Ahojte,
to fakt vypadá jen na zavzdušněný systém. Pro jistotu jsem se podíval znovu na csalovi prvotní potíže a píše, že se to zastavilo za jízdy, tudíž bez varování, hned a definitivně. Tzn čerpadlo. A jestli se to podařilo dát elektronicky dokupy, pak není důvod , aby to nechytlo. 
Zkus tenhle postup odvzdušnění, jestli nemáš podtlakový porichtuiňk už na foru zmiňovaný.
Odpoj přepadovou hadičku na 4. vstřiku a pořádně nasaj naftičku. 

  Dobrou chuť 

  ( to je kontrola správnosti nafty).
Zapoj zpět a 
povol vysokotlaký přívod 1. vstřiku. Použij pomocníka, který Ti startérem protočí motor. Úplně stačí 3 převalení motoru, pokud vše funguje jak má, protlačí se nafta. Záměrně píšu 
povolit, ne rozpojit. Když to rozpojíš, tak budeš mít naftu všude, čerpadlo má fakt dobrý výkon. ( můžu potvrdit z vlastní zkušenosti 

 ) Ropná katastrofa.
Dotáhni vstřik a pokračuj na 2. , 3. , 4.
Hlavně ten pomocný startérman musí mít rozum a fakt motor jen protočit. To je asi nejšetrnější způsob, jak to odvzdušnit a nezničit čerpadlo tentokrát mechanicky.
Tenhle postup se mi osvědčil a při povolení na 2. vstřiku už motor má snahu škytat. 
Neuspěchej to a udělej všechny 4 vstřiky.
Měl jsem sundané vysokotlaké potrubí, takže spolehlivě zavzdušněno. Ale je fakt, že čepadlo na motoru zůstalo. Tak mě ještě napadá zkusit rozpojit zpátečku vratného vedení nafty do nádrže a nasát ropu tady.Tím budeš mít tutově zaplavené čerpadlo a mělo by to chytit. Pochopitelně po odvzdušnění vstřiků.
Doufám, že mě zde přítomní mechanici neukamenují, za ten postup, ale řek bych, že je k čerpadlu poměrně šetrný, narozdíl od typů startovat až to čerpadlo protlačí samo a motor třeba někdy chytne. 
Tak hodně úspěchů!! 
