Řazení zpátečky jde přes zuby
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
- Reklama
pokud Ti pomůže zapumpování pedálem, je to na 99% zavzdušněné.oda886 píše:Co to znamená "zavzdušněná spojka" a jak se toho zbavím? Ale vždyť při řazení jiných stupňů o zuby neškrtám.
odvzdušňuje se jako brzdy, a je dobré vyměnit asi i brzdovku, udělá to každý mechanik, a předtím si nech změřit bod varu.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
- rychlyradim
- Příspěvky: 2619
- Registrován: 07 čer 2006, 15:30
- Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Rychlosti vpřed mají synchrony, zpátečka synchron nemá, proto je náchylná ke "škrkání" zubů. Starší pamatují převodovky bez synchronů (P V3S, tatra 111, tatra 57 atd) kdy se řadilo nahoru s dvojím vymáčknutím spojky a dolů navíc s meziplynem.oda886 píše:Co to znamená "zavzdušněná spojka" a jak se toho zbavím? Ale vždyť při řazení jiných stupňů o zuby neškrtám.
Zafira99 1.8 16V Elegance
Problém Astry je, že dosť hlboko treba stlačiť pedál aby spojka vypínala, nap. oproti Fábii. Nastaviť sa to vraj nedá.
Niekedy aj z toho dôvodu spojka celkom nevypne, ak poriadne nezošliapneš a potom rýchle preradenie ak sa točia prevody.
Inak neviem či nejaké auto je vyzbrojené synchrónom na spiatočke.
Niekedy aj z toho dôvodu spojka celkom nevypne, ak poriadne nezošliapneš a potom rýchle preradenie ak sa točia prevody.
Inak neviem či nejaké auto je vyzbrojené synchrónom na spiatočke.
Opel Astra Classic II 1,4 16V Twinport (Z14XEP) 5dv.