R.A.Y. píše:To samozdřejmě nebylo kvůli žárovce.Mě jen zajímalo jak to rozebrat kdybych se náhodou rozhodl udělat popepy budíků.Nevíš náhodou co s tou žárovkou?Jestli se to kupuje v celku nebo nějak samostatně ?
já je kupoval v oplu a tam sou celý i s tou paticí
díkas
Usmívej se! Zítra bude hůř a pozítří možná už ani nebude.
ne my se jenom zeptame na nejakou radu. a kdybych se v aute nerejpal tak by mi to prilo takove nudne. chci mit neco jinyho nez maj ostatni.
jestli te v oplu vyfak... tak si zajed do nakeho obyc servisu a mozna te neco poradi. mozna nejlepsi by bylo zajit do nake tuningove firmy. to by mohlo vyjit
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
mam mensi dotaz nevim kam to mam napsat a nechci zakladat novy tema ale de mi oto ze si chci koupim chrom krouzky kolem budiky a tak se chci zeptat jak mam co nejsnadnejs to tam dat ??? nebo spis jak nejsnadnejs to nak rozdelat ?? nechci abych tam neco znicil
Vytáhneš budíky z palubky, pak je rozděláš je to nacvakané v sobě ty plasty. Oddělíš od sebe plexi a ten černý plast pod tím od desky a nasadíš. Nic se nelepi...! Jen se to nasadi a zezadu se to dokola objede necim kulatym, treba tyckou od sroubovaku a tim se to zahne. Drzi to dobre...
Pak složíš. Bacha u nasazování plexiskla, rádo se láme když zapomeneš na tyčinku od nulování počítadla a neprostrčíš přes dírku v plexi..
Moje Astrina 1,7DTi Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem.... A je vám jasné, že:"Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Minulý týždeň som to robil a mal som spočiatku obavy, ale pohoda. Najviac ma vyľakala ručička otáčkomera. Pohol som s ňou nechtiac a už sa nevrátila späť, ale po zapnutí sa sama vynulovala. Smelo do toho!!!
Opel Astra Classic II 1,4 16V Twinport (Z14XEP) 5dv.
Kalibrování rozsahu ručiček je holý nesmysl. Nic takového se nedělá, ani nevím čím by to šlo. TECH 2 umí pouze v testu posunovat ručičky teploty, palivoměru, otáček motoru a rychlosti na ocejchované hodnoty (např. ručičku otáčkoměru na 500,1000,1500,2000,2500,3000,3500 atd.). Pokud by někdo chtěl aby ručičky chodily jinak, musel by přeprogramovat čip který je řídí a to si myslím že je velký problém.
Pokud ale jde jen o usazení ručiček do nulových poloh, tak se to nastaví ručně a budíky se připojí na napětí. V ten moment se ručičky samy nastaví na nulové polohy (resp.hřídelky ručiček). Ručičkami se proti směru hodinových ruček na hřídelce pootočí tak, aby ukazovaly na nulu (výchozí polohu). Přitom je třeba dbát na to aby mezi ručičkou a polepem byla mezera asi 0.5mm. Jinak ručičky můžou drhnout. Pak se napětí odpojí a zase zapojí. Ručičky se opět posunou na nulovou polohu (resp.hřídelky ručiček). Pokud je nulová poloha stejná s nulou na polepu, pak je vše v pořádku, když ne, je třeba celý proces opakovat.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]