tak ty desky jsi fotil tak, že není vidět jak tlusté je ještě obložení ale každopádně jsou KO. Třeba ten plíšek do L co tam je na předku slouží jako taková "zvuková varovná" signalizace - jak se dotkne kotouče tak pískají brzdy = jsou opotřebovaný desky tak se podívej, kde je hrana toho plíšku a jak tlusté je obložení... Jo a brzdovou kapalinu neměnil?!! Co kotouče stahoval je na soustruhu nebo byly OK?
No přední ložisko -to z fotky nepoznáš, ale když to hučí v zatáčkách tak je KO (laicky)
Manžeta na kloubu může být KO to snad vidíš jestli jí máš novou ne? A pokud byla KO tak buď jen rád. Jak se tam dostane bordel je po kloubu.
Jinak ceny tady bez práce si snad můžeš najít.
Nepíšeš co je to za auto - motorizaci¨ a taky jestli to dělali v rajchu? Jestli v NJ tak byť rád, že jsi dal jen 400E

tak že všeobecně ceny u nás samozřejmě daleko levnější i s prací
ceny dílů třeba pro zafiru A Z18XE jsou všude jiné a dost se liší
třeba skf desky někde 500 někde 1000kč...
manžeta 120 - 200kč
přední ložisko SKF cca 2000kč
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504