Zdravím vespolek,
teprve uvažuji o koupi Astry. Narazil jsem na inzerát Astra Classic II, 1,6 76kW r.v. 2006. Myslím, že vypadá trochu jinak (prahy, spojlery), než běžné Astry, ale nevím, jestli se jedná o tuning, nebo jestli je to nějaká edice (jako jsou např OPC atp). Co myslíte? Je to tuning?
Moje první, poslední a současné jediné auto:
Astra G, 1.6 16V 74kW, Z16XE 5dv, r.v. 2002
Jsem naprostý začátečník
Moc díky pánové, jsem rád, že je to seriovka. Apoň do té doby, než se nějak uklidní ta situace ohledně nových pravidel na STK
Nevím o autech nic moc, tohle bude moje vůbec první auto. Zatím jenom vím, že chci astru benzín pětidveřovou Máte někdo nějaký tip do začátku? Na co si dát u tohodle modelu pozor při koupi? Případně jestli bych si raději měl vybrat jiný model Astry, jinou motorizaci?
Moje první, poslední a současné jediné auto:
Astra G, 1.6 16V 74kW, Z16XE 5dv, r.v. 2002
Jsem naprostý začátečník
To je těžké ti radit, každý má svůj názor, počet členů v rodině(dveře), potřeba výbavy a podobně. Já osobně zastávám názor že OPEL DIESLOVÉ motory neumí, když benzín tak raději kombi než krátkou nebo v lepším případě Zafiru. Ale jak jsem napsal na začátku, nikdo neví kolik lidí budeš běžně vozit, jak daleko budeš s autem dojíždět a podobně, asi musíš poslechnout hlas svého srdce.
Astru bych určitě jako první auto doporučil. Celkově velmi povedené auto, dílů mraky a hlavně za symbolické ceny. Výhoda je, že proti jiným se nekrade.
Astra se od roku 7/2004 vyráběla v závodě v Polsku, takže dostala přídomek "Classic". Kvalita zpracování je dobrá (stejná jako v Německu), z vlastní zkušenosti.
Tato tvoje vyobrazená je určitě Classic. Motor nebude špatný, já bych osobně volil 1.7 CDTi. Ale pokud trváš na benzínu, nevidím v tom problém
Už bylo dost...
ex:
1x Vectra C
6x Astra G
2x Astra H
1x Insignia ST
2x Corsa D
3x Combo C
1x Corsa A
Tak dneska jsem se byl na to auto podívat.
Takový je stav:
rozvody ještě vůbec nebyly dělány - nutná okamžitá výměna
vnější řemen nebo kladka popiskuje - taky asi na výměnu
olej lili Starline - motor na vačkách zakarbonovaný, vačka nepatrně hlučnější, rozhodně ta Starsračka motoru neprospěla, olej měněný naposledy téměř před dvěma roky, nutná okamžitá výměna včetně všech filtrů
baterie velmi slabá - špatné starty, nastartovat to jde na na 3.. až 4. pokus, hlásí to i diagnostika, baterie byla odpojovaná - nutná okamžitá výměna
přední brzdy - kotouče původní sjeté takže K.O., destičky přes plechy nebyly vidět - vzhledem ke kotoučům doporučuju výměnu, brzdy jsou brzdy
ruční brzda zatuhlá
serviska údajně není, prý ji ani nevedli - poslední záznam jsem si ověřil v Opel Morava Olomouc v r. 2012 97000km (oprava 5.dveří - lakování, klepání, zadní lampa) Paní to asi trošičku ťukla, ale nic hrozného. Řekla mi to dopředu, nic nezatajovala.
Klíče zatím bohužel jen 1x od auta a 1x od zámku ŘP
teď je to na solidních zimních pneu, jsou k tomu ještě letní prý taky solidní
lak je krásný bez poškození
nefunkční klima!!! - ani nesepne, údajně dřív jela slabě, teď je asi prázdná, stav klimakompresoru nešel ověřit. Je cítit plíseň z ventilace.
S autem se opravdu jen jezdilo, údržba zanedbaná. Bohužel jsem tam byl pozdě večer, auto jsem ani neprojížděl, takže další poznatky nemám. Ale práce a hlavně investic jako na kostele. Je to škoda, protože vzhledově pěkný auto, ale na vzhled to bohužel nejezdí.
Víc jsem to nezkoumal a šel od toho.
Naposledy upravil(a) MAX - CZ dne 19 říj 2016, 22:30, celkem upraveno 2 x.