Žirafa 2.0 DTi 74kw, 16valve,rv 03 Olomouc + Pokračování

Ukažte ostatním svojí Zafiru.
Odpovědět
Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Žirafa 2.0 DTi 74kw, 16valve,rv 03 Olomouc + Pokračování

Příspěvek od Alzafir » 07 led 2016, 07:08

To je mrzuté, ale tak jako před tím, těžko ti někdo poradí i nyní. Máš vyměněný panel elektroniky, nefunguje to, ale těch chyb je tolik, že to pořád vypadá na panel.
Anebo co nějaké napětí, nechybí něco? Ono je hezké, že třeba svítí tlačítka, řízení všeho funguje, protože na displaji to reaguje jak má. Když ale bude chybět nějaké silové plus napájení, nebude onen prvek fungovat. Třeba ventilátor.
Večer ti sem zkusím hodit schema, co oměřit.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

Reklama
 

Uživatelský avatar
langdon2
Příspěvky: 3784
Registrován: 17 led 2008, 10:48
Bydliště: Nitra SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Žirafa 2.0 DTi 74kw, 16valve,rv 03 Olomouc + Pokračování

Příspěvek od langdon2 » 07 led 2016, 08:03

Ked si menil panel, mal si spravit kalibraciu. To je ta chyba, preco ti to nefunguje!

Najlepsie s tym ist na TECH II. Tam sa to da zkalibrovat, a otestovat aj vsetky servo motorceky 8)
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999

Uživatelský avatar
kleinak
Příspěvky: 248
Registrován: 26 dub 2013, 23:37

Re: Žirafa 2.0 DTi 74kw, 16valve,rv 03 Olomouc + Pokračování

Příspěvek od kleinak » 07 led 2016, 08:34

Díky za informace, právě jsem u známého opravuje auta a včera jsme to proměřovali v pojistkové skříni, všechno OK.
O kalibraci jsem neslyšel a nevím. Panel jsem měnil za jiný, jelikož jsem to musel vyzkoušet, zda to tím je. Ale jen jsem to vyzkoušel a můžu tam dát ten původní, jelikož to tím není.
Proto nechápu k čemu by ta kalibrace byla.
Asi bych to viděl někde v kabelech, ale i zdatný opravář z toho bude v pasti. Chtělo by to nějakého Elekto opraváře technika, né teoretika.
Popřípadě, když kalibrovat, tak jak.
Prostě ani jeden motorek nefunguje, aby se pokazili všechny na ráz je blbost.
Díky, jsem zoufalí ja před porážkou.

Uživatelský avatar
kleinak
Příspěvky: 248
Registrován: 26 dub 2013, 23:37

Re: Žirafa 2.0 DTi 74kw, 16valve,rv 03 Olomouc + Pokračování

Příspěvek od kleinak » 07 led 2016, 08:37

Takže abych vyzkoušel všechno.
Jak zkalibrovat motorky.
A kde najít nějaké schéma kabelů, kde co je.
Alzafir by mi ho měl dnes poslat, tak uvidím.
Díky.

Uživatelský avatar
langdon2
Příspěvky: 3784
Registrován: 17 led 2008, 10:48
Bydliště: Nitra SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Žirafa 2.0 DTi 74kw, 16valve,rv 03 Olomouc + Pokračování

Příspěvek od langdon2 » 07 led 2016, 10:19

vzdy po odpojeni panelu, a otoceni klucika to treba zkalibrovat.. aj to, ze pripojis teraz povodny panel, tak to treba zkalibrovat..

Kalibruje sa to diagnostikou.. ale len origo TECH II alebo MDI v Opli, alebo u niekoho znameho kto vlastni tu diagnostiku. Ziadna uni diagnostika to nedokaze.
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Žirafa 2.0 DTi 74kw, 16valve,rv 03 Olomouc + Pokračování

Příspěvek od Alzafir » 07 led 2016, 20:51

Já bych s tou kalibrací až tak nepospíchal.
Když jsem vyráběl tablet do středního panelu, celý panel klimy jsem překopával. Pro jistotu jsem si koupil ještě jeden ( i s elektronikou), co kdyby se to nepovedlo. sice údajně z Astry, ale potřeboval jsem jen plast.
Pochopitelně jsem ho připojil, kompletně fungoval, bezchybně, bez kalibrace.
panel.JPG
A tady je schema.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

Uživatelský avatar
kleinak
Příspěvky: 248
Registrován: 26 dub 2013, 23:37

Re: Žirafa 2.0 DTi 74kw, 16valve,rv 03 Olomouc + Pokračování

Příspěvek od kleinak » 08 led 2016, 21:32

Já vám děkuji za info, jsem domluvený na pondělí v Oplu, tak uvidím.
Byl jsem u jiného technika, elektrikáře, zrovna tam měl Zafiru B a v programu tam ty klapky byli, takže něco na tom bude, ale ten program bohužel s mou Áčkouvou zafirou nefungoval, tak mě posla do Oplu v pondělí budu vědět více a dám info jak jsem dopadl.

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Žirafa 2.0 DTi 74kw, 16valve,rv 03 Olomouc + Pokračování

Příspěvek od Alzafir » 09 led 2016, 07:03

Nechceš si udělat výlet ke mně?
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

Uživatelský avatar
kleinak
Příspěvky: 248
Registrován: 26 dub 2013, 23:37

Re: Žirafa 2.0 DTi 74kw, 16valve,rv 03 Olomouc + Pokračování

Příspěvek od kleinak » 09 led 2016, 18:16

Alzafire díky a kam by to bylo.

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Žirafa 2.0 DTi 74kw, 16valve,rv 03 Olomouc + Pokračování

Příspěvek od Alzafir » 10 led 2016, 09:12

Ostrava, mám to v profilu. To z Olomouce není tak daleko.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

Uživatelský avatar
vasekpetr1
Příspěvky: 3106
Registrován: 24 led 2006, 08:33
Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče

Re: Žirafa 2.0 DTi 74kw, 16valve,rv 03 Olomouc + Pokračování

Příspěvek od vasekpetr1 » 10 led 2016, 14:26

Stejně je to divný, že v tom TISu je od Aleše to schema odlišné...
Přílohy
elektronická klima Astra.png
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.

A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)

Uživatelský avatar
kleinak
Příspěvky: 248
Registrován: 26 dub 2013, 23:37

Re: Žirafa 2.0 DTi 74kw, 16valve,rv 03 Olomouc + Pokračování

Příspěvek od kleinak » 10 led 2016, 19:49

Díky moc, pro mě to ale není, ani jednomu elektro schématu nerozumím.
Jinak, Alzafire, do Ostravy je to 110km a na to moc zatím času nemám. Máme teď malého prcka, má 3měsíce, tak se o něj střídavě staráme, potom do toho ještě práce a doma mám rekonstrukci domečku, takže toho času teď na víc moc není, jsem v jednom kole. :D
Zítra se ozvu, jak jsem dopadl v Oplu, co mi k tomu řeknou a poreferuji Vám. 8)

MUŽE MI TADY NAPSAT NĚKDO, KDO MĚL NĚKDY STEJNÝ PROBLÉM S KLIMATRONIKEM ???????
NEBO JSEM JEDINÝ, TO BYCH SE VÁŽNĚ DIVIL.

Uživatelský avatar
pajak7
Příspěvky: 533
Registrován: 10 čer 2012, 00:55
Bydliště: Tanvald-Žďár skoro v lese

Re: Žirafa 2.0 DTi 74kw, 16valve,rv 03 Olomouc + Pokračování

Příspěvek od pajak7 » 10 led 2016, 20:32

Já měl jeden problém s klimatronikem a to ten že si dělal co chtěl když nefungovalo čidlo venkovní teploty.
A co se týká kalibrace po vyjmutí ovládacího panelu a zpětného nasazení si jsem jist že to není potřeba .
Osobně jsem ho několikrát demontoval při změně podsvícení a vše funguje vše O.K.
Opel Astra H GTC 1.9 CDTI 110 kW
pajakuv ASTROLET.

Opel Astra G caravan 2.2 DTI Y22DTR r.v.2004 .....EX
pajakova Esmeralda, EGR šidítko by Alzafir od 254 500 km

Uživatelský avatar
kleinak
Příspěvky: 248
Registrován: 26 dub 2013, 23:37

Re: Žirafa 2.0 DTi 74kw, 16valve,rv 03 Olomouc + Pokračování

Příspěvek od kleinak » 10 led 2016, 20:39

pajak7 píše:Já měl jeden problém s klimatronikem a to ten že si dělal co chtěl když nefungovalo čidlo venkovní teploty.
A co se týká kalibrace po vyjmutí ovládacího panelu a zpětného nasazení si jsem jist že to není potřeba .
Osobně jsem ho několikrát demontoval při změně podsvícení a vše funguje vše O.K.

Já si to myslí také, ale uvidím zítra. A třeba jsi něměl nastartováno, nebo otočený klíček, to by počítač nepoznal, proto ti to mohlo jít, ale já jsem panel ve voze neměl a jezdil jsem minimálně celý týden.
Jinak, pokud to bude tím, tak mám jeden panel na prodej, plně funkční, dodám i foto.

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Žirafa 2.0 DTi 74kw, 16valve,rv 03 Olomouc + Pokračování

Příspěvek od Alzafir » 10 led 2016, 22:04

Tím to určitě není, já taky jezdil při té tabletizaci bez panelu klimy. Čistě teoreticky by se mohly cejchovat klapky. Teoreticky. Motory jsou řízené pulsní modulací, tam není co nastavovat.
Dle mě to není určitě třeba cejchovat. Pajak to potvrzuje.
Jinak není zrovna ideální řešit problém auta ve vlákně věnovanému autu. Třeba já spíš procházím problémy, do vláken majitelů brousím spíš náhodně.
I to může být důvod, že jestli někdo třeba měl ten problém, tak nenapíše.
Docela by mě zajímalo, co umí B137 (na schematu), kalibrační signál klapek.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

Odpovědět