Čerpadlo VP44
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo VP44
brano:jsou pod vačkou nad vstřikama.Bez rozbourání rozvodů a demont.vačky to nejde.Bez nastavovacích prvků rozvodů to taky nejde.Žádného amatéra k to mu nepouštěj.

- Reklama
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo VP44
Marky-můžeš to zkusit sám za ty prachy a ještě ze zárukou.Protože to bude každý chtít,aby nevyhazoval prachy za demontáže a montáže a nastavení a těsnění.
Vojkuvka
je to tak.
Vojkuvka
Re: Čerpadlo VP44
Já do nějakých oprav určitě nejdu, protože tomu nerozumím, ještě bych něco pokazil
.
Jsem jen takový lidový sběratel informací a jest-li je to k něčemu si musí přebrat každý sám
.
EDIT: trochu jsem toto vlákno přeskládal, upravil, odmazal a přidal dalši info.
Jsem jen takový lidový sběratel informací a jest-li je to k něčemu si musí přebrat každý sám
EDIT: trochu jsem toto vlákno přeskládal, upravil, odmazal a přidal dalši info.
-
Sintom
- Příspěvky: 110
- Registrován: 31 říj 2006, 21:15
- Bydliště: Praha 4 / Praha Radotín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo VP44
Ahoj, trošku odbočím. jestli jsme to pochopil zprávně tak u PG5 odchází hlavně výkonový spínací tranzistor. Tato chyba už je vychytána u PSG 16 ?
Tedy u PSG 16 je nepravděpodobná vada elektroniky.
Mechanika však zůstala stejná takže mechanické a jiné opotřebení je stejné jak u PG5 tak PSG16
Nebo i vtomto se u PSG16 něco zlepšilo ? Neb žádné návody nejsou psané na PSG16
(mám 2,2ku 03 s vyšším výkonem 88 KW tedy psg 16? ) Startuje zaím perfektně kolik má najeto netuším neb si někdo hrál s palubkou. kolem 1600-1800 otáček slyším pískání, zatím jsem nezkoumal odkud jde ale jsou to nejspíše opatky turba že ? Na to juknu v jiných sekcích ale pokud to někdo víte rovnou budu rád když odepíšete.
Stejně tak jako na:
Neměl jsme nikdy problém s EGR ale moc se mi nelíbí do sání posílat splodiny. Moc jsme se toho dočetl v jiné sekci, ale nebude mít mechanické zaslepení taky nějaký neduh u čerpadla ? bude dostávat trochu jiné hodnoty pracovat s jinou teplotou atd.
Děkji
Tedy u PSG 16 je nepravděpodobná vada elektroniky.
Mechanika však zůstala stejná takže mechanické a jiné opotřebení je stejné jak u PG5 tak PSG16
Nebo i vtomto se u PSG16 něco zlepšilo ? Neb žádné návody nejsou psané na PSG16
(mám 2,2ku 03 s vyšším výkonem 88 KW tedy psg 16? ) Startuje zaím perfektně kolik má najeto netuším neb si někdo hrál s palubkou. kolem 1600-1800 otáček slyším pískání, zatím jsem nezkoumal odkud jde ale jsou to nejspíše opatky turba že ? Na to juknu v jiných sekcích ale pokud to někdo víte rovnou budu rád když odepíšete.
Stejně tak jako na:
Neměl jsme nikdy problém s EGR ale moc se mi nelíbí do sání posílat splodiny. Moc jsme se toho dočetl v jiné sekci, ale nebude mít mechanické zaslepení taky nějaký neduh u čerpadla ? bude dostávat trochu jiné hodnoty pracovat s jinou teplotou atd.
Děkji
Naposledy upravil(a) Sintom dne 08 říj 2009, 08:17, celkem upraveno 1 x.
AUTOELEKTRIKA - AUTO HIFI Veškeré elektronické úpravy OPEL ŠKODA diagnostika, doplnění pal. počítačů, tempomatů, Orig. Alarmy, GSM Alarmy, změny podsvětlení, neony,xenony, Upgrade vozů do vyžších výbav autohifi - profi i levné. PRAHA - RADOTÍN 777 21 30 21
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo VP44
No na PSG16 moc návodů nenajdeš.Stačí citovat katalog výrobce systému Bosch.
Náhradní díly se nedodávají-oprava není možná.Tím sis doufám udělal závěr sám.Prostě odporoučí se čerpadlo,musí se dát nové.
EGR už bys měl mít elektronický Wahler-zaslepit zodpovědně nelze,ten hajzlík to hned nabonzuje.

Náhradní díly se nedodávají-oprava není možná.Tím sis doufám udělal závěr sám.Prostě odporoučí se čerpadlo,musí se dát nové.
EGR už bys měl mít elektronický Wahler-zaslepit zodpovědně nelze,ten hajzlík to hned nabonzuje.
Re: Čerpadlo VP44
Tady jsem našel zajímavé ceny na opravy čerpadel ale připadají mi až podezřelé jak jsou nízké. Ale kdyby někdo potřeboval může to zkusit. : http://www.rada-bosch.cz/default.asp?ids=354&idm=273
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=10584&start=0
Astra Caravan 1,7 DTi Y17DT N-Joy stříbrná metalíza, 1/2004.
+ nějakej VW k tomu
Astra Caravan 1,7 DTi Y17DT N-Joy stříbrná metalíza, 1/2004.
+ nějakej VW k tomu
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo VP44
To jsou ceny zkoušek a ne oprav.Jsou zcela běžné a slušný diesel servis při opravě pak tu zkoušku neúčtuje.Zkus panu Radovi napsat,že potřebuješ VP 44 opravit a bude cena tak kolem 22000,-Kč,to ti garantuju.

