Svítí žlutá kontrolka motoru

Témata společná pro diesel i benzín a všeobecný pokec kolem motorů
Odpovědět
Uživatelský avatar
maxim
Příspěvky: 259
Registrován: 31 led 2006, 08:48
Bydliště: Jeseník

Příspěvek od maxim » 31 říj 2007, 14:12

AstraDTI píše:Nechci delat dalsi vlakno tak to hodim sem - pri otoceni klicku do posledni polohy (zhaveni) mi bezne po nekolika sekundach zhasla i kontrolka elektroniky motoru - pred par dny ale prestala zhasinat, respektive zhasne az po nastartovani. Stejne mi to delalo kdyz jsem mel nejake chbyby EGR ventilu. Technik v servisu mi ale tvrdi ze ta kontrolka ma vzdy zhasnout az po nastartovani ... muze nekdo s podobnym nebo stejnym motorem (2.0 nebo 2.2 DTI) napsat zda mu kontrolka motoru zhasne i bez nastartovani? Diky
po otoceni klicku mi vsechny postupne zhasnou, zustane svitit jen dobijeni a mazani
ASTRA G 2.0Di Caravan ; X20DTL ; Z282 ; Mio A701
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=4549
Obrázek

Reklama
 

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 31 říj 2007, 14:40

Tak samozrejme jsem mel chybu v registru ... ten technik je fakt lempl a ignorant :? Nastesti jen jedna neurcita chybka tykajici se zhaveni.

kotek
Příspěvky: 55
Registrován: 02 říj 2006, 21:54
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od kotek » 31 říj 2007, 15:11

Pokud ta kontrolka po ujetí několika metrů zhasne a byla identifikována "neurčitá chyba" žhavení, tak je s největší pravděpodobnosti v pr.... jedna ze žhavicích svíček. Je to má osobní zkušenost.

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 31 říj 2007, 18:53

Jo, to me taky napadlo - nejspis to bude i muj pripad. Technik bohuzel projevil naprostou neznalost a neschopnost, takze vyhozeny prachy :? Asi koupim kablik a budu si delat diagnostiku doma.

Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky » 31 říj 2007, 20:34

Teď jsem zrovna objednán do servisu a při té příležitosti nechám vyměnit všechny žhaviče, protže se to chová obdobně. Když je studený motor, tak se po nastartovani rozsvit kontrolka elektroniky motoru a asi po několika stovkách metrů zhasne s teplym motorem to je vše OK.

Danda
Příspěvky: 1
Registrován: 05 lis 2007, 08:43

Příspěvek od Danda » 05 lis 2007, 09:14

Zdravím všechny ASTRÁKY,
konečně jsem se propracoval na "ty správný" stránky.Moje astřička mě začala asi před rokem zlobit(elektronika motoru-kontrolka),po určitých opravách dala 1/2roku pokoj,ale teď už zase vyplivla a to úplně,přestal reagovat plynový pedál a zhasl motor,nešel nahodit,až po chvíli,ale kontrolka elektroniky už svítí stále,má někdo podobnou zkušenost a může prosím poradit?
díky Danda
- na compu jsem ještě nebyl,až teď v týdnu pojedu,předtím to byla lambda sonda,ale moc to nepomohlo,takže jsem ještě měnil svíčky a vzduchový filtr,jinak máme najeto 100000 a je to 1,8l

billy0
Příspěvky: 3
Registrován: 16 lis 2007, 10:37
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od billy0 » 16 lis 2007, 10:54

AstraDTI píše:Nechci delat dalsi vlakno tak to hodim sem - pri otoceni klicku do posledni polohy (zhaveni) mi bezne po nekolika sekundach zhasla i kontrolka elektroniky motoru - pred par dny ale prestala zhasinat, respektive zhasne az po nastartovani. Stejne mi to delalo kdyz jsem mel nejake chbyby EGR ventilu. Technik v servisu mi ale tvrdi ze ta kontrolka ma vzdy zhasnout az po nastartovani ... muze nekdo s podobnym nebo stejnym motorem (2.0 nebo 2.2 DTI) napsat zda mu kontrolka motoru zhasne i bez nastartovani? Diky

Mne osobne kontrolka zhasne uz pred startovanim, ale bohuzial sa rozsvieti asi pri 110 km rychlosti a presne sa sprava ako ste uz spominali, znizi vykon a zerie mi nervy. Neviem ci to bude tym olejom ako tu niekto pisal ,ale bol by som happy keby to tak bolo....ak ma niekto s tymto skusenost nech mi napise ,dal som to na diagnostiku ale zhrabli len peniaze a povedali az to bude svietit trvale,tak sa stym nieco urobi,vraj mozno nejaky regulator tlaku,....dik za pozornost a pripadne odpoved

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 16 lis 2007, 11:17

:evil:
Naposledy upravil(a) spermin dne 16 lis 2007, 11:19, celkem upraveno 1 x.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 16 lis 2007, 11:17

:evil: Výborný servis :evil: :twisted:
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

billy0
Příspěvky: 3
Registrován: 16 lis 2007, 10:37
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od billy0 » 21 lis 2007, 14:56

billy0 píše:
AstraDTI píše:Nechci delat dalsi vlakno tak to hodim sem - pri otoceni klicku do posledni polohy (zhaveni) mi bezne po nekolika sekundach zhasla i kontrolka elektroniky motoru - pred par dny ale prestala zhasinat, respektive zhasne az po nastartovani. Stejne mi to delalo kdyz jsem mel nejake chbyby EGR ventilu. Technik v servisu mi ale tvrdi ze ta kontrolka ma vzdy zhasnout az po nastartovani ... muze nekdo s podobnym nebo stejnym motorem (2.0 nebo 2.2 DTI) napsat zda mu kontrolka motoru zhasne i bez nastartovani? Diky

Mne osobne kontrolka zhasne uz pred startovanim, ale bohuzial sa rozsvieti asi pri 110 km rychlosti a presne sa sprava ako ste uz spominali, znizi vykon a zerie mi nervy. Neviem ci to bude tym olejom ako tu niekto pisal ,ale bol by som happy keby to tak bolo....ak ma niekto s tymto skusenost nech mi napise ,dal som to na diagnostiku ale zhrabli len peniaze a povedali az to bude svietit trvale,tak sa stym nieco urobi,vraj mozno nejaky regulator tlaku,....dik za pozornost a pripadne odpoved
Tak uz dakujem za odpoved, uz netreba,ale ak by mal niekto podobny problem tak poradim,aby ste zbytocne neplatili za vymyslene poruchy.....Renomovana cerpacka mi totiz poskytla "kvalitnu naftu" nejaky humus....stacilo doplnit kvalitnou pohonnou latkou a problem je prec....

Pekac
Příspěvky: 1
Registrován: 23 lis 2007, 18:09

Svítí žlutá kontrolka motoru

Příspěvek od Pekac » 23 lis 2007, 18:20

Zdravím,
mám Astru G r.v.1998 2.0. DI 16 V. Cca před rokem mi začaly následující problémy: při vytočení motoru nad 3500 ot. se motor přepnul do nouzového režimu (žlutá kontrolka). Tato událost se dala odstranit pouze vypnutím motoru drobného posečkání a opětovného nastartování - no hrůza. Po napojení na počítač se kupodivu nezjistilo vůbec NIC!!! Poté se v tom povrtal známý mechanik, prý si pohrál s podtlaky a konečný výsledek je ten, že žlutá kontrolka se rozsvítí po 5-10-ti vteřinách volnoběhu a po sešlápmutí plynu opět zmizí - také hrůza , ale jezdit se s tím dá. Kdyby někdo věděl co s tím budu rád. Petr

Gofe
Příspěvky: 50
Registrován: 09 dub 2007, 11:53

Příspěvek od Gofe » 30 lis 2007, 22:26

Pokud to nedělalo před tím než se hrabal v těch podtlacích,tak je zapojil blbe,nebo to někde saje vzduch. To rozsvícení kontrolky motoru nad 3500 ot může způsobovat vadná váha vzduchu a diagnostika to nemusí vždy objevit.

arnie
Příspěvky: 110
Registrován: 10 led 2008, 16:56
Bydliště: Koprivnice

Na 3 valce

Příspěvek od arnie » 10 led 2008, 17:06

Chlapi, mam problem, rano nastartuji a jede mi to na 3 valce. Neda se s tim jet trese se to hruza, zadny vykon sviti elektronika. Ale jakmile vypnu motor znova nastartuji tak uz je zase vse o.k, cim to muze byt? Zapalovaci lista to neni to jsem zkousel menit za novou a dela to porad.Na diagnostice vyhodilo spatne zapalovani na x valci. Rikji ze to muze byt tryska vstrikovaci! Jemozne aby ta tryska jednou strikala a pak zase ne? Moc bych potreboval poradit diky. Mam astru G 1.4 16v 66Kw.

Okura
Příspěvky: 540
Registrován: 13 dub 2007, 17:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura » 10 led 2008, 18:26

co to je za rok?

arnie
Příspěvky: 110
Registrován: 10 led 2008, 16:56
Bydliště: Koprivnice

Na 3 valce

Příspěvek od arnie » 10 led 2008, 19:16

je to rok 2001, rikaj me i ze to muze byt zakarbonovane! to se mi ale nechce verit

Odpovědět