Jelikož... co se týče páry z výfuku, tak ta je... a smrad ve stylu spalovaný vody s něčím tam jde taky... a jelikož voda nikde není, tak někudy ven musí... a jelikož mám v motoru víc oleje, až nad rysku... tak je to asi jasný.... je to asi zředěný vodou,
No... a nebo taky né! Prostě bude problém v hadičce a nebude to drahý! Budu tomu věřit...
když už to budeš mít venku nech si prohlídout stírací kroužky, těsnění ventilů atd atd...tolik to pak nestojí - jako kvuli tomu sundávat a nechávat sbrousit hlavu. když zapomenu na to, že musela jít hlava 2x dolů, tak po přetěsnění to úplně jinak jede, a hlavně nevím co je to dolévání oleje. - stojí to za to, máš už dost nalítáno, taková malá generálka, když už v tom budeš.
Astra von Barča 1,6 8ventilů-X16SZR
05.1998- Germany od 03.2006 v mé državě..
...len poznamka, nebolo by od veci tam použiť tesnenie zo Z20let ktoré je trochu inej konštrukcie ale plne kompatibilne?
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Kdyby jsem to chtěl přestavovat, tak to asi bude dobré, ale na to prdím.. i tak už to rychle jezdí... (jestli ještě vůbec)
Dneska jsem ještě popojel, zjistil jsem, že to má takové horší starty, jak kdyby to bylo něčím zahlcený, ale chytlo to na poprvé a otáčky jsou tak 1 cm na výš jak normálně...
Človeče veď už vyber tú nádobku a prehliadni ju ako vyzerá. Zapchaj otvory, naplň ju vodou a sleduj čo sa bude diať a skontroluj aj samotné hadice. Keď vybereš nádobku tak budeš mať na ne pekný výhľad. Vybrať nádobku je asi otázka 1 minuty . Príde mi to že sa tu točíme len dokolečka a stále sme pri teoretizovaní. Pokiaľ neskontroluješ tú nádobku a hadice nemôžme sa odraziť ďalej a zbytočne budeš kupovať aj nové tesnenie pod hlavu. (Zrobil si vôbec čo som ti povedal? Doplň keď tak vodu a nechaj auto aj pol hodku bežať na prazdno alebo pokiaľ aspoň neuvidíš niekde mokro) Tipov tu máš viac než dosť treba sa už aj činiť.
Hardy - s tou identifikaciou problemu, ohladne uniku vody, to vobec nieje take jednoduche, ako by sa ti mohlo zdat..
nadobka sem, nadobka tam,
osobne som riesil jedno auto, (kde je to odfotene tesnenie)
a postupnym "vylucovanim toho lacnejsieho a jednoduksieho", a vymenila jedna hadica, nadobka, radiator kurenia,
termostat, chladic, tesnenie pod hlavou.... a nakoniec este zacala hrkotat a tiect aj vodna pumpa...
...vsetky tieto komponenty boli vadne, a bolo ich treba vymenit..
...a az ked sa postupne vsetky vymenili, az potom bolo jasne, co vsetko bolo vadne...
teda az ked sa po vsetkych "procedurach" voda stracat prestala
a nikde si nevidel ani kapku, mlacku, flak, proste nic co by ti "napovedalo", kde to tecie
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov
Ja som nevravel že jeho problém bude jednoduchý. Len som chcel poukázať na to že by sme sa už skrátka mohli odraziť ďalej ako je otvorenie kapoty a vizuálne prezretie . Veru pes môže byť zakopaný aj tam kde by to človek najmenej čakal.
Takže... půl hoďky nastartovaný... nikde jsem si ničeho nevšiml, na zemi žádná voda, nádržka je v pořádku....i v nádržce zůstalo stejný množství vody... po cca 10-15 minutách se začala zvedat teplota motoru lehce k 90tce... furt tam jsou ty horší starty... otáčky se drželi lehce nad normálem (1cm) a pak spadli na normál