne by to musel udelat), tak to prubnu. Samozrejme, ze jsem tady cetl, ze RJ, ale nez vymenime ECU, tak jestli jeste neco ?? Pripadne co zmerit.
Opel Zafira 1,8 92kW (Z18XE) 2000 Edition-Obyvak na uteku
Skoda 100 (722)-Muj stary dobry verny pritel na ktereho nedam dopustit
Skoda Fabia Combi 1,4MPi-S ni uz to neni tak squleee jako s S100
Co livedata? Jsou tam výpadky v zapalování?
Jinak jestli svíčka pálí na vzduchu mimo motor, to ještě nezaručí jiskření v motoru pod tlakem. Vyzkoušeno.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Opel Zafira 1,8 92kW (Z18XE) 2000 Edition-Obyvak na uteku
Skoda 100 (722)-Muj stary dobry verny pritel na ktereho nedam dopustit
Skoda Fabia Combi 1,4MPi-S ni uz to neni tak squleee jako s S100
Moc jsi to nepopsal, motor jde na 3 válce?
Proměř kabely, na jednotce jsou piny pro 1. válec 15 a 47, konektor X58, na liště to je pin 6.
V tomhle případě moc možností není, svíčka, lišta, jednotka.
V diagnostice sleduj čidlo klepání, mělo by být vidět, který válec nejede.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Mno vidis, svicka, lista, jednotka. Pri cemz svicky a listu jsme vyzkouseli vymenit. Svicky jsme teda jen prohodili a furt stejna chyba. Jak jsem psal, jeste kamos koupi svicky, mno a bude to.
Opel Zafira 1,8 92kW (Z18XE) 2000 Edition-Obyvak na uteku
Skoda 100 (722)-Muj stary dobry verny pritel na ktereho nedam dopustit
Skoda Fabia Combi 1,4MPi-S ni uz to neni tak squleee jako s S100
Hmm Denny to jsi moc nepotesil. Mliko nebude mit radost.
Opel Zafira 1,8 92kW (Z18XE) 2000 Edition-Obyvak na uteku
Skoda 100 (722)-Muj stary dobry verny pritel na ktereho nedam dopustit
Skoda Fabia Combi 1,4MPi-S ni uz to neni tak squleee jako s S100
Caute, Harry mluvi o mem aute. Ve ctvrtek jsem byl jeste pro jistotu zmerit tlak ve valcich. Po vychladnuti motoru 1. mereni na treti otoceni 3 ze 4 valcu v pohode 15-20. 2 mereni prvni 2 dalsi poklesly pouze 4 valec drzi 15+, pak jeste asi 4x mereni 3 valce stezi 10 ctvrty stale tlacil 15+.
Mozna jeste jedno voditko, cele to zacalo po natankovani plne na Schelce pri placeni pani prodavcka dekovala bohu ze uz prijela cisterna. Druhy den rano cesta Ova -> Ostravice auto do kopce uz moc netahlo, potom prochazka po lese a po opetovnem nastartovani P0351.
Kdyby blbost povznášela .... většina lidí létá
Zafira 1.8 92kw Z18XE r.v. 2000