Astřice a Asťule

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Re: Astřice a Asťule

Příspěvek od manli2 » 28 pro 2013, 18:43

kouzlo tý červený je v tom že do ní žádný prachy cpát nemušíš.... :wink:
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Reklama
 

funzoo
Příspěvky: 730
Registrován: 08 kvě 2010, 15:44
Bydliště: Frýdecko-místecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Astřice a Asťule

Příspěvek od funzoo » 28 pro 2013, 20:57

a nebo prodat červenou i bílou a koupit něco jiného.. třeba háčko.. nebo když chceš výkon, tak nějaké géčko s ještě vyšším obsahem a zůstanou ti i ty prachy..

ale jak psal manli, já bych taky prodal bílou, červenou si nechal a vesele bych se smál, že mám pár let staré auto s ledva zajetým motorem.. ono těch 90 koní taky není k zahození, když máš téměř nové auto...

kdyby ta červená byla třeba 99/00 se 200 tis. km, ok... ale takhle.... :(


jen ještě taková otázečka... co se ti na té bílé tak líbí? krom toho, že to má o 8kw větší výkon, což po těch km a letech kdo ví v jakém jsou stavu...?

Sebbe
Příspěvky: 32
Registrován: 14 zář 2011, 14:42
Bydliště: Liberec, CZ

Re: Astřice a Asťule

Příspěvek od Sebbe » 29 pro 2013, 16:06

funzoo píše:jen ještě taková otázečka... co se ti na té bílé tak líbí? krom toho, že to má o 8kw větší výkon, což po těch km a letech kdo ví v jakém jsou stavu...?
tak to je těžký říct, protože je to dost subjektivní názor.. líbí se mi barva, introš, motor, zvuk, jízda v něm :?: je to jako s holkou, nikdo nemusí chápat proč se ti líbí, nemusí to mít ani nejmenší logickej důvod, prostě jen aktuální pobláznění :) chápu vás, je to divnej názor chtít si nechat "veterána" a zbavit se téměř funglovky, třeba to nakonec tak udělám, třeba se nakonec rozhodnu jinak, kdo ví, jen vám tu vypouštím svůj proud myšlenek :D

a nekoupil jsem to pro rozdíl 0,2l v objemu a 8kW navíc, popravdě, brát to jen z hlediska technických údajů a parametrů tak to nevezmu, koupil jsem to pro pocit z toho auta a dojem dobrý nabídky kterou jsem dostal, nic víc :wink: byť pocitově se mi zdá rozdíl větší než jen 8kW a to navíc mluvíme o tom, že podle měření Z14XEP dosahuje kolem 70kW a né zaokrouhleným papírovým 66.. a další věc, nikdy jsem neměl žádný byť jen mírně potuněný auto, tak si to taky musím užít a projít si tím a pořád je lepší koupit blbost za pár desítek tisíc, než za čtvrt mega :)
___________________________________________________________________

08/2011 - 02/2014: Opel Astra Classic II 1.4 Twinport 66kW/90PS Z14XEP rv2009
12/2013 - 06/2014: Opel Astra G 1.6 16v 74kW/101PS X16XEL rv1999

funzoo
Příspěvky: 730
Registrován: 08 kvě 2010, 15:44
Bydliště: Frýdecko-místecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Astřice a Asťule

Příspěvek od funzoo » 29 pro 2013, 16:28

jasně.. já taky netvrdil, že jsi to proto kupoval, ale zdálo se mi, že si chceš nechat bílou proto, že jede trošku lépe... :|

jinak já taky jen sdělil svůj tok myšlenek.. ostatně je to jediné, co mohu. jsou to tvé auta a ať se již rozhodneš jakkoli, je to tvé rozhodnutí ... my ti tady jen do toho kecáme ať pak nelituješ... :wink:

Sebbe
Příspěvky: 32
Registrován: 14 zář 2011, 14:42
Bydliště: Liberec, CZ

Re: Astřice a Asťule

Příspěvek od Sebbe » 29 pro 2013, 17:28

jak už jsem několikrát napsal, já jsem vděčnej za tyhle reakce, takže je příjmám a přidávám do svého rozhodování :) paradoxně je ta 1.6 při normální jízdě ať už na dálnici nebo po městě tišší než 1.4 a spotřebou si nemaj co vyčítat, obě zvládnou jet kolem 6,5l a plus lepší zátah 1.6..
bylo traumatizující jet v létě Astřicí (ta červená Twinporťačka), kopcem hore zpoza Ještědu směrem na Liberec, pokud jste tudy někdo jel, drtit to na dvojku a 4000ot aby to něco jelo a ke všemu při tom horku muset vypnout klimu abych se úplně nezastavil :D a to prosím jen ve dvou lidech a v kufru naložený 2 baťohy, stan a spacáky...jako třešničkou na dortu byla dieselová fabka za zadkem která to určitě šolichala kolem 1500ot :D
___________________________________________________________________

08/2011 - 02/2014: Opel Astra Classic II 1.4 Twinport 66kW/90PS Z14XEP rv2009
12/2013 - 06/2014: Opel Astra G 1.6 16v 74kW/101PS X16XEL rv1999

funzoo
Příspěvky: 730
Registrován: 08 kvě 2010, 15:44
Bydliště: Frýdecko-místecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Astřice a Asťule

Příspěvek od funzoo » 29 pro 2013, 18:07

holt nepřeplňovaný benzín je třeba točit.. a k tomu ty malé obsahy co máme.. mám x14xe v kombajnu a vím o čem píšeš.. proto jsem si koupil x20xev taktéž v kombajnu, ale že by to byla nějaká raketa oproti 14-ti stovce se říct nedá... 8)

Sebbe
Příspěvky: 32
Registrován: 14 zář 2011, 14:42
Bydliště: Liberec, CZ

Re: Astřice a Asťule

Příspěvek od Sebbe » 30 pro 2013, 10:17

ale asi ten X20XEV víc konzumuje co? :?:

btw, problém světla vyřešen :)
___________________________________________________________________

08/2011 - 02/2014: Opel Astra Classic II 1.4 Twinport 66kW/90PS Z14XEP rv2009
12/2013 - 06/2014: Opel Astra G 1.6 16v 74kW/101PS X16XEL rv1999

NesteaCZE
Příspěvky: 722
Registrován: 16 zář 2012, 21:13
Bydliště: Litomyšl

Re: Astřice a Asťule

Příspěvek od NesteaCZE » 30 pro 2013, 13:41

Jak si to pořešil? :)

A X20XEV si něco vezme no, ale nestává se, že by motor nějak křičel nebo že bych mu dával zabrat a když nedupeš na plyn a nesnažíš se z toho vymačkat všechno, tak spotřeba je adekvátní vůči tomu výkonu. Já teď mám dlouhodobou okolo 7,8l... jinak ve městě je to okolo 11-13l - průměr, ale za to mohou ty rozjezdy, jinak když jedeš plynuje, tak je to pohoda... a při plynulý jízdě jak ve městě, tak mimo město je spotřeba pěkná :)
2.0 16V 100kw X20XEV 3dv. sportive

funzoo
Příspěvky: 730
Registrován: 08 kvě 2010, 15:44
Bydliště: Frýdecko-místecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Astřice a Asťule

Příspěvek od funzoo » 30 pro 2013, 15:34

tak u mě x20 žrala cca 8-8,5, ale s tím, že jsem si to fakt užíval... teď ka ji má brášin a ten jezdí důchodce a měl tam tuším nějak kolem 6.5 -7.5.. nevím přesně... 8)

ZoD
Příspěvky: 200
Registrován: 02 lis 2013, 17:28

Re: Astřice a Asťule

Příspěvek od ZoD » 30 pro 2013, 17:59

viděl bych to tak: máš 2auta což je výhoda,tu bílou můžeš mít jako víkendovku a dělat pokusy,pokud toužíš po lepším výkonu zkus tam dát kompresor,dát pryč kompík klimy,udělat přírubu a pohánět kompresor,dát tlakové hadice a jinou váhu vzduhu,nějaký airbox a můžeš zkoušet 8)
5dv Z14XE(?kW,?Nm)bílý lak+černé dopln'ky+sport sedačky komplet nastavitelné+EGRoff+odhlučnění vozu+panel navigace samo-domo+OPCpředek+dvětrání kapoty+15''ZIMNI BLIZZAK-XENONY depo+OSTŘIK

