Boco píše:Ano, po uvolneni prstov sa okamzite znova rozbehol rovnakym smerom - chova sa ako uplne obycajny modelarsky motorcek...
Tak jak to dopadlo. je to nové nebo starší. Je to i s klimou. Stálo to jenom opravdu 17,-.Euro. To je moc dobrá cena nebo je to jiná měna. Já už mám navrženo řešení s vratnou pojistkou a dvěma mini relátkama ale ještě jsem to neodzkoušel ale mělo by to fungovat. Taky čekám až se oteplí a provedu zkoušky protože v garáži mám něco kolem 0'.
Astra G, 1.6, 16V, 74kw, motor X16XEL, 2000. hatchback 5.dv, Černá metalíza, spotřeba 5l/100, klima: ÚPRAVY-LPG IV.genrace - přímé sekvenční vstřikování, carbonové vyhřívání sedadel, GPS, nový palubní PC od Davida, xenon s regulací výkonu, black desing,alu atd.
Tak a je to zase v prdeli Predvcerom ked som ,,zapol" vnutorny okruh (cize asi vypol) bolo vsetko v poriadku a nic sa nerosilo ani zadne okna..a bol som taky stastny ze po 2 mesiacoch trapenia to preslo. Ale vcera a dnes sa stal opak, mozem robit s tlacitkom na vnutorny okruh co chcem ale aj tak je asi stale zapnuty a rosi mi opat cele auto, som dohodnuty s mechanikom ze mi to spravi tak ako pisete, ze ta klapka bude furt otvorena a hotovo, dufam ze to uz pomoze lebo ma z toho uz porazi...neviete poradit este nejaky iny sposob ak by toto nevyslo???
S nastavením klapy do polohy zavřeno nebo otevřeno není problém. natavíš a odpojíš motorek a přes ty převody ta klapa se ani nehne. já to tak zatím mám že je klapa v poloze kdy to nasává z venku takže vnitřní cirkulace zavřena a pokud jede diesel tak vypnu ventilátor. je fakt že to nezabrání vstupu smradlavého dieselu na 100% jako klapa ale dá se to přežít pokud nestojíš přímo u výfuku nějaké vyhrkané Ávie a podobně. Osobáky jsou celkem v pohodě pokud se nerozjíždějí jako závodníci.
Astra G, 1.6, 16V, 74kw, motor X16XEL, 2000. hatchback 5.dv, Černá metalíza, spotřeba 5l/100, klima: ÚPRAVY-LPG IV.genrace - přímé sekvenční vstřikování, carbonové vyhřívání sedadel, GPS, nový palubní PC od Davida, xenon s regulací výkonu, black desing,alu atd.
Boco píše:Ano, po uvolneni prstov sa okamzite znova rozbehol rovnakym smerom - chova sa ako uplne obycajny modelarsky motorcek...
Tak jak to dopadlo. je to nové nebo starší. Je to i s klimou. Stálo to jenom opravdu 17,-.Euro. To je moc dobrá cena nebo je to jiná měna. Já už mám navrženo řešení s vratnou pojistkou a dvěma mini relátkama ale ještě jsem to neodzkoušel ale mělo by to fungovat. Taky čekám až se oteplí a provedu zkoušky protože v garáži mám něco kolem 0'.
servo je nove, nepouzite, zda sa ze to dlho lezalo na sklade, prislo v origo sacku (bol uz otvarany), na serve jerok vyroby 19.2.2004 a na sacku je pickup date 9.6.2004.
stalo £17 vratane postovneho, co je cca 20 EUR.
kupil som toto: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... TQ:GB:1123
zasielka isla prakticky obratom, obchod bez problemov.
mal som stastie
Nějak jsem to sem pozapoměl napsat.Bavili jsme se o tom s Geniusem.Až to půjde tak to zkusím udělat,jestli se mi to servo neseká náhodou v převodech,třeba otlačené zoubky nebo tak.Prostě to někdy rozeberu a zkusím pootočit kolečka vůči sobě a uvidíme.
Astra 1.6 16v 74kW,X16XEL,Caravan sport,"stříbrná sršeň" z Itálie
Astra 1.8 16V,Caravan,"stříbrná sršeň" z Německa - už jen jako zdroj náhradních dílů.
[color=#0000FF][b]Diagnostika OP-COM Dačice a okolí,ceny lidové,vytáhnu z vašeho auta všecky data- pak je na vás,co s nima uděláte[/b][/color] :lol:
Boco : zkoušel jsi ho už zapojit s těmi přepínači normálně v autě nebo jenom jsi přivedl 12V. Asi budeš mít ten problém, že motorek se nevypne při zátěži . možná se dá jednotka s přepínači sehnat taky někde za pár kaček. Já už mám vymyšleno el. řešení ale opravdu není ještě vyzkoušeno v praxi. Po konzultaci s elektronikem mi to trošku upravil a jak se oteplí tak to vyzkouším a pokud to pojede tak to dám do vlákna.
