To já zase rád vzpomínám na Kadett GSi 2,0i 16V v sérii 150 PS ale v Říši ho firma Wurth upravila (doklady k tomu byly) na 170 PS. Na sprintech kde jsem s tím autem jezdíval jsem neměl ve své kategorii přemožitele. Dokonce se někteří už zaregistrování závodníci po mém příjezdu odhlašovali.

(s tímto GSíčkem jsem jel po běžné dvouproudové silnici 253 Km/hod. DIGI tacho a to byly na autě rozměry pneu které schválil Německý TÜV a byly zapsány v TP -běžné pneu 195 50 R15)
Jinak 1,6i 75 PS- ideál pro člověka co nechce závodit a dolévat olej, no a 1,8i 16V 85 kW 115PS je zase ideál pro člověka co chce jezdit rychleji, ale v takovém případě doporučuju mít na střeše anténu a v autě CB s kanálem 10. Brzy už budu mít provrtanou střechu a přimontovanou anténu s vysílačkou.

A jak už tady bylo napsáno tuším že Ondrou, když DIESEL tak jen od ISUZU!