Stránka 1 z 3
CIDLO TEPLOTY X16szr
Napsal: 29 srp 2009, 21:06
od iwo126
Vie niekto kde sa to cidlo nachadza.Pri jazde mi velmi kolise teplota od 82 do 90 stupnov. aj podla toho ako jazdim ci do kopca tak sa zacne zohrievat na 90-92,a ked idem z kopca zo zaredenou rychlostou tak hned zacne klesat na tych 82.termostat zapina ako ma pri 90 stupnoch.uz asi 2 tyzdne mam ten problem a neviem co to moze byt.
Re: CIDLO TEPLOTY X16szr
Napsal: 29 srp 2009, 21:37
od Joska
jestli si dobře pamatuju, mělo by být vzadu na motoru - mezi motorem a kabinou??
Re: CIDLO TEPLOTY X16szr
Napsal: 29 srp 2009, 21:56
od standape
to klesanie teploty je len ked ides dole kopcom?
robí to aj ked ides po rovine?
Re: CIDLO TEPLOTY X16szr
Napsal: 30 srp 2009, 15:02
od iwo126
ano aj ked idem po rovine tak sa to zahreje na tych 86 a hned klesne,proste to stale kolise.
Re: CIDLO TEPLOTY X16szr
Napsal: 17 říj 2009, 08:45
od kulda
Já mám jiný problém se stejným motorem. I po hodinové jízdě ručička na teploměru na 0! Předtím mi ventilátor sepínal skoro furt, ale zase chyběla voda. Teď je voda v pořádku, ale zase se ručka ani nezvedne
Že by při tomto počasí bylo i teploměru zima??
Pojistky zkontrolovány (má-li vůbec teploměr svou) a v pohodě. Šachoval jsem tam totiž s pojistkami kvůli domontovávání automat.zapínání světel. Ale jak říkám, všechny pojistky OK, všechny osazeny. Jakou značku pojistky má teploměr?
Nevíte, v čem bude problém? Díky
Re: CIDLO TEPLOTY X16szr
Napsal: 17 říj 2009, 08:51
od manli2
pro oba: termostat...
Re: CIDLO TEPLOTY X16szr
Napsal: 17 říj 2009, 10:14
od kulda
...a nebudu moc dotěrný, když se zeptám, kde je, jak jej ven, jaký nový, jak s ním zpět...?

Re: CIDLO TEPLOTY X16szr
Napsal: 17 říj 2009, 10:16
od monderka1
Termostat je pod rozvodama,musi dolu,stoji asi 250Kč, ja jsem i s praci dal 750,-
Re: CIDLO TEPLOTY X16szr
Napsal: 17 říj 2009, 10:24
od manli2
Re: CIDLO TEPLOTY X16szr
Napsal: 17 říj 2009, 10:35
od Joska
Jiná otázka, když ráno vyjíždím pohne se mi ručička tak za 5-6km, což je 4-5 minut(odhad) je jasné, že záleží na rychlost ohřevu interiéru, a zimě venku... - ale v pondělí se mi stalo, že jsem ujel 10km, a ručička byla stále na té dvojčárce(40-50°?), terprve, když jsem ztlumil topení tak se pohla dále, vylezla na 80, dal jsem naplno topení, zhoupla se dolů pod 80, ale pak zase pomalu vylezla nahoru, tak už byla v pohodě..(venku tak kolem 3°) (loni při těch -20 jsem to vcelku chápal a jel jsem na víc otáček aby aspoň měla kde brát teplo...) - ale to pondělí mi to vrtalo v palici celý den...(další dny už to bylo v pohodě...)
Re: CIDLO TEPLOTY X16szr
Napsal: 17 říj 2009, 10:36
od kulda
...a jéje, servis je jasný...jinak dík

Re: CIDLO TEPLOTY X16szr
Napsal: 19 říj 2009, 09:04
od fedor
Já mám problém jiný u 2,0 16 V . Vyměnil jsem nové čidlo teploty a ručicka neukazuje skoro nikdy nic občas vyjede po delší jízde na chvili na 85 stupnu ale prevážně je na nule . Když jedu cca 30 minut souvisle a pak vypnu motor a po chvilce nastartuji a motor je stále teplý tak po otočení budíku nabehne hodnota teploty na normál 90 stupnu ale jak mile se rozjedu nebo chvili pockam tak to opet spadne na nulu . Neporadil by nekdo co stím ? Kde hledat chybu ? dík
Re: CIDLO TEPLOTY X16szr
Napsal: 19 říj 2009, 09:17
od mexxo
Chybu treba hladať v termostate. Je stále pootvorený, tak sa ti motor poriadne nezohreje. Keď stojíš je motor teplý, ale keď sa rozbehneš auto sa rýchlo ochladí, preto klesne.
Re: CIDLO TEPLOTY X16szr
Napsal: 19 říj 2009, 10:16
od fedor
termostat u 2,0 je take pod orzvodama nebo kde ho hledati ? dík
Re: CIDLO TEPLOTY X16szr
Napsal: 19 říj 2009, 10:32
od fedor
ale kdyby byl termostat stale otevreny tak se voda po 15 minutách jizdy stejně ohřeje minimálně na hodnotu 60-70 stupnu ?? je tomu tak nebo voda i pri jizde zustavá stále studená ze mi to neukaze ne teplte vody nic ?