Stránka 6 z 8
Re: Něco málo o EGR
Napsal: 28 lis 2012, 16:28
od spermin
Re: Něco málo o EGR
Napsal: 28 lis 2012, 19:15
od Trisy
No tak jsem to vyblikal přes pedály a je to chyba 0304 Zapalování válce 4 - výpadky
což by teda odpovídalo i tomu co to děla
Navrhuje někdo řešení?
Re: Něco málo o EGR
Napsal: 28 lis 2012, 22:37
od spermin
1 ZKONTROLUJ gumové krytky na zapalovací liště a přehoď vadnou svíci
potom dej vědět.
Re: Něco málo o EGR
Napsal: 28 lis 2012, 23:27
od Trisy
Jako mám jí přehodit třeba na první válec? jestli se změní chybová hláška?
Re: Něco málo o EGR
Napsal: 29 lis 2012, 13:18
od spermin
ano, popř. namontuj jinou, pokud máš.
může to být vadná izolace svíce, nebo na liště.
Re: Něco málo o EGR
Napsal: 29 lis 2012, 13:37
od Trisy
Ok mrknu na to a dám vědět. Jsem v tomhle nováček, ale nebojím se experimentovat
Takže snad to přežiju a astra taky
Re: Něco málo o EGR
Napsal: 30 lis 2012, 13:48
od Trisy
Takže dnes jsem se do toho pustil. Sundal jsem zapalovací lištu a vytočil všechny svíčky abych je zkontroloval, jelikož nevím kde je 4. válec. svíčky jsem přeházel, aby ani jedna nebyla na stejném místě. Zapalovací lištu jsem zkontroloval a z venku se na první pohled jeví že je v pořádku. dal jsem tedy zase vše dokupy. Odpojil jsem baterii (aby se vymazali z paměti chyby, doufám že se to takhle dělá). Vlezl jsem do auta a zkusil jsem si vyblikat chyby. No a ejhle... ta samá chyba 0304 Zapalování válce 4 - výpadky.
Takže jsou dvě možnosti.
1) bud se nevymazali chyby po odpojení baterie
2) chyby se vymazali a prohození svíček na to nemá vliv. Takže závada stále přetrvává
jestli je to varianta 2 tak to je v řiti, jelikož to vypadá na zapalovací lištu.
Re: Něco málo o EGR
Napsal: 30 lis 2012, 15:08
od denny
Nebo máš mechanickou závadu motoru na 4.válci.
Re: Něco málo o EGR
Napsal: 30 lis 2012, 15:58
od Trisy
To by nepsalo závadu zapalování válce podle mě
ikdyž zdá se mi, že to poslední dobou dost žere olej.
Takže nevím co dál. Mám zkusit koupit teda nové svíčky?
http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... JrkKNZHw==
Re: Něco málo o EGR
Napsal: 30 lis 2012, 17:43
od spermin
svičky neřeš, nevím který je 4 válec, sundal bych z lišty na krajních válcích
tu gumu a zkusil to projet, zda bude cukat, potom nasadit 1 gumu a znova,
a když to začne, máš pravděpodobně problém.
Re: Něco málo o EGR
Napsal: 30 lis 2012, 17:47
od Trisy
Re: Něco málo o EGR
Napsal: 30 lis 2012, 17:49
od Trisy
spíš mi nejde na rozum, jaktože to hned po odpojení baterie začalo hlásit tu samou chybu. když jsem ani nenastartoval.
Re: Něco málo o EGR
Napsal: 30 lis 2012, 18:33
od Ferda mravenec
Vše mi je celkem jasné, ale jaká jsou ta negativa při vyřazení EGR u benzínových motorů? Já jsem zaslepil EGR ventil, cukání a chcípání motoru před křižovatkou přestalo, ale asi mám větší spotřebu benzínu.
Re: Něco málo o EGR
Napsal: 01 pro 2012, 09:50
od denny
Bohužel nemáš pravdu,psalo by to chybu vynechání zapalování,protože ti tam nehoří směs a křivka zapalovacího impulsu je deformovaná.Zkus si tu přečíst spoustu přízpěvků o přidírajících se nebo podpálených ventilech.
Zcela vadnou lištu najdeš tak,že ji zapojenou vyndáš,dáš do ní svíčky a testem zapalování |TECH II,Bosch KTS ,OPcom apod\po jednotlivých zapínání zapalování fyzicky vidíš,jestli hazí jiskru všechny válce,pokud ano,je v pořádku.
Pro kontrolu práce jednotlivých válců už budeš potřebovat motortester s funkcí kontrola kulatosti chodu motoru-tam se projeví vykonaná práce jednotlivých válců.Pokud jeden začne se tzv vézt,tak je chyba ve spalovacím prostoru.Zkušený mechanik většinou ani tento motortester nepotřebuje,pozná to hned podle chování motoru.
Re: Něco málo o EGR
Napsal: 01 pro 2012, 09:55
od denny
Trisy píše:spíš mi nejde na rozum, jaktože to hned po odpojení baterie začalo hlásit tu samou chybu. když jsem ani nenastartoval.
Buď je to chyba trvalá-přerušený obvod na primáru nebo je již nepřítomná,ale zůstává v paměti.Po odpojení baterie se chyby samy nemažou!!!
Zůstávají v paměti závad.Musel bys absolvovat 20 bezchybných startů.Paměť vymázneš pouze pomocí diag.