Já bral z ACI do zrcátek pouze skla a seděly perfektně. Asi náhoda.Vojta píše:zrovnatak varuju třeba před zrcátkama a krytkama z aci nebo kelly nebo prostě jiný repliky...nejsou kompatibilní s originálem tzn krytku z aci narveš na orig zrcátko jen ztěží....prostě repliky nebrat, kupte si to levnějc a origo na vrakovišti!!!pepca píše:jinak je tu toho dosti,věci k topení,klimatizaci,zrcátka,plasty,prostě všehochut
Záruka na karoserii (koroze) - je to pravda?
- Hany
- Příspěvky: 538
- Registrován: 09 čer 2006, 21:29
- Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR
- Reklama
- milosh
- Administrátor
- Příspěvky: 6551
- Registrován: 21 led 2006, 13:03
- Bydliště: Ústecko
- Kontaktovat uživatele:
to vypada jak nakej sluzebak ale jezdenej po polni ceste a v zime 

SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
A to je foto zadni casti auta, nebo predni? Navic mi pripada, ze uz nad tim rezem je to i hodne poskrabane....
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
To si s tim mozna pohral, pak vzal smirgl papir a nastrikal.... no a tak to nakonec dopadloVojta píše:origo lak se nemůže nikdy takhle oloupat!!!



My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
Re: Záruka na karoserii (koroze) - je to pravda?
V návaznosti na tento příspěvek bych se chtěl zeptat asi na to samé:Fathead píše:Jelikož tu není téma na karoserii, tak to píšu do pokecu
Když jsem sundal přední zástěrky, tak na mě čekalo nemilé překvapení v podobě škrábanců a rezavých fleků.
V nějaké recenzi na Astru jsem kdysi četl, že Opel dává od roku výroby 2000 záruku na karoserii po dobu 12 let (zkusím ty stránky najít a pak sem dám odkaz). Nevíte někdo jestli je to pravda a pořád to platí? Říkal jsem si, že bych to v rámci záruky vyreklamoval, protože to je jediná koroze, kterou mám a je navíc vidět. Pokud je to s tou zárukou pravda, tak nezkoušeli jste někdo podobnou reklamaci?
přítelkyně má na Astře G r.v. 2000 počínající drobnou korozi na předních blatnících způsobenou mechanickým poškozením od origo zástěrek, které byly na vozidle již namontovány v době, kdy vůz jako nový kupovala. Vůz je pravidelně servisován (i zakoupen) v autorizovaném servise Opel Asko v Brně, tzn., že rozsah i pečlivost předepsaných prohlídek je tedy plně v kompetenci tohoto servisu, kam je vůz za tímto účelem v předepsaných intervalech přistavován.
Na co se tedy může servis vymlouvat, když mechanické poškození blatníků je zjevně zapříčiněno působením originálních, tedy výrobcem homologovaných dílů vozidla, které byly na vůz předepsaným způsobem namontovány a v rámci pravidelných servisních prohlídek kontrolovány?
Pokud přece servis opomene či řádně neprovede kontrolu, která má být na vozidle v rámci předepsaných prohlídek provedena, tak je to jen jeho problém. Další věcí je pojem prorezivění karoserie - co se tímto přesně myslí??? Přece nikdo nemůže po zákazníkovi chtít, aby čekal až na prorezivění karoserie tzv. skrz na skrz, neboť by se mohl servis bránit tím, že zákazník včas neuplatnil reklamaci...
Výtah z instrukcí autorizovaného prodejce (v tomto případě zn. Ford): "Pro poskytnutí záruky na prorezivění je velmi důležité, aby byl autorizovaný opravce upozorněn na prorezivění ihned po zjištění problému.."
Co vy na to?
Děkuji za reakce.