Sebbe
Příspěvky: 32
Registrován: 14 zář 2011, 14:42
Bydliště: Liberec, CZ

Re: Astřice a Asťule

Příspěvek od Sebbe » 30 pro 2013, 19:29

spíš rozřešeno - viz zde https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic. ... 28#p447128

jo tahle varianta mě taky napadla, ale ta je úplně finančně nejvíc zatěžující :D fakt uvidím co provedu, zatím budu mít nějaký čas tyhle dvě a rozhodnu se co dál :) ale po týdnu ježdění nepozoruju žádný závady, krom zmíněných světel(nebyla chyba Asťule ani světěl) a ucpaných ostřikovačů, doufám teda že to v bezproblémovosti bude i pokračovat, vzhled a stav v jakým je na to má, tak doufám, že něčím nezklame a ukáže že 230tkm je pro ni jen číslo :)
___________________________________________________________________

08/2011 - 02/2014: Opel Astra Classic II 1.4 Twinport 66kW/90PS Z14XEP rv2009
12/2013 - 06/2014: Opel Astra G 1.6 16v 74kW/101PS X16XEL rv1999

NesteaCZE
Příspěvky: 722
Registrován: 16 zář 2012, 21:13
Bydliště: Litomyšl

Re: Astřice a Asťule

Příspěvek od NesteaCZE » 30 pro 2013, 19:43

Podle tohodle nesuď... po týdnu bych řekl, že nic nepoznáš... když jsem koupil to svoje, tak to bylo nablejskaný, všechno krásně vyčištěný, žádný závady... a začalo pár věcí až postupem času... :) něco se dá vyřešit levně... něco už je o "trochu" dražší no...
2.0 16V 100kw X20XEV 3dv. sportive

Sebbe
Příspěvky: 32
Registrován: 14 zář 2011, 14:42
Bydliště: Liberec, CZ

Re: Astřice a Asťule

Příspěvek od Sebbe » 30 pro 2013, 19:49

joo to je mi víc než jasný, proto taky říkám že doufám :D :wink:
___________________________________________________________________

08/2011 - 02/2014: Opel Astra Classic II 1.4 Twinport 66kW/90PS Z14XEP rv2009
12/2013 - 06/2014: Opel Astra G 1.6 16v 74kW/101PS X16XEL rv1999

Radoš 92
Moderátor
Příspěvky: 8697
Registrován: 27 úno 2007, 00:08
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Astřice a Asťule

Příspěvek od Radoš 92 » 31 pro 2013, 00:29

manli2 píše:kouzlo tý červený je v tom že do ní žádný prachy cpát nemusíš.... :wink:
Amen. Z amně 8) ta červená je nádhera. Ti povím, že jsem se zpět vrátil na Géčko, po něolika neúspěšných manvrech a jedné velké chybě a ta červená, to je nádhera. Taky jsem nějakou podobnou viděl, chvíli předtím jak jsem kupoval já. Byl za nějakých 130000 ale voňavka, najeto tuším kolem 10000. Ale výbava nic. Jen el okna a klima. Ale muselo to taky vonět novotou.
Aktuální: Opel Zafira B 1.8 | Z18XER . . . . Opel Astra G 1.8 | X18XE1
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE

Mirdas
Příspěvky: 1333
Registrován: 28 lis 2011, 21:06
Bydliště: Rumburk
Kontaktovat uživatele:

Re: Astřice a Asťule

Příspěvek od Mirdas » 31 pro 2013, 01:29

joooo ta vůně novoty je těžce návyková :lol: sam to vidim u sebe když si jezdim o víkendu novátorem a pak zase hurá do kruté reality 17 let starýho pekáče :( :cry:

tak udělej co píše Manli2 naflákej interier z bílé do červené a naopak a pusť bílou dál 8)
Born From Jets

Odpovědět