Stránka 6 z 8

Re: Něco málo o EGR

Napsal: 28 lis 2012, 16:28
od spermin
TO JE PROBLÉM NOVICŮ
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... %81N%C3%8D
TADY TOHO JE HABAKUK

Re: Něco málo o EGR

Napsal: 28 lis 2012, 19:15
od Trisy
No tak jsem to vyblikal přes pedály a je to chyba 0304 Zapalování válce 4 - výpadky

což by teda odpovídalo i tomu co to děla :-) Navrhuje někdo řešení? :-D

Re: Něco málo o EGR

Napsal: 28 lis 2012, 22:37
od spermin
1 ZKONTROLUJ gumové krytky na zapalovací liště a přehoď vadnou svíci
potom dej vědět.

Re: Něco málo o EGR

Napsal: 28 lis 2012, 23:27
od Trisy
Jako mám jí přehodit třeba na první válec? jestli se změní chybová hláška?

Re: Něco málo o EGR

Napsal: 29 lis 2012, 13:18
od spermin
ano, popř. namontuj jinou, pokud máš.
může to být vadná izolace svíce, nebo na liště.

Re: Něco málo o EGR

Napsal: 29 lis 2012, 13:37
od Trisy
Ok mrknu na to a dám vědět. Jsem v tomhle nováček, ale nebojím se experimentovat :-D Takže snad to přežiju a astra taky ;)

Re: Něco málo o EGR

Napsal: 30 lis 2012, 13:48
od Trisy
Takže dnes jsem se do toho pustil. Sundal jsem zapalovací lištu a vytočil všechny svíčky abych je zkontroloval, jelikož nevím kde je 4. válec. svíčky jsem přeházel, aby ani jedna nebyla na stejném místě. Zapalovací lištu jsem zkontroloval a z venku se na první pohled jeví že je v pořádku. dal jsem tedy zase vše dokupy. Odpojil jsem baterii (aby se vymazali z paměti chyby, doufám že se to takhle dělá). Vlezl jsem do auta a zkusil jsem si vyblikat chyby. No a ejhle... ta samá chyba 0304 Zapalování válce 4 - výpadky.

Takže jsou dvě možnosti.
1) bud se nevymazali chyby po odpojení baterie
2) chyby se vymazali a prohození svíček na to nemá vliv. Takže závada stále přetrvává


jestli je to varianta 2 tak to je v řiti, jelikož to vypadá na zapalovací lištu.

Re: Něco málo o EGR

Napsal: 30 lis 2012, 15:08
od denny
Nebo máš mechanickou závadu motoru na 4.válci.

Re: Něco málo o EGR

Napsal: 30 lis 2012, 15:58
od Trisy
To by nepsalo závadu zapalování válce podle mě :) ikdyž zdá se mi, že to poslední dobou dost žere olej.

Takže nevím co dál. Mám zkusit koupit teda nové svíčky?
http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... JrkKNZHw==

Re: Něco málo o EGR

Napsal: 30 lis 2012, 17:43
od spermin
svičky neřeš, nevím který je 4 válec, sundal bych z lišty na krajních válcích
tu gumu a zkusil to projet, zda bude cukat, potom nasadit 1 gumu a znova,
a když to začne, máš pravděpodobně problém.

Re: Něco málo o EGR

Napsal: 30 lis 2012, 17:47
od Trisy

Re: Něco málo o EGR

Napsal: 30 lis 2012, 17:49
od Trisy
spíš mi nejde na rozum, jaktože to hned po odpojení baterie začalo hlásit tu samou chybu. když jsem ani nenastartoval.

Re: Něco málo o EGR

Napsal: 30 lis 2012, 18:33
od Ferda mravenec
Vše mi je celkem jasné, ale jaká jsou ta negativa při vyřazení EGR u benzínových motorů? Já jsem zaslepil EGR ventil, cukání a chcípání motoru před křižovatkou přestalo, ale asi mám větší spotřebu benzínu.

Re: Něco málo o EGR

Napsal: 01 pro 2012, 09:50
od denny
Trisy píše:To by nepsalo závadu zapalování válce podle mě :) ikdyž zdá se mi, že to poslední dobou dost žere olej.

Takže nevím co dál. Mám zkusit koupit teda nové svíčky?
http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... JrkKNZHw==
Bohužel nemáš pravdu,psalo by to chybu vynechání zapalování,protože ti tam nehoří směs a křivka zapalovacího impulsu je deformovaná.Zkus si tu přečíst spoustu přízpěvků o přidírajících se nebo podpálených ventilech.
Zcela vadnou lištu najdeš tak,že ji zapojenou vyndáš,dáš do ní svíčky a testem zapalování |TECH II,Bosch KTS ,OPcom apod\po jednotlivých zapínání zapalování fyzicky vidíš,jestli hazí jiskru všechny válce,pokud ano,je v pořádku.
Pro kontrolu práce jednotlivých válců už budeš potřebovat motortester s funkcí kontrola kulatosti chodu motoru-tam se projeví vykonaná práce jednotlivých válců.Pokud jeden začne se tzv vézt,tak je chyba ve spalovacím prostoru.Zkušený mechanik většinou ani tento motortester nepotřebuje,pozná to hned podle chování motoru.

Re: Něco málo o EGR

Napsal: 01 pro 2012, 09:55
od denny
Trisy píše:spíš mi nejde na rozum, jaktože to hned po odpojení baterie začalo hlásit tu samou chybu. když jsem ani nenastartoval.
Buď je to chyba trvalá-přerušený obvod na primáru nebo je již nepřítomná,ale zůstává v paměti.Po odpojení baterie se chyby samy nemažou!!!
Zůstávají v paměti závad.Musel bys absolvovat 20 bezchybných startů.Paměť vymázneš pouze pomocí diag.