angelin píše:Tak ahojky pánové zde na fóru, vidím že pan Mašek rozluštil záhadu krabičky počítal jsem s tím.
jen tak pro představení jsem ten kdo to vyrábí. J
odkud všade to bere informace / vstupní data??
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
Chlapi já bych si to dovolil rozříznout následujícím zjištěním na aukru:
Jdu po tom již několik měsíců a je dost zajímavé, že se na aukru začínají ty krabičky za 2500-3000kč objevovat použité! Když si vezmete nick prodávajícího použité krabky na E85 zjistíte, že dotyčný onu krabičku zakoupil cca co 1 nebo 2 měsíce zpětně od prodejce co je prodává na aukru ve velkém jako nové! (lze zjistit přes komentáře k auci). A nyní se tedy nabízí otázka: PROČ SE TĚCH KRABEK ZBAVUJÍ A JEŠTĚ PÍŠÍ, JAK JSOU DOBRÉ???
Za mě: Do nich nejdu ani omylem! Raději dám 8tis za kompletní přestavbu ve známém velkém servise kde s tím mají řadu zkušenosti a garantují 2 roky záruky + dokonce dají záruku na motor!! Už i to, že jejich montáž + následné seřízení prý v servise trvá od 2 do 5 hodin a „krabku“ s Aukra za 2500kč stačí prý "jen namontovat na vstřiky" bez jakéhokoliv nastavení čehokoli je trošku podezřelé.
Vemte si :
2500kč co stojí divná krabka s nejasným účinkem a dle mého zjištění při méně jak +10°C probémy se startováním
mínus
8000kč za profesionální přestavbu, kdy garantují bezproblémové starty i při -20°C je 5500 navíc za fakt profesionálně udělanou přestavbu se zárukou! No a teď co je vlastně výhodné?
Nestojí těch 5500kč navíc za klid a 100% spolehlivost přestavby za to? holt se to vrátí o něco později.
Každej prostě vidí tu počáteční invetici, ale již nedomyslí důsledky. Holt zde bych asi viděl ono rčení: "kdo levno kupuje dvakrát kupuje..."
S tím musím souhlasit. Ale dost by mě zajímal názor někoho, kdo s tou nejlevnější krabičkou jezdí. Ideálně někoho odsud z fóra. Jestli jsem četl dobře, tak je jedna drahá krabička v Corse a jedna experimentální krabička u Josky. O té levné se tady nikdo nezmiňuje. Každopádně, když už drahou krabičku, tak s čidlem teploty a napojením na lambdu.
na aukru jsou teď tyhle: http://aukro.cz/jednotka-pro-provoz-na- ... 55964.html http://aukro.cz/jednotka-pro-provoz-aut ... 52777.html
Chlapi potřebuji jen radu nebo spíš potvrdit o co si myslím. Po nabrání 40L E85 a 20L N95 se mi po cca 80km rozsvítila kontrolka motoru. Má to nasvědomí to že lambda hlásí že jsou jinak spaliny??
Marťásku duležitá věc je, vědět kolikavstřik máš, a ty máš jistě víc a máš více lamda sond než já, takže ty na přestavbu za 2000 určitě zapomeň.
S tím asi bude souviset i ta závada. podle mě, kdy vyjedeš nádrž a vezmeš benzín závada zmizí.(jeslti se ti tam nepřipletlo něco jiného)
Co jsem sručně pochopil já, tak "moje krabička" skutečně jen "tupě" upravuje vstřiky, ať si lamda kecá co chce. (ta moje není na lamdě vůbec) prostě upravuje data z jednotky co jdou na vstřiky.
Ale mám stařičký motor s jedním vstřikem, tak co a fungje mi to. Dnes jsem valil na Ustí do Zoo a po dálnici jsem to upaloval, jinak teda ty 70 a 90 z Lovosic jsem dodržoval. A spotřeba opět v pohodě, motor si jen vrněl.
Samozejmě je zde nabídka od Angelina, když se sejde aspoň členů, tak je ochoten dát slevu. Ale jak psal Marťásek, včetně montáže.
Na srazu bylo vidět, že krabku lze jednoduše schovat do kastlíku na pojistky.
Astra von Barča 1,6 8ventilů-X16SZR
05.1998- Germany od 03.2006 v mé državě..
Já jsem bez krabičky ředím E85 s N95 v poměru 1:1 najel jsem s tím už asi 2000 km. a žádný problém příští měsíc jdu na pravidelný servis a go motoru tak uvidíme co mi zjistí že je špatně.
Na zimu samozřejmě bez přestavby neplánuju jezdit na E85. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1. Jede to líp.
2. Je to levnější.
3. Zdá se mi že je tižší motor a řekl bych že se mi pročistil motor a výfuk podle čistého nárustu otáček při šlapání na plyn.
4. To nejdůležitější bez problémů a závad. (zatím)