neprůchodnost palivového čerpadla
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
- Reklama
Jedna diskuze o aditivech do nafty jestli ano nebo ne, psal tam i Yper z opelclubrenbau, ktereho mozna nekteri znaji http://www.oleje.cz/forum/viewtopic.php ... e520d0e833
historie
Takže, vracím zpět do placu toto téma o palivovém čerpadle bosch pro diesly. Moje čerpadlo odešlo proto, že řídící jednotku postihla tzv "náhlá smrt". Tak alespoň nazývají technici tento kolaps následně pak dojde k většímu či menšímu poškození mechanické části čerpadla. Někdy se zadaří a oprava výjde relativně levně cca 20 000,-Kč. Mě to nakonec stálo bez pár korun 35 000,-Kč. Veškeré ostatní snahy se minuli účinkem. a také se ze slibovaného nového čerpadla vyklubal obchodníček podvodníček. Takže servis Bosch to zachránil a dnes jezdím. Ptal jsem se zda můžu nějak sám ovlivnit životnost čerpadla, bylo mi sděleno, že ani moc né. Podíl nekvalitní nafty na závadě je prý tak 50%. Takže vám všem přeji hodně štěstí s vašimi čerpadly a spoustu kilometrů bez závad. Zdar. FREDY
Jó to je možný, ale ty nemáš diesel. U benzínu je to sranda za pár kováků. To tvoje čerpadlo bude jako samostatná jednotka umístěná v palivové nádrži a bude tlačit benzín do motoru. Moje čerpadlo je umístěno na těle motoru, honí naftu z nadrže do motoru a zpět a vstřikuje směs do válců. Součástí je i řídící jednotka pro vstřikování. Zdar FREDY
Od roku 2003 jsou cerpadla modifikovana a ta se davala i do 2.2DTI. Co se tyce cerpadel, tak je to kus od kusu a jestli se nepletu tak i 1.7DTI ma obcas take problem s ridici jednotkou (muj kolega to nedavno resil) a benzin na tom neni o moc lepe. Hold po case se ta elektronika sesuje, vymazou epromky atd. a je vymydleno a jestli se nepletu tak se to tykalo i nekterych 1.8 s bosch ridicima jednotkama. Co nadelas je to jen drahe spotebni zbozi co ma svoji zivotnost
. Ja jsem s motorem max.spokojen a menil bych tak za 2.2DTI nebo 1.9TDI 81kW
.


Jasný, benzíňák je levnější na údržbu. U nafty je to mazec. A i když ceny pohonných hmot jsou na stejné cenové hranici. Jsem po všech peripetiích co jsem s motorem zažil nakonec s dieslem spokojený. Možná i proto, že co bylo a mohlo být pokažené, mám opravené i když mě ještě nestihl kolaps alternátoru, což je u těchto vozů celkem známá bolest, vzhledem k elektrickému posilovači řízení, který jej zvláště v městském provozu značně zatěžuje neměnil bych. A další auto bude zase diesel. Akorát to chce víc koníčkůGrave Digger píše:No ja som len rád ,že som sa nedal zlákať na 2.2 Diesel.Kamoš ma dosť problémov s 2.0 dieslom po elektrickej stránke.Dosť často mu to blbne.

Super takže buďto to bude Zafira 2.2DTI 92kW, nebo znovu Astra 2.2DTI 92kW. Pokud možno v super výbavě, ať to stojí za to. Ale spíš to vypadá na 75% pro Zafiru sedmimístou. Jen je tam stále poněkud zřejmý cenový rozdíl.Marky píše:Jasne je tam take retez, ten motor je modifikaci 2.0.fredy píše:Marky nevíš jak je to z rozvodama u 2.2DTi 92kW? Je tam taky řetěz?
Pro srovnání
Vozy se stejnými parametry
Astra 190 000,-CZK
Zafira 290 000,-CZK
No, ještě musím šetřit.