Top zavady vašich milaškov.

Témata společná pro diesel i benzín a všeobecný pokec kolem motorů
Odpovědět
jerry mouse
Příspěvky: 3559
Registrován: 01 srp 2009, 13:55
Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.

Top zavady vašich milaškov.

Příspěvek od jerry mouse » 12 úno 2013, 21:54

Neviem aké ste mali vy top závady, ale o tie moje sa rad podelim takže začnem motorovov častou: Pri 165tkm mi odišlo vdaka LongLife-Castrol oleju turbičko, nasledoval repas v PL fi TurboReg (NEODPORUčAM) po 1200km zadretie a kaput, odniesol som ho na výmenu, to druhe hned po montaži a skúšobnej jazde vycuclo asi 3l nového Edge oleja :shock: ani som nedošiel domov, museli ma naspať dotiahnuť. Pričinou bol únik oleja do vyfukovej turbinky, bolo to vidieť aj z vonku na obale vystupu, nasledoval telefonát majstrom do Turboregu PL a dalšia cesta k nim. Tretie turbičko sa ani neunuvalo pracovať, hadica do Intercoolu zvädnuta ako vták 100r dôchodcu, nasledovala diagnostika ktorá vyhodnotila nečinnosť turba takže, hned nasledovala tretia cesta do PL a Mr. Jacek mi vratil peniaze-zlotky(ja som mu platil ojro), ale pozor zlote ktoré mi v banke na SVK vymenili v kurze minus 100,-ojro a cestou naspäť ma odchytili benga za dalšie kilečko. Po návrate domov som už radšej kúpil novy repas od Slov firmy Turba.SK a musím povedať, že rozdiel bol badaťelný aj vizuálne, vyvážene lopatky turbiny. 8) 8) 8) Cela sranda ma napokon vyšla asi 1300,-ojro takže je to podla mna určite finančny TOP(čiastočne za to môže aj moja hlúposť a nevedomosť)! Dalšou položkou bolo asi hrebeňove riadenie ktoré začalo postupne tiecť asi po 175tkm, hned po turbe :evil: , pôvodna cena zrepasovaného riadenia výchadzala na rovných 500,-ojro, ale po zakaznickej zľave to bolo niečo okolo 300,-ojro takže z ušetrených dukátov bolo na demontáž a montáž riadenia, ale čo čert nechcel tak, presne po roku začal znovu unikať olej, ale nie z manžet ako na pôvodnom, tak som zabehol do mojho obľubeneho N.sting service PO Sirpo, chalpci kedysi pracovali v ofi opel tak, mali bohate skúsenosti a vedomosti. Poprosil som ich nech prezrú riadenie či nieje niečo povolene resp zla hadica alebo niečo podobne, neveril som že by odišlo riadenie. Podoťahovali čo videli a za hodku skasirovali presne 70,-ojro s tým tvrdením, že to je ok, nasledovala jazda do Liberca na Ješted a cestou spať som si všimol podozrivé kvapky oleja pod motorom, následná vizuálna kontrola potvrdila, že kvapka z toho istého miesta ako predtým takže, opäť do známeho servisu s tvrdením, že to akosi nesprávne opravili s tým, že ta istá závada sa po dvoch dňoch objavila znova, už bolo na 100pro jasne, že je kaput riadenie ktoré mi predajca navrhol v rámci záruky vymeniť a plus ako bonus za spôsobenú škodu mi refundačne vraťili cca 50,-ojro ako čast na dalšiu montáž 8) . Nasledovala návšteva servisu ktorý mi nedokazal pôvodne opraviť a ani lokalizovať príčinu uniku oleja, chlapcom som navrhol, že im ešte dám 50,-ojro k tým 70,-ojram z predchádzajúcej neúspešnej opravy, pred rokom ked ho montovali 1x tak to bolo za kilečko, tak preto ten návrh, ale chlapcom sa to očividne nepáčilo, že oni za to nemožu, že sa to roztieklo naspať, aj ked chybou bol zlý simering na vstupe od volantu. Tak týmto prišli vcelku dobrý chlapi o jedného dlhoročného zákazníka. 8) Dal som to zrobiť ho Hondy v PO za 135,- ojro aj s nastavením geometrie. Dalšou samostatnou kapitolou sú už len snad soloidne ventily, kedysi zaň chceli v Opli hádam okolo 250-290,-ojrikov tak som ich kupoval asi každý rok od chlapcov zo servisov za cca tretinové až polovične ceny, ked bol teraz u kamoša v obchode v akcii za cca 75,-ojrikov tak som ani sekundu neváhal a kúpil som si do rezervy, jeden som si kúpil aj dal namontovať v origo oplu za cca 155,- aj z montážou. Tlmiče, tyčky stabilizatora ako aj zvisle čapy, kotúče + pakne nepočitam lebo to patri do spotrebaku. Mam aktuálne 240tkm a nikdy som nemal problem s čerpadlom a ani EGR ventilom ktorý je tiež spotrebka a ako čítam na tomto fore tak vydrži cca 120-150tkm, mne zatiaľ zazračne šlape. :) Svetla a predne narazniký ani nepočítam, lebo to platia poisťovne od vinníkov. Bude tu niekto lepši kto ma prekona :?
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957

Reklama
 

jerry mouse
Příspěvky: 3559
Registrován: 01 srp 2009, 13:55
Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.

Re: Top zavady vašich milaškov.

Příspěvek od jerry mouse » 26 dub 2014, 17:06

...sam sa osobne prekonavam, neviem či by to už nebolo na hotovy horor roman, lebo po tohtoročnej vymene motora-zlomena kľuka a po najazdeni cca 3tkm je tu zase demontaž pohonneho ustrojenstva, konkretne vymena už v poradi druhej prevodovky, tentokrat končim nadobro z F35 a idem do niečoho ineho. V piatok rano som odniesol do GM servisu auto na nastavenie kulisy riadenia nakoľko som mal problem po vymene všetkych pohyblivych hybatiek v systeme radenia problem zaradiť R stupen. Po polhodine prišiel za mnou technik s tym že to nejde nastaviť. Po sundani z heveru na aute nešlo vobec nič radiť aj ked ja som jazdil no problemo teda okrem občasnej spiatočky, takže auto zase hore ale už nič nedokazali nastaviť tak som bol nuteni odijsť zo servisu na štvrty prevodovy stupen! :shock: Po prichode domov som demontoval bateriu a uloženie baterie + som odpojil riadiacu tyč vpredu od mechanizmu riadenia a hned bol šok :shock: :shock: :shock: kulisa riadenia ta ktorá sa vsúva do prevodovky šla sice zasunúť celkom aj vysunúť do neutralu čiže druhej polohy ale dalej už to pružilo a ani zaboha to nechcelo skočiť na svoje miesto, pri pretačani kolies na heveru bolo počuť ako sa počitaju zuby ozubenia ale nebolo absolútne možne zaradiť žiaden prevodovy stupen, pri naštartovanom motore aj cez spojku to kvililo ako keby som tam zaradoval stupen bez použitia spojky! Nasledna navšteva v servise mi nedala žiadne logicke vysvetlenie na tento stav po ich odbornom zasahu, mechanik len krutil plecami že oni tam ani nič nemohli pobabrať nakoľko je to staršie auto tak su tam trochu väčšie vôle na radeni prevod stupnov, ich navrh bol taky nech si kúpim druhu prevodovku, v mojom pripade už tretiu. :cry: Takže ked smola tak poriadna, :evil: ale jedno mi nieje jasne čo sa tam nahle na tom heveru mohlo po ich pokuse to zosynchronizovať pojebkať? Neviem či k mojej spokojnosti, ma banalny 15min zakrok stoji dalšich zopar stoviek v nakupe dalšej inej prevodovky. 8)
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Top zavady vašich milaškov.

Příspěvek od Vojta » 26 dub 2014, 18:50

no tak to máš pěkný, já co si pamatuju tak největší závada byla asi váha vzduchu někdy před 10 lety, tenkrát stála asi 6000 a kompresor klimatizace, to sem dával novej asi v roce 2007 a ten vyšel nějak na 15000, pak jednou svody s katem na Z16SE to bylo nějak kolem 5000, jinak vždy jen spotřební věci nebo věci který se měnit nemusely, nikdy se mi nestalo že bych někam nedojel, je teda pravda že sem na oplech zatim najel asi jen 250tis km, zato už sem jich vystřídal mnogo
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Re: Top zavady vašich milaškov.

Příspěvek od manli2 » 26 dub 2014, 20:31

nečet jsem ty první dva příspěvky protože tohle fakt nedávám tolik slovenštiny pohromadě...

ale top závada mojich aut jsem já....
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

sikula
Příspěvky: 24
Registrován: 07 led 2014, 05:58
Bydliště: Smržovka, Liberecký kraj

Re: Top zavady vašich milaškov.

Příspěvek od sikula » 09 kvě 2014, 18:38

zdravim vsechy, prosim o pomoc. rano jsem jel do kaufu, jel sem cca 60 kdyz se mi rozvitila na cca 2 vteriny kontrolka chlazeni motoru a najednou mi to chciplo. po kazdym nakopnuti se to jakoby dusilo az na po 6 se to chytlo a ted uz v poho.,vubec nwm co to mohlo bejt zadna kontrolka mi nesviti ani kontrolka motoru vse ted slape uplne v pohode.Ani to nevarilo, proste nic.Vsem dik za odpoved
Astra g 1.4 16V 2002

Uživatelský avatar
Ondra B.
Příspěvky: 650
Registrován: 20 dub 2010, 13:45
Bydliště: Plzeň

Re: Top zavady vašich milaškov.

Příspěvek od Ondra B. » 09 kvě 2014, 20:32

Diagnostika.... :roll:
Už ne Opel ....
Ex

Astra G Z17DTL 2x
Corsa B X10XE
Astra G Z14XE
Astra G X20XEV
Vectra B X18XE
Vectra A C20NE
Kadett E C16NZ
Monza 20NE

Odpovědět