Právě je 16 črc 2019, 06:12





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 196 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Výměna autoradia - demontage
PříspěvekNapsal: 28 bře 2010, 19:06 
Offline

Registrován: 04 lis 2009, 18:33
Příspěvky: 19
pinkpiggy:ano ja mel problemy z budikem(tachometrem)-nezvedala se rucicka po pripojeni jineho autoradia,nerikam ze to tak muze delat kazde ale na radiu GoGEN ACRM 202 F to proste neslo,tak jsem z konektoru vytahl a zaizoloval kablik snimace tachometru,na obrazku je to konektor A5.. (ale nechapu proc vede snimac tachometru do autoradia?) Obrázek


Nahoru
 Profil  
 

 Předmět příspěvku: Re: Výměna autoradia - demontage
PříspěvekNapsal: 28 bře 2010, 21:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 25 bře 2010, 23:03
Příspěvky: 122
jo taaaakhle..tak to chapu..jasny..no uprimne..v temer ZADNEM ISO konektoru mivas zapojenou pouze v A: "2,3,4,7,8"..ty dalsi 3 konektory tam byvaji navic..ten snimac tachometru bych tipoval ze je by mel mit trosku jinou funkci.. (co treba jako u nekterych DVD prehravacu byva, ze kdyz JEDEN, tak se nespusti??z duvodu, aby to nerozptylovalo ridice..)..
kazdopadne ja zapojil, uz tam radio mam, hraje super, akorat budu muset asi sehnat kastlik..jelikoz dneska jsem odvazel pritelku a jeste jsme se zastavili na vyhlidce a radio malem vylitlo :D kazdopadne byli to nervy..kdyz jsem to tam cca 3hodiny zapojoval, vyndaval (nakonec jsem si udelal vytahovaky svoje, ktere funguji naprosto bajecne:) )..nakonec se to povedlo, vse jsem prepojil..radio fungovalo..vypojil jsem, abych doupravil spravne ISO..zapojil..a PIC nefungovalo nic..dalsi hodina a pul ZKOUMANI, co se tam podelalo..pote me napadla jeste pojistka..samozrejme ze praskla..tak jsem sjel na benzinku..koupil pojistky..vymenil..vse zacalo fungovat..dal tam radio..a uz hraje jak zbesily..:) nastesti jine komplikace nenastali a doufam ani nenastanou :D

_________________
Opel Astra G 1,7 DTi, 2001
Xbox elite | flash,benq | 2x bezdrat black ovladac | PRODÁM GHOST RECON 2
Nokia N93 | HP Pavilion dv6750ec


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna autoradia - demontage
PříspěvekNapsal: 29 bře 2010, 08:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Příspěvky: 6220
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd
Snímač tachometru, jak jste to zde napsali, je připojen na rádiu kvůli funkci SDVC, neboli automatickém přidávání hlasitosti v závislosti na rychlosti jízdy. Tím jak zrychlíte, zvýší se hluk jak motoru, tak od proudění vzduchu a aby jste pořád nemuseli zesilovat a zeslabovat, tak to za vás dělá samo. :wink:

_________________
END


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna autoradia - demontage
PříspěvekNapsal: 29 bře 2010, 20:58 
Offline

Registrován: 04 lis 2009, 18:33
Příspěvky: 19
original radio cd 500 se mi zdalo spise mene hlasite ,jak pri nizkych otackach tak i vysokych...zesilil jsem rozjel se a chvili jel a samo se to ztlumilo..nejaka zahada...no tak ale uz tam neni...kdyby mel nekdo zajem mam cdr500 doma na prodej i s rameckem...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna autoradia - demontage
PříspěvekNapsal: 21 říj 2010, 13:50 
Offline

Registrován: 04 dub 2010, 22:30
Příspěvky: 21
Mám dotaz. Vyměnil jsem v zafiře rádio. To že se mi nebude na dispelji v autě zobrazovat info z rádia, s tím se močítal. Ale jde nějak vyřešit to, abych když zapnu rádio, tak mi nezmizel datum? Když je rádio vypnuté, tak je tam čas teplota a datum. Když se zapne rádio, tak datum zmizne a je tam prázdno (dřív bylo info rádia) no a já bych chtěl, aby tam to datum zůstalo i po zapnutí rádia.

_________________
Opel Zafira 1.6 16V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna autoradia - demontage
PříspěvekNapsal: 21 říj 2010, 14:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 pro 2008, 16:20
Příspěvky: 3291
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Nejelegantnější je nechat pomocí TECH II odprogramovat radio z displaje.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna autoradia - demontage
PříspěvekNapsal: 21 říj 2010, 14:33 
Offline

Registrován: 04 dub 2010, 22:30
Příspěvky: 21
denny píše:
Nejelegantnější je nechat pomocí TECH II odprogramovat radio z displaje.


A to doma asi sám nijak neudělám co? Je jiná varianta?

_________________
Opel Zafira 1.6 16V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna autoradia - demontage
PříspěvekNapsal: 21 říj 2010, 15:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22 led 2008, 01:46
Příspěvky: 2388
Bydliště: Dubnica nad Váhom
Iná varianta je tu: http://astra-g.cz/forum/viewtopic.php?p=243445#p243445

_________________
moja ASTRA G caravan X18XE1 sportive LPG
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna autoradia - demontage
PříspěvekNapsal: 31 pro 2010, 10:50 
Offline

Registrován: 22 úno 2007, 22:18
Příspěvky: 472
Bydliště: Severní Moravák
Tak Ježíškem jsem si nadělil nové autorádio AEG s BT a jak tu výměnu už týden čtu tak mi jde hlava kolem. Nenašel by se někdo kdo by to dal všechno do kupy na jednu stránku?
Pár variant s rádiem co podporuje origo ovládání na volantu, bez podpory volantu, ktrou redukci a který drát je třeba odstřihnout aby šel PP, hodiny a centrál v případě zmíněných problému, co přehodit atd.
Hodilo by se to umístit na začátek webu do návodů (postup na výměnu autorádia), čeho se vyvarovat atd.
Tak bych si to vytisknul a hurá do garáže. Tak jsem musel všechno studovat i když :lol: jo aspoň to není tak jednoduché ale já jsem elektrikář tak mi ledacos došlo ale pokud to člověk dělá tak by to mohlo být v kupě v návodech a to by byla paráda. 8).

_________________
Astra G, 1.6, 16V, 74kw, motor X16XEL, 2000. hatchback 5.dv, Černá metalíza, spotřeba 5l/100, klima: ÚPRAVY-LPG IV.genrace - přímé sekvenční vstřikování, carbonové vyhřívání sedadel, GPS, nový palubní PC od Davida, xenon s regulací výkonu, black desing,alu atd.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna autoradia - demontage
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2011, 00:37 
Offline

Registrován: 16 kvě 2011, 23:44
Příspěvky: 3
Ahoj, tak i já jsem řešil rádio v astře G a včera jsem se ho snažil vytáhnout za pomocí hřebíčků a závlaček a prostě to nešlo... v cliu jsem ho vyndal, v puntu taky ale tady furt ne a ne to jít... dneska, když jsem jel z práce sem jel okolo autorizáku Opel, tak jsem se tam zastavil a borec mi to orio rádio asi tak za 5 vteřin vyndal za pomoci těch vydliček... a cena?? Zadarmiko, takže super... :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna autoradia - demontage
PříspěvekNapsal: 09 črc 2011, 23:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 črc 2011, 23:29
Příspěvky: 5
Ahoj. Mám Astru 99 asi dva dny a dneska se mi podařilo po velkým boji :evil: :D odinstalovat původní rádio (Car300 se tušim jmenuje?) ... Ale teď mám problém. Mám nový rádio (respektive z předešlýho auta) a to má ISO konektor. A co tam zbylo za ty konektory, to je uplně něco jinýho. A teď mám tedy otázku. Jak to řešit ? Existuje nějaký redukce ? Tu jsem si kupoval i do předchozího auta. Ale co jsem se díval na internetu, tak podle obrázku zhruba odpovídala jedna. Ale to byla redukce na Astru 2004. Je to stejný ? Jsem lajk, nerozumím tomu :D. Díky moc za odpověď.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna autoradia - demontage
PříspěvekNapsal: 10 črc 2011, 01:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 pro 2007, 00:59
Příspěvky: 4473
Bydliště: Kladno
máš tam 3 v jednom, jeden ten ne stejný odřízní nebo si kup prodlužku na iso http://www.radiostar.cz/konektor-iso-is ... 1ubuaijub1 a máš to vyřešené a možná budeš potřeovat redukci na anténu

_________________
>>>DIAGNOSTIKA Kladno,Praha kdyby tak SZ<<<

PRODEJ moje coupe Z22SE BERTONE PRODEJ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna autoradia - demontage
PříspěvekNapsal: 15 srp 2012, 11:12 
Offline

Registrován: 22 kvě 2006, 14:45
Příspěvky: 286
Bydliště: Slaný
Nic neodřezávat, dat jen redukci EURO konektory a je to OK, pak už nikdy nenapojíš zpět origo autoradio. Tak to to dělám u každé astry G. Vyndám origo rádio, nasadím EURO konektory a zapojím radio své. Pak vyndám konektrory a vrátím origo radio.

_________________
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna autoradia - demontage
PříspěvekNapsal: 15 srp 2012, 11:14 
Offline

Registrován: 22 kvě 2006, 14:45
Příspěvky: 286
Bydliště: Slaný
KarlossACS píše:
Ahoj. Mám Astru 99 asi dva dny a dneska se mi podařilo po velkým boji :evil: :D odinstalovat původní rádio (Car300 se tušim jmenuje?) ... Ale teď mám problém. Mám nový rádio (respektive z předešlýho auta) a to má ISO konektor. A co tam zbylo za ty konektory, to je uplně něco jinýho. A teď mám tedy otázku. Jak to řešit ? Existuje nějaký redukce ? Tu jsem si kupoval i do předchozího auta. Ale co jsem se díval na internetu, tak podle obrázku zhruba odpovídala jedna. Ale to byla redukce na Astru 2004. Je to stejný ? Jsem lajk, nerozumím tomu :D. Díky moc za odpověď.


Když půjdeš do prodejny na elektro servis, tak ta výměna tě bude stát se zárukou 390Kč vč. demontáže a montáže rádia a konektoru euro

_________________
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna autoradia - demontage
PříspěvekNapsal: 18 črc 2013, 10:22 
Offline

Registrován: 18 črc 2013, 10:03
Příspěvky: 1
Tak přidám svou zkušenost, měnil jsem rádio u Vectry B 2000, konkrétně Philips Car 400. Zkusím to sepsat trochu jako návod, ať všichni nemusí procházet 12 stran :D

1. Demontáž pomocí svařovacích drátů proběhla v pohodě. Stačí vyšroubovat imbusy, strčit do všech čtyřech děr drát (asi 4 cm) a rádio jde s trochou snahy vytáhnout, potom stačí s pomocí šroubováku vycvaknout černý kastlík od rádia. Fotky od uživatele Radek.km třeba také pomohou viewtopic.php?t=1861

2. Rádio jsem koupil Pioneer MVH-150UI (hlavně kvůli AUX a přehrávání MP3 z USB), k němu se hodí nějaká miniaturní flashka, velká překáží a snadno se ulomí. Pro správné zapojení rádia bylo potřeba přehodit konektory napájení (červený a žlutý, Pioneer je na to přímo připraven, viz. foto). Dále je potřeba redukce na anténu za 15 Kč zde. Foto zde.

3. Aby se při spuštěném rádiu zobrazoval alespoň datum na vestavěném displeji v autě je nutné přestřihnout a zaiozolovat kabel vedoucí k displeji (nebo odprogramovat rádio s dipleje, což bude asi pro většinu lidí problém). Jedná se o červeno-bílý kabel A7, foto zde.

4. Jestli chcete i funkční tlačítka na volantu, pak je potřeba docela drahá redukce CA-R-PI.151, kterou jsem nekupoval, ale plánuji zkusit úpravu podle tohoto návodu.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 196 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  





Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz