Stránka 4 z 4

Napsal: 19 črc 2006, 12:54
od Vojta
no je jasný že to nebude mít krouťák jako nafta v dvoulitru ale myslim že i 200nm s tim bude dělat nezkutečný věci!

Napsal: 19 črc 2006, 13:00
od AstraDTI
No kdyz do toho sednes z nafty, tak se Ti to bude zdat takovy vahavy. Ja kdyz si sednu z 2.2DTI do 325i(190 koni a 250Nm) tak mi prijde ze to moc netahne. Abych jel stejne jak Astra tak se musej drzet otacky nad 4500. Kdyz se to Bawo honi do cervenyho tak Astre ujede, ale pri bezny jizde je linejsi.

Napsal: 19 črc 2006, 13:08
od AstraDTI
Ve 150 zarazena petka proti petce DTI 325ce ujede. Kdyz tam v Bawu kopnes ctyrku tak neni vo cem (proste musej bejt otacky nad 4500). Jinak v ty 325 jezdim tak mezi 10-12.

Napsal: 19 črc 2006, 13:15
od AstraDTI
Jojo Bawo je Bawo .... 325kou jezdim obcas jako sluzebakem. Sam bych si to nekoupil - je to spis auto na blbnuti.

Napsal: 19 črc 2006, 13:18
od AstraDTI
Jo driftuje se s tim dobre. V zime je to ale peklo. Jak je to lehoucky coupe, tak to jede furt nejak bokem. No raci budem koncit protoze to zavani celkem drsnym OT :oops:

Napsal: 20 črc 2006, 07:23
od Zdeněk Lbc
Zigi píše:737 km a 50l?To mas cca 6,8l,neni to dost? :P
Jasne zalezi jak si jel,ze!
Noční jízda s naloženým autem po dálnici, pokud nebylo omezení, tak 130 - 160 km/hod. Já jsem teda spokojenej. Jak jsem psal na jiném místě, cesta na sraz do Hradce byla pod 5 litrů! Nemám si nač stěžovat.