Nechal jsem si vyjet veškeré práce ze SRBA Servisu za poslední čtyři roky:
ve 140 000 oprava po čelním nárazu, cena opravy 300 000 (z toho 75 000 nová ŘJ) - tak z toho se mi slušně zamotala hlava,věděl jsem, že to bylo bouraný, ale na autě to vůbec není poznat, snad jen že jde trochu ztuha odemknout přední kapota. A konečně vím, proč moje světla jsou jak vypraná v Perwollu - jsou skoro nová. Celý to cálovala pojišťovna, tak tam asi namontovali celý nový auto. Když jsem se o tom se šéfem bavil, tak říkal, že tam odvezli auto, co mělo už něco za sebou a když si pro to po opravě jel, tak se mu z toho nechtělo vystoupit a přesednout do svýho (Měl v tu dobu Opel Signum)
ve 160 000 kolegyně odřela dveře, tak šel z havarijka komplet celý pravý bok (oboje dveře nové + komplet lak) - cena 40 000
ve 170 000 měněn EGR ventil, přetěsnění spoje mezi 1. a 2. dílem výfuku
ve 180 000 výměna rozvodů, vodní pumpy, zadní brzdy, technická
.... Když nad tím tak uvažuju, tak kromě volantu mám snad celý auto nový

Opel Astra G, 1.8 16v (X18XE1) 85 kW, hatchback, r.v. 1998
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=23618