Právě je 19 srp 2019, 00:05





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Astra H G J
PříspěvekNapsal: 30 kvě 2014, 07:08 
Offline

Registrován: 07 črc 2013, 16:47
Příspěvky: 124
Bydliště: ZILINA
Ahoj prosim vas mam astru G 2.0 DTH chcel som vdzy nieco ako golfa preto sa mi pozdava astra H mam toho precitaneho uz vela ale potreboval by som od niekoho radu naozaj ktory motor je taky najlepsi ktory si vybrat ojazdenim dieslom prestavam nejako verit ked vidim co tam ludia leju atd atd.dik

_________________
Opel Astra F C14NZ 44 KW R.I.P
Opel Astra G Y20DTH 74KW r.v.2000


Nahoru
 Profil  
 

 Předmět příspěvku: Re: Astra H G J
PříspěvekNapsal: 30 kvě 2014, 07:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Příspěvky: 2877
Bydliště: Ostrava
Jestli chceš háčko, tak šup šup na háčkové fórum :wink:
No já bych se toho ojetého géčka zas tak honem nezbavoval :o . Není to common rail, což při kvalitě a podvodech na naftě beru jako velikou výhodu. Když se podíváš na naše háčkové kolegy, kdy jim díky "vysoce kvalitní" naftě odchází vstřiky, že to už ani jednotka není schopna po 50tkm dokorigovat....tak si říkám zlaté rotační čerpadlo.
Fulo3 píše:
...ojazdenim dieslom prestavam nejako verit ked vidim co tam ludia leju ...

Jestli chceš koupit novou káru, proč ne, ale jestli jetou, zase nevíš, na čem jsi. A může to být auto po někom, kdo se i třeba staral, ale stejně už vstřiky budou zralé na výměnu, protože jezdí po našich cestách a tankuje tady.

Takže jestli nemáš astru před zhroucením, orezlou, tak bych nechal udělat to těsnění vstřiků a vesele jezdil dál 8)

_________________
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Astra H G J
PříspěvekNapsal: 30 kvě 2014, 09:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 25 led 2006, 13:39
Příspěvky: 8041
Bydliště: Liberec
do háčka je nejlepší volba Z19DT (88kw, 8ventil, ideálně koupit ještě kus bez DPF) nebo Z17DTH (74kw, 16ventil, myslím že se dělal jen bez DPF) akorát ten není tak kultivovaný a bacha na převodovky, všechny šestikvalty v těchto motorech jsou M32 a často odchází kvůli nedostatku oleje z výroby, oprava cca 20-25tis, ale o tom jsou na háčkovym fóru napsaný romány

k tomu Z17DTH se dával i 5-kvalt a ten je bez problému, takže pokud chceš fakt držák tak Z17DTH + 5kvalt, ale musíš skousnout že to není výstřik nejmodernější techniky

za mě bych volil 2.0 turbo benzín, ve verzi 125 a 147kw se dával do běžnejch aster nebo v 177kw do opc ale ty jsou výrazně dražší

_________________
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  





Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz