P.S. Takze diky za Tve info
2.0 DI trvale jakoby v nouz. rezimu - VYRESENO!
Re: 2.0 DI trvale jakoby v nouz. rezimu
Denny v poho
Ja tem cenam a hlavne kvalite prdlajz rozumim, snazim se pouze tu svou zavadu "resit" nejak efektivne levne - otazkou ale zustava, co je vlastne ten Polsky EGR (nebo co to je) za kvalitu. Kazdopadne jsi me dostal s tou cenou - kus pitomeho "zeleza" s membranou za takovou palku
...no ale asi to budu muset koupit
Ted mi jeste jedna znama, ktera dela nakupci v jedne nejmenovane firme zjistuje cenu v nakupu - pry by se mohla dostat nekam neco lehce pres 3 000 Kc, ale asi to taky nebude zadna znacka - spise opet neco podobneho jako od Intecars. Rad bych koupil kvalitu, ale bohuzel zase momentalne nejsem tak solventni a cena do 4 litru me tak nejak oslovuje. Kazdopadne pokud by se melo jednat o nejaky srot, ktery brzy odejde, budu radeji premyslet o variante co napsal Denny 
P.S. Takze diky za Tve info
P.S. Takze diky za Tve info
Opel Astra Caravan 2.0 DI (X20DTL) 16V/60 kW
(10/1998)

(10/1998)

- Reklama
Re: 2.0 DI trvale jakoby v nouz. rezimu
Hele, odpovím Ti asi nějak takhle - Jak jsem poznal dennyho, tak pokud má možnost namontovat něco za super cenu a ví že to bude fungovat alespoň ze 70% tak jak má a nebudou s tím problémy, tak to namontuje. Zdenda je prostě jeden z mála těch, co nepotřebují zákazníka odrat nesmyslnými cenami za díly a práci, naopak díly shání za skvělé ceny a co se týče prací pro členy klubu jak říká, tak to už asi ani nebudu komentovat. Za to by ti tu v Liberci ve dvou třetinách servisů ani neotevřeli kapotu... 
END
Re: 2.0 DI trvale jakoby v nouz. rezimu
vždyť jsem psal,že v bg,to je bulharsko.a nebyl to opel servisPepino_GH píše:hanysek75 - ty jsi asi veliký odborník na servisy... Až budou všichni solidní a ochotní jako denny, nebude muset část klubu dojíždět i stovky kilometrů na Pardubicko... Denny, prď na tyhle lidi, myslím, že je tu dost lidí, kteří máme opačný názor.
jen jsem chtěl říct,že byl k sehnání samostatně origo wahler,toť vše.nevím proč se do mne navážíš
Naposledy upravil(a) hanysek75 dne 12 črc 2009, 12:24, celkem upraveno 1 x.
zafira Y20DTH 2001 PP od davida +tempomat za 300,- :-)))
agila 1,2 2004 drahé polovice(pasé,teď ochcávka :D)
op-com 1.39 EN
agila 1,2 2004 drahé polovice(pasé,teď ochcávka :D)
op-com 1.39 EN
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 DI trvale jakoby v nouz. rezimu
4mitom-já nevím,co to je za kvalitu,protože ačkoli je má intercars v katalogu,tak jak jsem psal mi je NIKDY nedodali,takže jsem ani neměl možnost to vyzkoušet.Vyzkoušej to za nás-cena je luxusní.Hlavně pak dej nějaké reference ať víme jak to teď třeba u nich funguje.Já se s nimi rozloučil,tak jak jsem psal.Třeba je budu muset oslovit/mezitím se u nich třeba vyměnil management/a bude to fungovat.
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 DI trvale jakoby v nouz. rezimu
mitom -v jiném topicu si píšeš o typy.Měř ten podtlakový systém-je v něm únik.
Dám za to ruku do ohně.Nedotahuje se ti klapka na turbu a hlásí ti to chybu v obvodu recirkulace výf.plynů.Problém je -podtlakový systém.Hodnoty jsem ti taky napsal,tak snad už typů je dost.
Jinak tento naftový systém/VP44/se moc nevyplácí opravovat metodou pokus-omyl.
Dám za to ruku do ohně.Nedotahuje se ti klapka na turbu a hlásí ti to chybu v obvodu recirkulace výf.plynů.Problém je -podtlakový systém.Hodnoty jsem ti taky napsal,tak snad už typů je dost.
Jinak tento naftový systém/VP44/se moc nevyplácí opravovat metodou pokus-omyl.
Re: 2.0 DI trvale jakoby v nouz. rezimu
Podtlak s tou pistoli jsem nemel zmerit kde, jelikoz jsem ted skoro nonstop v praci, zkusim vymenit ten EGR - tam, kde do nej vede ta podtlakova hadicka, tak to skoro volne fouknutim (nebo sanim) propousti slysitelne (obema smery) vzduch...tak snad asi opravdu ta membrana bude derava. Sehnal jsem samotny EGR za 2650 Kc, zitra odpoledne jej budu mit a jdu to menit - zitra navecer tady napisu jak jsem dopadnul.denny píše:mitom -v jiném topicu si píšeš o typy.Měř ten podtlakový systém-je v něm únik.
Dám za to ruku do ohně.Nedotahuje se ti klapka na turbu a hlásí ti to chybu v obvodu recirkulace výf.plynů.Problém je -podtlakový systém.Hodnoty jsem ti taky napsal,tak snad už typů je dost.
Jinak tento naftový systém/VP44/se moc nevyplácí opravovat metodou pokus-omyl.
Ta klapka na tom turbu jak pises - je mozne, ze se treba nedotahuje prave proto, ze je cely ten podtlakovy system naruseny tim deravym EGRem? Je to holt vsechno spatne, jsem v casove tisni, tak se budu modlit, ze to bude jen tim EGR ventilem
Opel Astra Caravan 2.0 DI (X20DTL) 16V/60 kW
(10/1998)

(10/1998)

- bahy
- Příspěvky: 586
- Registrován: 31 bře 2009, 14:26
- Bydliště: Ivanka pri Dunaji (Bratislava)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 DI trvale jakoby v nouz. rezimu
mne sa auto spravalo podobne a vyriesil to novy egr teraz uz rok ide ako svajciarke hodinky
P.S.: Som chlapec z dediny a okno mam do dvora 
Re: 2.0 DI trvale jakoby v nouz. rezimu
Trdlova citace z jiného tématu...
Buďte tak hodní a vynechte to OT-čkování, jestli máte neodolatelnou touhu komentovat, tak na to máte pokec...
Buďte tak hodní a vynechte to OT-čkování, jestli máte neodolatelnou touhu komentovat, tak na to máte pokec...
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 DI trvale jakoby v nouz. rezimu
gallo-promiň,už mlčím !:oops:

Re: 2.0 DI trvale jakoby v nouz. rezimu
Denny, nic proti Tobě, ale to je na Trdlína, on už bude vědět proč 
Re: 2.0 DI trvale jakoby v nouz. rezimu
Tak mi spadnul kamen ze srdce
Tak trochu s nejistotou jsem zakoupil kamosem zajisteny EGR ventil zn. "WAHLER" (Made in Germany) a jeste v prodejne jsem alespon usty vyzkousel "sat" vzduch z toho bocniho vyvodu pro podtlakovou hadicku....NESLO!
To mi srdce poprve zaplesalo (u stareho to totiz docela slo), nasledne jsem zajel za kamosem do dilny, kde jsem zdemontoval stary a namontoval tento.



...podotykam, ze byl jiz na pohled zcela identicky s tim, ktery jsem vymontoval ven - puvodni byl taktez ten samy, t.j. "WAHLER". Demontaz a montaz byla rychla, motor stale teply, takze jsem ihned vyrazil na mensi projizdku....no a parada
Turbo tahlo jako zamlada, kontrolka nesvitilla - takze doufam, ze to takto i zustane dalsich 10 let 
No a cena? Nevim, za kolik to vlastne obchodnici nakupuji, mi tuto cenu udelal jeden clen tohoto fora, ale nemel bohuzel cas mi to zajistit do patku tohoto tydne - ja se tedy o teto cene zminil jednomu znamemu, ktery take obcas nekde neco kupuje (ze toto by jako byla ta nejlevnejsi cena, za kterou to vubec nekde snad nekdy sezenu) no a on, ze mi to za tolik obstaral
Takze zatim spokojenost
Pro Dennyho: Mel jsi pravdu, ta hadicka nevede do "T" kusu, ale do toho horniho "PV" - ja uz zmatkoval, kdyz jsem tady psal prispevky



...podotykam, ze byl jiz na pohled zcela identicky s tim, ktery jsem vymontoval ven - puvodni byl taktez ten samy, t.j. "WAHLER". Demontaz a montaz byla rychla, motor stale teply, takze jsem ihned vyrazil na mensi projizdku....no a parada
No a cena? Nevim, za kolik to vlastne obchodnici nakupuji, mi tuto cenu udelal jeden clen tohoto fora, ale nemel bohuzel cas mi to zajistit do patku tohoto tydne - ja se tedy o teto cene zminil jednomu znamemu, ktery take obcas nekde neco kupuje (ze toto by jako byla ta nejlevnejsi cena, za kterou to vubec nekde snad nekdy sezenu) no a on, ze mi to za tolik obstaral
Takze zatim spokojenost
Pro Dennyho: Mel jsi pravdu, ta hadicka nevede do "T" kusu, ale do toho horniho "PV" - ja uz zmatkoval, kdyz jsem tady psal prispevky
Opel Astra Caravan 2.0 DI (X20DTL) 16V/60 kW
(10/1998)

(10/1998)

Re: 2.0 DI trvale jakoby v nouz. rezimu
P.S. Cena za ventil: 2650 Kc
Opel Astra Caravan 2.0 DI (X20DTL) 16V/60 kW
(10/1998)

(10/1998)

- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 DI trvale jakoby v nouz. rezimu - VYRESENO!
No vidíš-podtlakový systém je sviňa.Tak ať ti dlouho vydrží!!!!

Re: 2.0 DI trvale jakoby v nouz. rezimu - VYRESENO!
Povídej mě o tomdenny píše:podtlakový systém je sviňa
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
Re: 2.0 DI trvale jakoby v nouz. rezimu - VYRESENO!
Zdravím, taky bych rád vyměnil EGR ventil, ale nevím kde sehnat, zdá se, že se prodává pouze komlet. Předem děkuji.