Jako byvaly

majitel 2.0T muzu jen potvrdit, ze je turbo velmi vyhodne, protoze s nim jde jezdit jak usporne tak ma potrebny vykon zatlacit te do sedacky.
Podle me ale hodne zalezi na tom, PROC chces auto a na tvem stylu jizdy:
* pokud se budes nejcasteji dopravovat do prace a nejsi zadnej strelec, zvazoval bych 1,8 nebo 2,2 podle toho co je ti vic sympaticky, oba dva motory beru jako velmi povedene. V te 2,2 si uzijes o poznani vetsi akceleraci nez v 1,8. Nemusis se pritom obavat, ze ti pri ceste do prace vypovi sluzbu turbo bez ktereho auto nepojede.
* Pokud mas na to sile turba nepropadnout (je jako ohen, dobry sluha, ale spatny pan...

) a radis se mezi nas, kteri se "proste jdou projet ve svem auti a chteji si uzit jizdu", pak je pro tebe 2.0T jako stvorena! Navic je tady na astra-g spousta lidi, kteri ti radi poradi i pomohou!
Pokud chces mit auto v dobrem stavu, musis se k tomu turbu nejak chovat, ale i tak je tady VZDYCKY riziko, ze ti odpochoduje do vecnych lovist a podle murphyho zakonu to bude v dobe, kdy na nejake VRX nemusis mit penize. Kazdopadne je dobre se s tim turbem naucit jezdit i usporne, zvladnul jsem s tim jet > 500km dlouhou trasu s prumerem < 8l/100km. Ikdyz jsem mu slapnul na krk, mel jsem max spotrebu cca 9,5l/100km.
Ja jsem s nim byl nadmiru spokojeny a chci ho zas!

(Ovsem ja mam ted tu vyhodu, ze mam jedno turbo ve vybornem stavu skladem...)