Astra G, 1.6, 16V, 74kw, motor X16XEL, 2000. hatchback 5.dv, Černá metalíza, spotřeba 5l/100, klima: ÚPRAVY-LPG IV.genrace - přímé sekvenční vstřikování, carbonové vyhřívání sedadel, GPS, nový palubní PC od Davida, xenon s regulací výkonu, black desing,alu atd.
A dnes som konecne dal odpojit ten vnutorny okruh a uz na ceste od mechanika sa mi odrosilo vsetko co bolo zarosene...dufam ze toto bol uz posledny problem co sa tyka rosenia lebo som s tym bojoval 3 mesiace..dakujem vsetkym za rady..
A přitom stačilo jen vyndat kastlík,odpojit táhlo od serva a zajistit v poloze zvenku.
Sem si pujčil APiKův obrázek
neměl by někdo takový motorek? třeba modeláři ? a pokud to má někdo rozebrané,mohl by zjistit průměr hřídelky motorku ?
Jo a ještě jde nějak nenásilně bez poškození rozebrat ta venkovní páčka od vnitřního ozubeného kolečka? popř. foto? Jde mi o to to rozebrat a pootočit vůči sobě pokud to jde.
změnšil jsem ten Tvůj plakát, Mike.S
Astra 1.6 16v 74kW,X16XEL,Caravan sport,"stříbrná sršeň" z Itálie
Astra 1.8 16V,Caravan,"stříbrná sršeň" z Německa - už jen jako zdroj náhradních dílů.
[color=#0000FF][b]Diagnostika OP-COM Dačice a okolí,ceny lidové,vytáhnu z vašeho auta všecky data- pak je na vás,co s nima uděláte[/b][/color] :lol:
Já nechci celý servo,stačí mi jen motorek,u nás jsou modelářský prodejny.Stačí mi jen ten průměr hřídelky.
Astra 1.6 16v 74kW,X16XEL,Caravan sport,"stříbrná sršeň" z Itálie
Astra 1.8 16V,Caravan,"stříbrná sršeň" z Německa - už jen jako zdroj náhradních dílů.
[color=#0000FF][b]Diagnostika OP-COM Dačice a okolí,ceny lidové,vytáhnu z vašeho auta všecky data- pak je na vás,co s nima uděláte[/b][/color] :lol:
super....dnes se mi cestou do Horažďovic (z Prahy) potvrdilo to co jsem tušil... že nadobro odešla klapka cirkulace vzduchu, ono asi půl roku fungovala na 50% někdy jsem musel několikrát otočit kolečkem a pak zase zpátky...Holt dnes zaklapla nadobro mlží se jak prase, přečetl jsem celé toto téma, par rad na odmlžení fumgují ale neřeší to problém.
Proto na mechaniky a majitele servisů v Praze, kdo mi to opraví a dá dopořádku? Samozřejmě že zaplatím.
Prosím co nejrychleji, v tomhle počasí to je děs-běs !
Děkuji, mějte se.
Opel Astra G,3dv. 1.8 16V, r.v.: 1998,zel.metalíza, 4x airbag, el okna, zrcátka,mult.volat.,volant a řadící páka-kůže,ABS,ASR(TC),dělená sedadla s otvorem pro lyže,man.klimatizace,rádio CD,4x kotouče, 205/50 R16. Zakoupeno u Opel Steiger Praha 05/09 za 55 000 kč
Spravis si to aj sam, otvoris kastlik, das von 6 skrutiek, vyberies kastlik a si tam. Das dole tiahlo zo serva a zafixujes klapku v zavretej polohe. To je vsetko.
Samozrejme nebude fungovat vnutorna cirkulacia
Zamlžují se mi taky okna, no nevím jestli je to kvůli vlhkosti která se odpařuje z koberců, já mám gumové, ale rostálo mi na nich tuhle (moji 1.)zimu dost sněhu, takže se voda vylila i pod něj na kobercovou podlahu, nevím jak se tohle dá vysušit, a co když to začne plesnivět?!:/.
Každopádně zamlžování řeším tak, že pustím ventilátor a nastavím ofuk čelního okna, nic jiného, ted nějak nevím jestli je rozdíl jestli foukám teplý nebo chladný vzduch.. každopádně jsem nezkoušel otevírat okýnka ani mněnit filtry, nejsou zas tak staré aby dělaly neplechu. zdar,) kdyžtak poradte,)
tak jo, tak jsem to prozatím udělal...sundal přihrádku, zavřel klapku a na tlačítko nesahám Funguje ale zasekává se nebo nezaeraguje až na poněkolikáté kliknutí + někdy se zavře ale svítí kontrolka... no na jaře se tomu podívám hlouběji na zoubek.
Opel Astra G,3dv. 1.8 16V, r.v.: 1998,zel.metalíza, 4x airbag, el okna, zrcátka,mult.volat.,volant a řadící páka-kůže,ABS,ASR(TC),dělená sedadla s otvorem pro lyže,man.klimatizace,rádio CD,4x kotouče, 205/50 R16. Zakoupeno u Opel Steiger Praha 05/09 za 55 000 kč