Moje první auto - Astra G Caravan 1.7 TDI

Ukažte ostatním svojí Astru.
Odpovědět
deNtr
Příspěvky: 12
Registrován: 02 zář 2013, 21:24

Moje první auto - Astra G Caravan 1.7 TDI

Příspěvek od deNtr » 02 zář 2013, 22:10

Zdravím pánové... jsem student, kterému je v Lednu 2014 osmnáct a na narozeniny dostanu společně se závěrečnýma zkouškama z autoškoly
moje první auto zděděné po tátovi.... Opel Astra G Caravan 1.7 TDI :) Pokud vás to zajímá, budu tady postupně dávat změny týkající se
Astry (interiér, exteriér, motor, cesty...) a pokud vás to nezajímá.... Omlouvám se ;)

Doufám, že tohle fórum není až tak mrtvé...

Základní info

Astra je cca půl roku ustájena v garáži. Táta od doby, co dostal služební auto Astru zcela nepotřeboval a za rok, co stála venku se s ní jelo
asi jen 12x..většinou kvůli prostoru v kufru (přestěhovali jsme skoro celý obývák s tímhle autem... co se nevešlo do kufru, vešlo se na přívez).
Po uvolnění místa v garáži se konečně rozhodlo, že se Astra odhlásí a zaparkuje v garáži na dobu neurčitou. Rok stání venku před barákem se
na Astře docela podepsalo. Lak je zašlý, pravý blatník potkala koroze, kterou jsme hned zatmelili, vybrousili a stačí už jen správný odstín a na
pohled nebude nic poznat no a pak je tu taky motor... Turbo se zavařilo, nevím jak, nevím kdy.. táta si to nepamatuje. Taky ruční brzda dělá
blbosti. Když se zatáhne, trvá dva,tři kilometry, než se čelisti pustí... Na fórum jsem se už o tomhle problému dočetl. Klimatizace je prasklá -
vydrží cca rok a musí se napustit znova. Tohle auto mám na dojetí.. ale jelikož mi je jasné, že jestli tohle auto odejde za rok/dva, tak jen tak
nové auto se mi neobjeví před vraty. Proto se chci o tohle auto starat co nejlépe a investovat do něj jen to nejdůležitější, aby jezdilo. Pokud
se situace změní a budu mít si jak vydělávat (upozorňuji, jsem student ;) ) tak se budu snažit astru dát do takového stavu, jako když měla