Seřizeni čerpadla 1.7 DTL

Odpovědět
zmijak
Příspěvky: 22
Registrován: 25 zář 2008, 19:35

Seřizeni čerpadla 1.7 DTL

Příspěvek od zmijak »

Zdravím všechny. Chtěl bych se zeptat jestli náhodou nevíte na jakou hodnotu se nastavuje palivove čerpadlo. Nikde jsem to nenašel. Mám tam čerpadlo DENSO.
Reklama
 

Uživatelský avatar
RomanK
Příspěvky: 1180
Registrován: 12 led 2007, 18:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RomanK »

DENSO čerpadlo má motor Y17DT, motor X17DTL má čerpadlo BOSCH. Z17DTL má čerpadlo common rail a to se neseřizuje. Čerpadla se seřizují na stolici a tou jsou vybavené některé diesel servisy.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
zmijak
Příspěvky: 22
Registrován: 25 zář 2008, 19:35

Příspěvek od zmijak »

Mám kód motoru Y17DTL. Někde jsem vyčetl hodnotu 0,55 mm ale to jsem zkoušel a nene to správně. Musí to být jiná hodnota. Tu bych potřeboval vědět.
zmijak
Příspěvky: 22
Registrován: 25 zář 2008, 19:35

Příspěvek od zmijak »

Oprava Y17DT
tovy
Příspěvky: 32
Registrován: 21 zář 2008, 13:38
Bydliště: SLOVENSKO

Příspěvek od tovy »

ahoj mam teke iste čerpadlo ,chcem sa opitať čo tam chceš nanim nastavovať ?
zmijak
Příspěvky: 22
Registrován: 25 zář 2008, 19:35

Příspěvek od zmijak »

Potřebuji nastavit dobu vstřiku.
tovy
Příspěvky: 32
Registrován: 21 zář 2008, 13:38
Bydliště: SLOVENSKO

Příspěvek od tovy »

na original počitači bi to malo isť nastaviť a tam bi mal mať tu spravnu hodnot, jak si prišiel nato že treba nastaviť to čerpadlo maš nejaky problem snim?ja som teraz menil časovaci ventil a ide vpohode.
zmijak
Příspěvky: 22
Registrován: 25 zář 2008, 19:35

Příspěvek od zmijak »

Vyměnil jsem motor. To znamena že jsem musel demontovat čerpadlo z toho stareho a namontovat na ten novy. Kvůli toho potřebuji teď nastavit palivove čerpadlo. Kdybych dělal třeba jenom rozvody tak ho nenastavuju protože bych s čerpadlem nic nedělal. A na diagnostice nevim nevim jestli by sem tam něco zjistil. To si může nechat dat udělat hned do opla a nemusim nic zjišťovat.
tovy
Příspěvky: 32
Registrován: 21 zář 2008, 13:38
Bydliště: SLOVENSKO

Příspěvek od tovy »

nastav do nulovej polohy vačky, kľuku aj čerpadlo zaaretuj trnom KM-6099 A JETO a vsrekovanie riadi jednotka takže cez počitač
zmijak
Příspěvky: 22
Registrován: 25 zář 2008, 19:35

Příspěvek od zmijak »

Vačku jsem zaaretoval, čerpadlo taky a klika ma rysku. Nevím jak se nuluje váčka. Doufám že mluvíme o stejném motoru. Já mluvím o motoru ISUZU ne o oplackym motoru. Ale jestli mluvime o stejnem motoru tak mi prosím napiš co tím myslíš vynulovat vačku. Díky.
tovy
Příspěvky: 32
Registrován: 21 zář 2008, 13:38
Bydliště: SLOVENSKO

Příspěvek od tovy »

ked zaaretuješ vačku tak je v nulovej polohe su tam 2 vačky v priručke je to opisane jak maš to spraviť
zmijak
Příspěvky: 22
Registrován: 25 zář 2008, 19:35

Příspěvek od zmijak »

No tak to se dělá snad při rozvodech. Tak to jsem udělal jak jsem daval rozvody. Tak mi řekni, na co jsou ty díry pro uchycení čerpadla na čerpadle vyfrézované aby se mohlo s ním pohybovat do prava a do leva a na co tam je potom ten šroub pro vkladani seřizovaciho budiku. Ja si myslim že on tam není jenom tak. A po každé jak dam čerpadlo do jiné polohy tak se motor chová jinak.
Odpovědět