EGR nebo Turbo ? nouzový chod

Odpovědět
i40
Příspěvky: 3
Registrován: 03 zář 2017, 21:20

EGR nebo Turbo ? nouzový chod

Příspěvek od i40 » 04 zář 2017, 12:40

Zdravím všechny,

Omluvte mě že Vám tu lezu s I40, ale můžu tady potkat zrovna odpověď na můj problém.

Mám i40 1.7 crdi 100 kw r.v 2012 najezd 60 tis

Motor mi sem tam skáče do nouzového režimu= snížený výkon max 3 tis otáček jak v záběru na rychlost tak i na neutrál..nevím kdy a proč co je příčinou, žádná kontrolka nesvítí, necuká starty o.k spotřeba taky sem tam to jede at studené nebo zahřáté o.k pak najednou nevím proč to skočí do nouzáku..vypnu motor nastartuji a jede zase jako by nic, po nějaké době opět skočí do nouzáku. V servisech neorigo co mají diagnostiky na nic nepřišli. Pokud to nenapíchnou v době nouzového režimu tak jim to ani neukáže že tam před minutou než jsem vypl motor nějaký problém byl. V Hyundai mi řekli EGR ventil jistě...tak jsem je se známým rozebrali a vyčistili ...nebyly nějak moc zanesené jak vídám z fotek, po vyčištění EGR jak nový...výsledek pořád stejné .
Pokud to je elektrické ovládání egru ? tak proč to padá do nouzáku jen někdy? za nevysvětlitelných okolností? proč mi nevyskočí kontrolka motoru porucha ? proč po vypnutí se to resetuje jede a pak zas do nouzáku ? nechce se mi měnit egr za 18 tis + práce když nevím jistě zda je to tím ..nevěřím že to co řekli v Hyundaii že je tutovka. Mám zkušenosti že mi v servisech napovídali tolik pohádek vymněte to a tamto a bylo to vše uuuplně v něčem jiném.
Aby to nebylo turbo...? ale dle mě laika by buď šlo nebo nešlo ale sání podtlak akcelerace je v normálu diagnostika nic nevyhazuje.

Dá se opravit elektrická část EGRU ? aneb kde se dá koupit celý EGR levněji.. nebo repas apd. Děkuji za každou radu....

Reklama
 

Uživatelský avatar
hefab
Příspěvky: 206
Registrován: 09 led 2017, 08:09

Re: EGR nebo Turbo ? nouzový chod

Příspěvek od hefab » 04 zář 2017, 14:32

Pokiaľ sa ti nerozsvietila kontrolka motora, tak v pamäti závad riadiacej jednotky ani nie je nič zapísané, preto nevedia diagnostikou nič vyčítať. Pokiaľ sa ti nerozsvietila kontrolka motora, motor nešiel v núdzovom režime. Zároveň sa mi nezdá, že by núdzový režim pustil motor až do 3000 otáčok a diesel už vôbec nie. Tvoj motor nešiel v núdzovom režime. Tu by pomohlo zachytiť tento neštandartný stav cez live data dobrou diagnostikou.
Astra G 1.4 Twinport

i40
Příspěvky: 3
Registrován: 03 zář 2017, 21:20

Re: EGR nebo Turbo ? nouzový chod

Příspěvek od i40 » 04 zář 2017, 15:32

Že to jelo v nouzovém režimo řeklo hodně lidí ze servisu nebo i v Hyndai. proč by to jelo na omezený výkon a nešlo to přes 3tis otáček a to i na neutrál...

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: EGR nebo Turbo ? nouzový chod

Příspěvek od Alzafir » 04 zář 2017, 15:55

i40 píše:Že to jelo v nouzovém režimo řeklo hodně lidí ze servisu nebo i v Hyndai.....
Lidi toho nakecají :lol:
Jestli ti to tvrdili v servisu, nemáš číslo chyby, protože jednotka nic nenapsala, pak vyměň servis, chyby se snad ukládají i Hujdy 2012.
Je třeba fakta, víc máš v SZ.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

i40
Příspěvky: 3
Registrován: 03 zář 2017, 21:20

Re: EGR nebo Turbo ? nouzový chod

Příspěvek od i40 » 09 zář 2017, 11:38

Ahoj všichni,

Snad tím pomůžu pokud někdo bude mít podobný problém jako já ,,výše uvedený,, ...první po čem běžte tak je zkušený mechanik který má dobrou diagnostiku a umí v ní číst... doufám že to nezakřiknu ale byl to přicpaný DPF filtr hodnota 14.5 g tak vyvolali regeneraci a je to zatím o.k . v Hyundai mi řekli že je to jistě špatný EGR ventil = 18 tis + práce. Řekl jsem hmm děkuji a odjel jsem si to ověřit různě po mechanicích.A Ještě že jsem tak činil.. šel jsem step by step co se týče selekce závad od nejlevnější po nejdražší. A na štěstí to bylo DPFko které jsme vyčistili pomocí diagnostiky.

Snad to někdy někomu pomůže.

Ať se Vám daří auta Vás poslouchají.

Odpovědět