Servo u Astry

Témata společná pro diesel i benzín a všeobecný pokec kolem motorů
Odpovědět
Honz@
Moderátor
Příspěvky: 3654
Registrován: 28 kvě 2006, 11:24
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Servo u Astry

Příspěvek od Honz@ » 17 čer 2006, 13:00

Kupuju Astru a nefunguje servo . V autobazaru říkali že za to může jen "štekr" . Cena cca 2.500 - 3000 Kč , opravu zajistí a mělo by to být dobré . Může za to opravdu jen tento díl , nebo může být poškozeno celé servo ? Máte s tím někdo nějaké zkušenosti ? Díky - spěchá . :!:

Reklama
 

xy

Příspěvek od xy » 17 čer 2006, 13:04

podívej se na opelclubrenbau,tam se toho psalo dost o servu,dej si na to pozor,když to bude nějaká vážnější porucha,prý je to dost drahé.Ahoj

dominus-et-deus
Příspěvky: 445
Registrován: 25 led 2006, 20:07
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dominus-et-deus » 17 čer 2006, 13:06

Když jsem koupil auto, tak mě servo přestalo chodit po necelém roce. V servisu mi přišli na to, že to byl nějaký led- diodový můstek, tak jsem za tu srandu dal kolem 6ky.
2.0 16V

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vojta » 17 čer 2006, 13:40

štekr = svorkovnice, tzn jestli to dobře chápu tak je špatná nějaká svorkovnice....

2domina: diodovej můstek je na altíku tzn. vysral se ti altík a proto nešel i posilovač ale posilovač byl neporouchanej
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

Uživatelský avatar
vasekpetr1
Příspěvky: 3106
Registrován: 24 led 2006, 08:33
Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče

Příspěvek od vasekpetr1 » 18 čer 2006, 21:08

Můžu potvrdit, že při poruše alternátoru (nedobíjel), první, co přestane fungovat, je elektrický posilovač řízení. Je závislý na velikosti napětí. Při nízkých otáčkách signálka dobíjení nesvítila, až při zvednutí otáček na 2000 se kontrolka rozsvítila. Přesto altík nedobíjel. Výměna diodového můstku v alternátoru s regulátorem za 3500,- Kč, prý byly vystřelené diody v můstku, ale to by podle mně šla baterka do zkratu. Na to elektrikář nic neřekl a tvrdil pořád svý. Tak jsem to zaplatil a doufám, že se závada už nebude opakovat.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.

A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)

Odpovědět