Právě je 22 zář 2019, 18:28





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 03 úno 2014, 16:05 
Offline

Registrován: 31 črc 2012, 14:14
Příspěvky: 160
... zaslepil jsem velmi zbytečný chladič oleje, který u tak málo výkonného motoru, jako je DTL, jen ubírá místo v mot. prostoru, navíc je častým zdrojem nějakých úniků oleje a v neposlední řadě dvě hadice vedoucí lang-sam motorovým prostorem velice hyzdí celkový estetický dojem po zvednutí kapoty. Nasazen chladič a celkový pohled do hotového mot. prostoru (koupil jsem Astře i novou hezkou bílou expanzu na kapalinu :idea: )


Přílohy:
DSCN1157.JPG
DSCN1157.JPG [ 337.22 KiB | Zobrazeno 2507 krát ]
DSCN1155.JPG
DSCN1155.JPG [ 302.37 KiB | Zobrazeno 2507 krát ]
DSCN1156.JPG
DSCN1156.JPG [ 350.37 KiB | Zobrazeno 2507 krát ]
Nahoru
 Profil  
 

PříspěvekNapsal: 03 úno 2014, 16:14 
Offline

Registrován: 31 črc 2012, 14:14
Příspěvky: 160
... teď už jenom dolít 4,5l 5w-30, 4l G12 originál od Opela naředěné destilovanou vodou a pak pohled na hezkou zrenovovanou výztuhu :D


Přílohy:
DSCN1159.JPG
DSCN1159.JPG [ 264.93 KiB | Zobrazeno 2507 krát ]
DSCN1161.JPG
DSCN1161.JPG [ 247.55 KiB | Zobrazeno 2507 krát ]
DSCN1160.JPG
DSCN1160.JPG [ 326.03 KiB | Zobrazeno 2507 krát ]


Naposledy upravil Ferenzzo dne 03 úno 2014, 16:58, celkově upraveno 1
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 úno 2014, 16:19 
Offline

Registrován: 31 črc 2012, 14:14
Příspěvky: 160
.. nasadit spodní dekl aby se to hned zase celé nezaneřádilo :mrgreen: , pohled zezadu a první zkušební jízda..


Přílohy:
DSCN1166.JPG
DSCN1166.JPG [ 327.39 KiB | Zobrazeno 2507 krát ]
DSCN1172.JPG
DSCN1172.JPG [ 333.17 KiB | Zobrazeno 2507 krát ]
DSCN1173.JPG
DSCN1173.JPG [ 275.87 KiB | Zobrazeno 2507 krát ]


Naposledy upravil Ferenzzo dne 03 úno 2014, 16:57, celkově upraveno 1
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 úno 2014, 16:23 
Offline

Registrován: 31 črc 2012, 14:14
Příspěvky: 160
nové mažety - díky Bundelesovi a první část dekoru carbon :)


Přílohy:
DSCN1198.JPG
DSCN1198.JPG [ 270.23 KiB | Zobrazeno 2507 krát ]
DSCN1197.JPG
DSCN1197.JPG [ 375.87 KiB | Zobrazeno 2507 krát ]
DSCN1201.JPG
DSCN1201.JPG [ 383.52 KiB | Zobrazeno 2507 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 úno 2014, 16:27 
Offline

Registrován: 31 črc 2012, 14:14
Příspěvky: 160
... nechtěl jsem přijít o teploměr, hodiny a datum na displayi, protože to je velmi praktické. Tak jsem jej zalaminoval na volné místo :). Zbytek palubky polepen carbonem...


Přílohy:
DSCN1204.JPG
DSCN1204.JPG [ 208.51 KiB | Zobrazeno 2507 krát ]
DSCN1209.JPG
DSCN1209.JPG [ 284.2 KiB | Zobrazeno 2507 krát ]
DSCN1210.JPG
DSCN1210.JPG [ 303.88 KiB | Zobrazeno 2507 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 úno 2014, 16:30 
Offline

Registrován: 31 črc 2012, 14:14
Příspěvky: 160
... připraveno k montáži - montáž - výsledek :idea: :idea:


Přílohy:
DSCN1213.JPG
DSCN1213.JPG [ 289.03 KiB | Zobrazeno 2507 krát ]
DSCN1214.JPG
DSCN1214.JPG [ 303.09 KiB | Zobrazeno 2507 krát ]
DSCN1220.JPG
DSCN1220.JPG [ 306.96 KiB | Zobrazeno 2507 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 úno 2014, 16:53 
Offline

Registrován: 31 črc 2012, 14:14
Příspěvky: 160
... pak už jenom taková chuťovka v podobě budíku tlaku turba.

Pohled na celkový design interieru - nasazen kožený multifunk. volant, který teda ještě zlobí... o tom níže. Zapojeny budíky -> za konzultanta při hledání v systému zapojení děkuji uživateli vasekpetr1

LCD" má i bluetooth a spojuje se mi s mobilem, ten nevytahuji z kapsy a volám přes radio jako přes handsfree 8)

* otáčkoměr ještě nemám zapojený, protože musím prvně zrepasovat alternátor z AF, který má svorku W (snímač otáček). Tajně doufám, že jej propojím s otáčkoměrem a bude fungovat :oops:

* nová skříň s delším převodem umožňuje daleko klidnější hospodárnější jízdu při vyšších rychlostech

na 5. př. stupeň při 2000rpm teď jedu 90 km/h (95 tachometrových), dříve to bylo 83 km/h. Problém s tím, že bych tuto rychlost neudržel do kopce není. Navíc musím vynést, že při těchto otáčkách není motor skoro slyšet, jen šustění vítru o čelní sklo a hluk od kol. Na dálnici při rychlosti 130km/h (tacho) teď motor točí 2800rpm, dříve 3200rpm - to už je rozdíl značný! 8). Spotřeba zatím na dvou nádržích, jedna po okreskách okolo 95km/h mi vychází na +-4,7l/100, druhá nádrž na dálnici při 130km/h cca 5,6l/100. To je oproti dřívějšku 1,5l dolů 8)

* nový volant zlobí tím, že mi při otáčení cvaká ten plastový kroužek po ním. Je to teda opravdu věc, leč banální, se kterou si nevím rady. Měřil jsem ty jazýčky, co zajíždí do těch otvorů v kroužku a na starém volantu jsou cca o 0,5mm tlustší (to snad nemá vliv), ale v místě kde zabíhají do kroužku jsou mírně skoseny ... Opravdu nevím, doufám, že mi tu někdo poradí 8)

* výstražné blinkry jsou podle mě důležítá věc, tak jsem je zapojil místo tlačítka pro vnitřní cirkulaci vzduchu.

Kromě volantu teda všechno funguje skvěle! :?:

Tak pište vaše názory a náměty! :)


Přílohy:
DSCN1228.JPG
DSCN1228.JPG [ 295.98 KiB | Zobrazeno 2505 krát ]
DSCN1230.JPG
DSCN1230.JPG [ 304.62 KiB | Zobrazeno 2505 krát ]
DSCN1232.JPG
DSCN1232.JPG [ 304.33 KiB | Zobrazeno 2505 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 úno 2014, 20:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 led 2007, 10:21
Příspěvky: 3499
Bydliště: OSTRAVSKO
no tedy, co Tě to stálo, nebylo by za to druhé auto :? :?

_________________
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 úno 2014, 20:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 21 led 2006, 20:37
Příspěvky: 10396
Bydliště: Pelhřimov
jasně že by za to bylo jiný auto... ale o tom to neni.... palec nahoru za astru 8)

_________________
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 úno 2014, 20:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 dub 2010, 20:50
Příspěvky: 989
Bydliště: Moravskoslezský
To by chtělo fotky i ve dne, kolik času ti to trvalo ? vypadá to zajímavě 8)

_________________
ZAFIRA 1,8i 16V 2003 Z18XE, TC,AUT.KLIMA, PC,TEMPOMAT,LPG sekvenční BRC(od 63.000km)
OP-COM v PL, EN, CZ + redukce na starší Oply
Ex Astra F C14NZ LPG, prodáno ve 338000km, nyní 474000km (LPG od 60.000km)(2017)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 úno 2014, 22:14 
Offline

Registrován: 31 črc 2012, 14:14
Příspěvky: 160
no něco to stálo, ale to auto to už potřebovalo jako sůl ...

když pominu čekání na nějaké díly, věci apod. a samozřejmě také 24., Boží hod, Štěpána, Silvestr a Nový rok, tak jsem na tom dělal měsíc :)

díky za vaše komentáře pánové, fotku ve dne udělám zítra a pověsím ji sem :wink:

Spermine co ti na to mám říct :D ... druhé auto jsem koupil :mrgreen: ... mojí dlouholetou lásku a mnoha puberťáky, protože se na něj nezmůžou zatracované kupé od Audi .. ano TTčko <3

Stále řeším ten "problém" s volantem ... při točení cvaká ten plastový kroužek pod ním, když vrátím starý volant tak to nedělá. Jde to nějak šetrně vyřešit?


Přílohy:
DSCN1236.JPG
DSCN1236.JPG [ 379.65 KiB | Zobrazeno 2488 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 úno 2014, 13:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 dub 2009, 13:54
Příspěvky: 1101
Bydliště: Praha, Písek
Nepíšeš, čím se živíš, jestli tohle děláš čistě jako hobby, tak klobouk dolů pane 8), hezká práce. Jenom mi nedává moc smysl tohle dělat s prachobyčejným géčkem, kdyby to bylo erko nebo spartak, tak těch palců ode mne dostaneš víc.

_________________
Astra H 1,9CDTI caravan
Astra G Z16XE caravan
Fabia 1,2 HTP - služební
Omega A C24NE caravan
Omega A C20NE


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 úno 2014, 18:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 01 lis 2010, 00:52
Příspěvky: 55
Bydliště: Havířov
Ferenzzo, dobrá práce. Jen mi přišla úsměvná všechna ta paráda a švihadla ve dveřích. Být tak šikovný jako ty, tak už to mám dávno v elektrice. Jinak fakt klobouk dolů 8) .

_________________
MERIVA Z17DTR
Anča - Vectra X18XE1 -EX-

http://drbike.rajce.net/Meriva_1.7_92kw_Z17DTR
http://drbike.rajce.idnes.cz/Anca_-_V.B._caravan_1,8_85_kw


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 úno 2014, 18:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 led 2007, 10:21
Příspěvky: 3499
Bydliště: OSTRAVSKO
Ferenzzo ty s tím jezdíš, 8) 8) 8)
já na to vyrábím stropy :cry: :cry: :cry:

_________________
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  





Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz