Vyblikání kódů

Témata společná pro diesel i benzín a všeobecný pokec kolem motorů
Odpovědět
Uživatelský avatar
iwo126
Příspěvky: 283
Registrován: 28 úno 2008, 17:16

Příspěvek od iwo126 » 31 bře 2008, 14:59

tu to mas http://kolsa.wz.cz/ nastartoval si to?

Reklama
 

Dawy
Příspěvky: 15
Registrován: 26 bře 2008, 14:18
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dawy » 31 bře 2008, 18:37

iwo126 píše:tu to mas http://kolsa.wz.cz/ nastartoval si to?
jo bylo to baterkou ,,, auto už startuje ,,, asi budu muset koupit novou baterku ,,,

edit: bohužel kontrolka motoru svítí pořád ,,,

díky za odkaz ,,,

Uživatelský avatar
Majklus
Příspěvky: 1314
Registrován: 13 čer 2007, 15:32
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majklus » 11 dub 2008, 14:32

osim vas vcera jsem to zkousel a jedine co mito udelalo bylo to ze zacalo blikat to auti z klicem,absolutne nevim kde mam zacit podle ceho se ridit,procetl jsem tema ale mam mensi pohyb bunek v hlave :)
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....


https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388

Uživatelský avatar
iwo126
Příspěvky: 283
Registrován: 28 úno 2008, 17:16

Příspěvek od iwo126 » 11 dub 2008, 16:13

Majklus píše:osim vas vcera jsem to zkousel a jedine co mito udelalo bylo to ze zacalo blikat to auti z klicem,absolutne nevim kde mam zacit podle ceho se ridit,procetl jsem tema ale mam mensi pohyb bunek v hlave :)
ak tam mas nejaku chybu tak ti to vyblikava nejaky kod napriklad *pauza****pauza**********pauza***** *1 ****4 **********0 *****5 takze to vyblikalo kod 1405 chybny egr

Frydex
Příspěvky: 5540
Registrován: 19 pro 2006, 23:37
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frydex » 11 dub 2008, 19:19

pokud Ti to blika porad a v kuse, tak neni v ŘJ zadna zavada ulozena....
Moje Astrina 1,7DTi
Obrázek Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."

Uživatelský avatar
Majklus
Příspěvky: 1314
Registrován: 13 čer 2007, 15:32
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majklus » 11 dub 2008, 19:39

joo taak :) aha a kdy zjistim zeto skoncilo ????
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....


https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388

Frydex
Příspěvky: 5540
Registrován: 19 pro 2006, 23:37
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frydex » 11 dub 2008, 22:50

mezi každýma čtyřma číslama je delší pomlka, to znamená že tam je uložených více závad. Pokud už tam není nic, tak už to nebliká a kontrolka je potmě. když bliká vkuse a furt od začátku, tak je to bez závad úplně.
Moje Astrina 1,7DTi
Obrázek Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."

Adi
Příspěvky: 122
Registrován: 05 dub 2008, 21:49

Příspěvek od Adi » 26 dub 2008, 19:49

Tak si takhle najdu konektor a koukám a pin č. 6 nikde!!!
a co teď
Dříve:
Astra G X17DTL - 1,7 TD 5OkW, r.99, 5DV, pal. PC - TID, DRL-LED, tempomat+kontrolka, AngelEyes+Xenon, Křídlo OPC
Opel Vectra B 1,6 16V
Ford Fiesta 1,8D
Škoda Forman

Uživatelský avatar
iwo126
Příspěvky: 283
Registrován: 28 úno 2008, 17:16

Příspěvek od iwo126 » 26 dub 2008, 20:11

stlac brzdu na doraz,plyn na doraz a zapni zapalovanie

Oliver
Příspěvky: 285
Registrován: 23 led 2007, 18:42

Příspěvek od Oliver » 26 dub 2008, 20:23

Taky jsem to zkoušel, no a jenom to bliká, žádné chyby to nehlásí, ale já mám jak Opel Tech2, tak AB com,takže není problém závady zjistit! :lol: :wink:

Adi
Příspěvky: 122
Registrován: 05 dub 2008, 21:49

Příspěvek od Adi » 26 dub 2008, 22:00

no prostě nic, brzdu stlačenou až na podlaze a pak i plyn a nakonec zapalování a nic :cry:
Dříve:
Astra G X17DTL - 1,7 TD 5OkW, r.99, 5DV, pal. PC - TID, DRL-LED, tempomat+kontrolka, AngelEyes+Xenon, Křídlo OPC
Opel Vectra B 1,6 16V
Ford Fiesta 1,8D
Škoda Forman

Frydex
Příspěvky: 5540
Registrován: 19 pro 2006, 23:37
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frydex » 27 dub 2008, 09:39

Plyn s brzdou jde použít jen u aut s elektronickým plynem (tedy NE motory X). Pokud kontrolka bliká po zapnutí klíčku furt, závada tam není žádná.
Auta bez elektronického plynu by měly jít přes diag zásuvku spojením pinů (tohle jsem ale osobně nezkoušel)
Moje Astrina 1,7DTi
Obrázek Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."

Pavel007
Příspěvky: 76
Registrován: 13 led 2008, 01:00
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pavel007 » 27 dub 2008, 15:34

x16xel jde vyblikat spojením pinů 5 a 6 a otočením klíčku do řežimu zaplá elektrika, navíc lze, když máte takto spojený piny a nastartujete, sledovat činnost lambdasondy. Ta kontrolka bliká podle toho, jak lambda reguluje-pokud je směs akorát, tak to bliká v cca vteřinových intervalech, pokud bliká rychleji, je to chudé, pokud nesvítí-je tma :) tak je to bohaté. Je to krásně vidět, když se rozjíždím, tak když na to dupnu, tak ta kontrolka spíš nesvítí, pak když jedu ustáleně, tak pravidelně bliká a když deceleruju, či brzdím motorem, tak se rozbliká rychleji. Ještě prý to má nějakým způsobem blikat, když lambda nekomunikuje.
Astra 1.6 XEL 16V Caravan

Uživatelský avatar
iwo126
Příspěvky: 283
Registrován: 28 úno 2008, 17:16

Příspěvek od iwo126 » 27 dub 2008, 19:32

Pavel007 píše:x16xel jde vyblikat spojením pinů 5 a 6 a otočením klíčku do řežimu zaplá elektrika, navíc lze, když máte takto spojený piny a nastartujete, sledovat činnost lambdasondy. Ta kontrolka bliká podle toho, jak lambda reguluje-pokud je směs akorát, tak to bliká v cca vteřinových intervalech, pokud bliká rychleji, je to chudé, pokud nesvítí-je tma :) tak je to bohaté. Je to krásně vidět, když se rozjíždím, tak když na to dupnu, tak ta kontrolka spíš nesvítí, pak když jedu ustáleně, tak pravidelně bliká a když deceleruju, či brzdím motorem, tak se rozbliká rychleji. Ještě prý to má nějakým způsobem blikat, když lambda nekomunikuje.
no teraz som to skusal po prepojeni pinov a zapnutom zapalovani to nehlasi nijaku chybu no ako som nastartoval tak tam bola asi sekundova pauza (zmes dobra)po desiatich sekundach otacky zacali kolisat medzi 700-1000az1050 a kontrolka blikala v dvojsekundovych intervaloch a na chvilu tam bola aj trojsekundova pauza

Pavel007
Příspěvky: 76
Registrován: 13 led 2008, 01:00
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pavel007 » 30 dub 2008, 08:53

No vono to chce stejně někoho kdo tomu opravdu rozumí :) a pozná jestli ta lambda už není zestárlá a nereguluje pomalu. Co jsem se dočetl, tak by měla při mírně zvýšených ustálených otáčkách cca 2000ot/min právě blikat v těch sekundových intervalech, jako že to dává směs akorát. Což se dá takhle laicky aspoň zhruba zjistit, jestli ta lambda není úplně v prdeli a aspoň nějak reguluje. Ale na ty akcelerace to stejně chce osciloskop, aby byl vidět ten průběh. Asi nějaká prodleva, než to po přidání plynu zreguluje, tam je, ale otázka je jaká... a ještě mě napadlo, že to asi bude dobrý zkoušet při zahřátým motoru, kdyžje to studený, tak to asi běží v nějakým "sytičovým" režimu, kdy to je víc bohatý...
Astra 1.6 XEL 16V Caravan

Odpovědět