Re: Čerpadlo VP44
Je to možné mi ty ceny byly podezřelé. Ale zarazilo mne právě že zkoušku má uvedenou jako samostatnou položku a v dalším řádku jinou částku u stejného čerpadla což dle popisu chápu za opravu.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=10584&start=0
Astra Caravan 1,7 DTi Y17DT N-Joy stříbrná metalíza, 1/2004.
+ nějakej VW k tomu
Astra Caravan 1,7 DTi Y17DT N-Joy stříbrná metalíza, 1/2004.
+ nějakej VW k tomu
Re: Čerpadlo VP44
Kdyby někdo potřeboval, tak opravuju ř.j. čerpadel VP30 a VP44.
Dělám to přímo na autě.
Po předchozí domluvě je to do dvou dnů pojízdný. Musí ale jít o nejčastější závadu, při které
(tady bych poopravil) nedochází k průrazu transistoru, ale k uklepání jeho přívodu (mechanické chvění, ale i proudové namáhání - jde tam ve špičkách až 18A).
Zda má či nemá čerpadlo tento problém zjistím jednoduchým testem za pomocí proud. kleští a osciloskopu. Rychlost testu závisí na přístupu k vodičům mezi ř.j. čerpadla a ventilem dávkování množství paliva (mezi vysokotlak. vývody na čerpadle).
Na opravu dávám 6 měs. záruku.
http://www.auto-elektrika.eu
Dělám to přímo na autě.
Po předchozí domluvě je to do dvou dnů pojízdný. Musí ale jít o nejčastější závadu, při které
(tady bych poopravil) nedochází k průrazu transistoru, ale k uklepání jeho přívodu (mechanické chvění, ale i proudové namáhání - jde tam ve špičkách až 18A).
Zda má či nemá čerpadlo tento problém zjistím jednoduchým testem za pomocí proud. kleští a osciloskopu. Rychlost testu závisí na přístupu k vodičům mezi ř.j. čerpadla a ventilem dávkování množství paliva (mezi vysokotlak. vývody na čerpadle).
Na opravu dávám 6 měs. záruku.
http://www.auto-elektrika.eu
Naposledy upravil(a) prjo dne 08 dub 2010, 09:45, celkem upraveno 1 x.
Re: Čerpadlo VP44
zajímavé, ještě prosím tě napiš cca ceny testu, opravy a odkud jsi. Dík
Re: Čerpadlo VP44
Jsem z Trutnova, kontakt na www.auto-elektrika.eu
Cena testu -500,-Kč a cena opravy na SZ.
Cena testu -500,-Kč a cena opravy na SZ.
Re: Čerpadlo VP44
4prjo
Máš nějakou odezvu od zákazníků, jak dlouho čerpadlo po opravě vydrží, neopakuje se závada znovu? Někde v diskuzi jsem četl, že tranzistor odchází kvůli přidřenému pístku a je jen otázka času, kdy se závada zopakuje. Sice tomu až tak nevěřím, ale stejně mi to nedá a raději se ptám...
Máš nějakou odezvu od zákazníků, jak dlouho čerpadlo po opravě vydrží, neopakuje se závada znovu? Někde v diskuzi jsem četl, že tranzistor odchází kvůli přidřenému pístku a je jen otázka času, kdy se závada zopakuje. Sice tomu až tak nevěřím, ale stejně mi to nedá a raději se ptám...
Astra G Caravan 2.0 Di
-
Vojkuvka81
- Příspěvky: 671
- Registrován: 27 srp 2009, 20:36
- Bydliště: Valašske Meziřiči-Wallachian Kingdom
Re: Čerpadlo VP44
Vaclav píše:prjo
Někde v diskuzi jsem četl, že tranzistor odchází kvůli přidřenému pístku a je jen otázka času, kdy se závada zopakuje. Sice tomu až tak nevěřím, ale stejně mi to nedá a raději se ptám...
Je to přesně jak jsi četl,tohle je jen dočasne řešeni,kdyby stačilo vymněnit tranzistor tak to takhle dělaj všichni a v Bosch servisech nemaj do čeho pichnout
EDIT:Vim o čem pišu,mam čerpadlo po celkove repasi
Re: Čerpadlo VP44
Vojkuvka81
na druhou stranu si nemyslím, že přidřený pístek by natolik přetížil tranzistor, až by došlo k jeho průrazu. Při opravě spíš vidím problém v chlazení nového tranzistoru. Přeci jen tam je pověšený relativně ve vzduchu a navíc v uzavřeném prostoru.
na druhou stranu si nemyslím, že přidřený pístek by natolik přetížil tranzistor, až by došlo k jeho průrazu. Při opravě spíš vidím problém v chlazení nového tranzistoru. Přeci jen tam je pověšený relativně ve vzduchu a navíc v uzavřeném prostoru.
Astra G Caravan 2.0 Di
