Stránka 1 z 1
kryt zrcátka
Napsal: 22 črc 2014, 13:07
od NesteaCZE
Zdravím, jenom bych potřeboval vědět, jak oddělám kryt zpětného zrcátka, je to jenom na pacičkách, že? Tudíž, strčím mezi kryt a zrcátko šroubovák a normálka to pomaličku budu odpalovat? Nechtěl bych si to nějak poškodit, tak se raději předem ptám. Děkuji za odpovědi.
Re: kryt zrcátka
Napsal: 22 črc 2014, 13:31
od erico
presne tak ako pises , najlepsie srubovak co nema ostre hrany , a pekne kusok po kusku povycvakujes

Re: kryt zrcátka
Napsal: 22 črc 2014, 13:36
od NesteaCZE
Děkuju!!

Re: kryt zrcátka
Napsal: 22 črc 2014, 14:36
od Vojta
spíš si na to páčení vem něco plastovýho ať to nemáš jak každej druhej okousaný od páčení šroubovákem
Re: kryt zrcátka
Napsal: 22 črc 2014, 21:23
od NesteaCZE
Ok, ok, díky

Re: kryt zrcátka
Napsal: 22 črc 2014, 21:31
od jerry mouse
... a rob to pekne na slniečku ked je plast najpoddajnejši!

Re: kryt zrcátka
Napsal: 22 črc 2014, 23:18
od NesteaCZE
Re: kryt zrcátka
Napsal: 23 črc 2014, 21:47
od NesteaCZE
Dneska se pracovalo s Racer dipem... spokojenost

krásné krytí, krásný vzhled

Re: kryt zrcátka
Napsal: 23 črc 2014, 23:16
od beny001
Pecička

ty tekutý fólie se u nás začínají hodně rozmáhat

jakej je vůbec rozdíl mezi racerdipem a plastidipem?

Re: kryt zrcátka
Napsal: 24 črc 2014, 00:33
od NesteaCZE
Noo, plasti dip byl jakoby první a od něho se ty ostatní odvíjejí, racer dip by měl být hustější s lepší krytostí - na youtube je i nějaké srovnání mezi sebou
navíc, bral jsem jako velký plus, že mají víc už rovnou namíchaných odstínů, do plasti dipu pak musíš ještě přidávat ty pigmenty a míchat to s tou základní barvou toho dipu... snad nekecám teda

Re: kryt zrcátka
Napsal: 24 črc 2014, 00:48
od beny001
Aha

už v tom mám trošku guláš

já mít prachy nechám dipnout celý auto do nového kabátku

nestojí to majlant a vypadá to dobře.. hlavně když to někde rejpneš tak se to dá snadno opravit a nemusíš lakovat půlku auta

Re: kryt zrcátka
Napsal: 24 črc 2014, 01:49
od NesteaCZE
Rozhodně, má to své výhody, já jsem z toho do teď unešený, ale má to i své nevýhody - píší, že to vydrží 7 let - holý nesmysl, to by Ti to auto muselo stát v garáži těch 7 let. Max. dva roky. Může Ti to jakýkoli chuligán strhnout - každopádně to má zase své plus, oprava stojí míň, než oprava laku. Nic méně, lak Ti vydrží mnohem déle. To je už lepší si zaplatit o 5-8 tisíc víc a nechat si udělat nový lak. Odstrojovat se z auta všechno nemusí atd - takže lak tě místo 40k vyjde na 20k a může být nový lak... to si myslím, že je lepší, než to celý dipovat. No... abych vypsal všechny plusy a mínusy, tak by to byl asi velký román. Každopádně je to něco nového, co každé auto nemá a povrch pod tím se nemusí nijak extra upravovat, stačí to (a to mám přímo od lidí, co s tím dělají) - očistit technickým benzínem. Jediné, co je nutné, tak zbavit se rzi.