Stránka 8 z 8

gvgvgv

Napsal: 01 úno 2008, 22:13
od arnie
Vymenuji voditka ventilu, protoze se pridiraji ventily ve valci diky karbonu. Proto to jede na 3 valce. A ten karbon se tam usazuje proto, ze se motor dostatecne nevytaci do otacek. Potom se musi srovnat hlava. Urcite se tam jeste neco dela, ale to uz nevim. Stoji to kolem 5 000Kč. Jak jsem se to dovedel, myslel jsem, ze to auto spustim z kopce. Hnus.........

Napsal: 02 úno 2008, 15:51
od kukik20
No mě to jde na 3 jen když je to studeny.No a na technicky mi kamoš řikal že to bude ta lišta.Ja moc v nizkejch otačkach nejezdim.Už mě to auto fakt sere.

Re: gvgvgv

Napsal: 03 úno 2008, 22:28
od Trdlo
arnie píše:Vymenuji voditka ventilu, protoze se pridiraji ventily ve valci diky karbonu. Proto to jede na 3 valce. A ten karbon se tam usazuje proto, ze se motor dostatecne nevytaci do otacek. Potom se musi srovnat hlava. Urcite se tam jeste neco dela, ale to uz nevim. Stoji to kolem 5 000Kč. Jak jsem se to dovedel, myslel jsem, ze to auto spustim z kopce. Hnus.........
No takže Ti umejou hlavu, stáhnou, vyměněj vodítka, gufera na hydrech, na vačkách a zase daj dokupy? A co spodek motoru? Tam jako už žádnej karbon není? Nezlob se, ale pokud byl evidentně zas... karbonem tak to je jen poloviční práce... :roll:

Re: dily

Napsal: 14 led 2009, 17:02
od Jets
arnie píše:Priklanim se k oliverovi, mel jsem skodu Fabia, po celou dobu co jsem ji mel 3roky zadna zavada, prodal jsem ji kvuli hezkym tvarum opela astry G, ale to byla velika chyba!!!!!!! Mam Opla 6 mesicu a mam najezdeno vice po servisech, nez po normalnich cestach. Je to katastrofa, nikdy v zivote bych si uz Opela nekoupil! Je to zmetek prvni tridy. A o tech servisech ani nemluvim.................Bych se musel vytocit! Presne jak rika Oliver, takhle muzu opravovat ai ja, vymenovat dily. Ale kdyz uz ti reknou je to lista, koupis listu, zjisti ze listou to neni, tak at ti za ni vrati penize ne? Kdyz to spatne diagnostikovali! Kde potom jsme????? To muzu menit dily do nekonecna! Jen tahaj z lidi penize, a zadni odbornici to nejsou!!!!! OPEL NEBRAT !!!!! nerikam, kazde auto ma neco, ale tohle uz je extrem. Ted mam pry zakarbonovany motor, rekli v oplu, oprava asi do 10 000Kč. Asi me z toho kramu brzo odvezou!! :cry: :cry: :cry: JE TO HEZKE AUTO, ALE NEHORAZNE SE TO SERE.
Je to teda už stará diskuze, ale:
máme Astru 1,6 16V - předchozí majitel měnil AGR ventil a pak běžná údržba. Na Opel servis v Plzni pěl jenom chválu.
Mě teď začala svítit oranžová kontrolka a jdou 3 válce,.. po tom, co jsem si přečetl, tak nejdřív vyměnim olej, stejně byl před koncem životnosti a byl oplácký. Než jsme auto koupili, tak s nim jezdila ženská po městě 2 roky a její manžel občas i mimo město - to on nám ukazoval, jak auto jde krásně točit, takže ze zanesení ventilů snad strach mít nemusim. No a to já i moje přítelkyně taky hodně točíme motor, jednou za čas na omezovač. Takže to tipuju na ten olej (ještě ke všemu to je 10W40, takže na zimu hustý a v těchhle mrazech to mohlo čidlo vibrací dost pocítit), svíčky už taky budou chtít změnu. Od Opela už tam nedám nic, dám něco lepšího a v neautorizovanym servisu. Přemýšlel jsem o svépomocné výměně, ale jelikož nemám zrovna zvedák nebo jámu někde v teple,.... v téhle zimě se mi nechce kolem auta poskakovat.

V autorizovaných servisech se jinak chovají všichni stejně. Je to podstata jejich podnikání a výdělku. Tchán má fabii a posrala se tam elektronika přístrojového panelu - auto bylo ještě v záruce, takže oprava byla na bedra Škody. Kvůli téhle prkotině byli v servisu 3x, než se to opravilo - postupně měnili jeden díl podruhym. Tak ona to asi platila škoda auto a ne konkretní servis! Stejně tak, když to v záruce nebude, tak to zaplatí zákazník - a o co jde, servis si vydělá tak jako tak - chovají se tak všichni.

Re: Svítí žlutá kontrolka motoru

Napsal: 14 led 2009, 20:34
od Trdlo
To že ti auto jede na tři, bude nespíš svíčkou, nebo zapalovacím modulem.....
A teď mi vysvětli kde jsi přišel na to, že 10W40 od opla je shit a vůbec že je to špatnej olej na zimu??? :?
Takovýhle nesmysly už jsem dlouho neslyšel.... :roll:

Re: Svítí žlutá kontrolka motoru

Napsal: 29 črc 2009, 10:56
od Jets
Trdlo píše:To že ti auto jede na tři, bude nespíš svíčkou, nebo zapalovacím modulem.....
A teď mi vysvětli kde jsi přišel na to, že 10W40 od opla je shit a vůbec že je to špatnej olej na zimu??? :?
Takovýhle nesmysly už jsem dlouho neslyšel.... :roll:
:D netvrdim, že 10W40 od opla je shit - ale pravda je, že olej s vyšší viskozitou je na zimu jednoduše horší. Do zahřátí motor víc klepe. Ať je ten olej od koho chce - fyziku nepřechčiješ! :lol: Zase ale do 1,6 motoru je vyšší viskozita třeba kvůli žravosti oleje - bohužel.

To že byl olej od opla neznamená nic jiného, než že člověk neví, co to vlastně je zač. A jak bylo někde výše a dříve popsáno, v autorizovaných servisech VĚTŠINOU po proběhnutí záruky už nedávají tak kvalitní olej jako do doby, kdy je auto v záruce a opravy platí vesměs servis, potažmo automobilka! A to byl můj případ po koupi auta. Tak se trdlo zklidni :D

Teď už se to všechno tak nějak vyřešilo tím, že začalo jaro a pak léto, ale zase začal zlobit EGR, o čemž probíhá diskuze jinde,... takže tím olejem to nakonec nebylo, ale s tou zimou i s nevědomostí co to je vlastně za olej od opla, za tim si stojim.

Re: Svítí žlutá kontrolka motoru

Napsal: 29 črc 2009, 12:18
od Defender
Jetsi máme stajnej motor, to co bylo tady psáno o poruchovosti se zřejmě může stát u jakýkoli značky vozu střední a nižší třídy, prostě někdo má smolíka a vezme špatnej kus :wink:
Mám Astru víc jak 5 let a je to ročník 98 poctivě servisovananá v Opelu DE každých 15T do 137T, najeto má nyní 206T a krom spotřebáků (tlumiče, kosti, brzdy, výfuk, atd.) zatím žádná větší oprava mne nepotkala.
A k těm olejům, lil jsem tam 2 roky po koupi Valvoline 5W40, pak rok Valvoline 10W40 další 2 Magnatec 10W40 a nyní GM 10W40. Olej to žere prakticky furt stejně cca. 2-2,5l/15T km, a nemůžu tvrdit že by to bylo o něco víc klepavější než po Castrolu.
No a na závěr ke znalosti oleje od Opela, co já vím z doslechu, tak GM byl (nebo ještě stále je ELF) a prý nyní (už) odebírají od Mobil či jak se to píše, prostě doporučuju provězt výměnu sám, i s neautorizovaným servisem mám špatnou zkušenost při výměně a to sem si ho i s filtrem donesl :wink:

Re: Svítí žlutá kontrolka motoru

Napsal: 29 črc 2009, 21:53
od denny
Jenže teď jsou to oleje zrovna Total a ve výprodeji.Před čtyřmi lety to byl Elf,před dvěma lety OMV,letos Total a co bude za rok -nikdo neví,jen lobisti od Opela s kým podepíšou smlouvu.????? :lol: :lol: :lol:

Re: Svítí žlutá kontrolka motoru

Napsal: 29 črc 2009, 23:06
od Mirďa
Ono je pravda že co si člověk neodzkouší sám,tak tápe,každý motor má jinak najeto a asi se i chová jinak,mám ještě Fko 1,4 X14NZ,na lpg,taky říkali dej tam to a to,jednou jsem dal Bosche a najel 5Km, a na 3válce, dej svíčky na plyn,škubalo,dal jsem Brisky DR15TC,olej Walvoline 10W40 a 5let bez jediného problému léto,zima a tak jsem i do mého miláčka dal polo Walvoline a až budu měnit svíčky,dám opět brisky asi DR17TC,prostě tato kombinace u mě je odzkoušená a i když to je 16v,věřím že dobrá,zatím to šlape jak hodinky a to tankuju u Tesca,ani vlastně nevím co :lol: :lol: :lol:

Re: Svítí žlutá kontrolka motoru

Napsal: 05 led 2018, 12:18
od kozzzel
Vrátím se k prvotnímu problému řešeném v tomto vlákně.
Mám 2,0Di a taky se trápím s kontrolkou motoru. Ze začátku se rozsvítila po delší jízdě bez plynu z kopce, při brždění motorem nebo při větším záběru do kopce při 2750ot/min a víc. Co se týče výkonu motoru rozsvícení kontrolky motor do nouzáku nehodil nešel. Poslední dobou se mi rozsvítí hned po nastartování (při studeným motoru) nebo během jízdy (po teplém startu). Při brždění motorem auto "poškubává"... Diagnostika MLČÍ!
Díky za rady...