kai81 píše:Asi mám opravdu podobnej problém.Problémy,který popisuješ,jsou skoro podobný.Akorát mě se vůbec nerozsvicuje kontrolka motoru.Ale jinak naprosto stejný.Trochu víc začíná poškubávat při rozjíždění.Pak je to relativně OK.Když jedu konstantní rychlostí a pustím plyn,tak je slyšel jako by to trochu "střílelo do výfuku"..Když jemně přidám plyn,aniž bych chtěl prudce akcelerovat,tak to silně škubne.Pak zase nic.Jinak změnil se Ti i trochu zvuk motoru,nebo je to jen můj subjektivní pocit??? Když to tady tak pročítám,tak někdo má podobný problém a u někoho je to třeba lišta a u někoho AGR,takže asi těžko hádat.
ahoj, tak takhle to dělalo i u mého vozu!! přesně jak píšeš i ten pocit, že to střílí do výfuku!
Když jsem to zkoušel na parkovišti vytočit do větších otáček, tak se to začínalo dusit a zvuk motoru "jako by byl prasklý výfuk"

!nešlo to vytočit více než na 4,5 tisíce a po každem vytočení, kam až to pustil omemezovač, tak se otáčky posunovaly níže a níže, jako by omezovač posunoval omezení otáček dolů, včera už mě motor ani nenaskočil

, to znamená, že omezovač je asi nastavený na "0" otáček!? nevím, ale můj dojem je, že je asi otevřený EGR, jedna z možností, další chyba může být v liště, nemám ale klíč na svíčky, tak jsem do toho nelezl, náhradní svíčky taky nemám, takže nevím jestli to vůbec dává jiskru!

ŘJ žádnou chybu nezaznamenala, takže najít závadu je asi dost velký problém

, v servisu ví taky "prd a vořech"

čím to může být, to co mi řekli, tak to v podstatě vím já taky, pokud bych měl jiný EGR, svíčky a lištu, tak vyzkoušet tyto tři věci bych dokázal já sám taky, jenže dostat se do řídící jednotky a nastavit hodnoty jaké tam mají být, tak tuto možnost nemám!

ví někdo jak se dá ta ŘJ nastavit?

a jde to vůbec udělat?

to nastavení nových hodnot v ŘJ?
