ASTRA G OPC 2.0 TURBO

Turbi
Příspěvky: 18
Registrován: 01 srp 2010, 08:46

Re: ASTRA G OPC 2.0 TURBO

Příspěvek od Turbi » 20 srp 2010, 10:00

Ruprecht tak jasne ze seriovy motor nie ... ale ak mas kovane ojnice a piesty mozes s tym ist hore,,,navise, max. vykon vyuzivam vynimocne, proste sa nechystam na ziadne zavody... takze asi tak
Dakujem vsetkym za pochvali :) cas ukaze ci to bola dobra kupa
navise ma jednu obrovsku chybu... ze nema tu krasnu MODRU farbu :cry:

Reklama
 

Uživatelský avatar
mexxo
Příspěvky: 2388
Registrován: 22 led 2008, 00:46
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Re: ASTRA G OPC 2.0 TURBO

Příspěvek od mexxo » 20 srp 2010, 12:43

Mne osobne sa páči táto čierna viac. Len by som zmenil kolesá za niektoré z novších oplov a bol by som spokojný. :D
Máš ju super 8)

Uživatelský avatar
Ruprecht
Příspěvky: 552
Registrován: 21 srp 2009, 14:51
Bydliště: Pardubice, Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: ASTRA G OPC 2.0 TURBO

Příspěvek od Ruprecht » 20 srp 2010, 12:59

Turbi píše:navise ma jednu obrovsku chybu... ze nema tu krasnu MODRU farbu :cry:
Vid, ja si taky rikam, styska se mi po ni az nevidane moc! :cry:
:wink:
Opel Astra coupe Bertone 2.0L Turbo - Galerie
Opel Vectra Vauxhall Caravan 2.0L

Turbi
Příspěvky: 18
Registrován: 01 srp 2010, 08:46

Re: ASTRA G OPC 2.0 TURBO

Příspěvek od Turbi » 28 srp 2010, 10:59

Takze cooler mi uz dorazil a je aj namontovany, montaz nebola az taka jednoducha ako sa zdala podla vyrobcu...zabralo mi to s kamosom cely den , bolo treba rezat aj do kapoty resp. prednej masky lebo ,,zavadzala,, duralova rura z map senzorom- nedala sa zavriet kapota... dalej bolo treba mierne orezat naraznik foto dodam coskoro--- efekt coolera je obrovsky- proste druhe auto :evil: odporucam ho kazdemu majitelovi turbo astry, vyrobca udava pri SERIOVEJ ecu narast 15- 18 koni, z upravenou ecu este vacsi, teraz ma auto najvacsi tah medzi 3000-5000 otacok , podla nazorov znamych co som vozil tak vraj je problem udrzat hlavu na krku pri akceleracii :mrgreen: uvidime co povie vacise turbo , vstreky a palivova pumpa
Přílohy
IMAG0073.jpg
1.jpg

Uživatelský avatar
padre 22
Příspěvky: 1435
Registrován: 22 srp 2008, 08:34
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: ASTRA G OPC 2.0 TURBO

Příspěvek od padre 22 » 28 srp 2010, 11:08

Super 8) 8) 8) Som zvedavý kedy ma povožiš :D :D :D
Opel Astra G 1.6 8V X16SZR OPC Line
Opel Combo Tour 1.4 16V Z14XEP
Obrázek

http://www.aquapumps.sk/

Predaj-čerpadla,potrubné systémy,kotly,radiátory,ohrievače vody...

Turbi
Příspěvky: 18
Registrován: 01 srp 2010, 08:46

Re: ASTRA G OPC 2.0 TURBO

Příspěvek od Turbi » 08 pro 2010, 11:37

Tak po dlhsej odmlke opat nejaka novinka v opli :)
je to 76 mm nerezovy FULL Exhaust System turbo back od anglickej firmy Piper Exhaust, na vyber bolo mnozstvo variacii z katom, bez katu, z jednym tlmicom, dvomi tlmicmi a kopec koncoviek...ja som nechal obycajnu 76 mm koncovku vyfuku nech to tak nebije do oci :D a rovnako aj katalizator a oba tlmice aby som neohluchol :D
Přílohy
vyf.jpg
c.jpg

Uživatelský avatar
gordon7
Příspěvky: 88
Registrován: 03 říj 2010, 23:18
Bydliště: Košice - Slovakia

Re: ASTRA G OPC 2.0 TURBO

Příspěvek od gordon7 » 08 pro 2010, 12:16

nooo tiez ticho zavidim :) :)
krasa krasa :) kde sa hrabe moja atmosfera :)
ale tak ked bude aspon co sa tyka exterieru vzhladovo podobna tej tvojej tak ja budem uz spokojny :)
cize JAR=xenony, OPC naraznik predny :)

a chcem SK zraz ! :) to je fakt hanba ze taka opel komunita nevie spravit jeden poriadny zraz aspon raz za rok ... ked som videl aky zraz mali FORDaci tak som len zaaaavidel.

no a kazdopadne drzim palce nech turbovka sluzi este veela vela kilometrov :)

Turbi
Příspěvky: 18
Registrován: 01 srp 2010, 08:46

Re: ASTRA G OPC 2.0 TURBO

Příspěvek od Turbi » 08 pro 2010, 15:16

no este treba XY veci... 80 mm vahu vzduchu -seriova 70mm ide totiz uz na svoje maximum 5 Voltov a ked vytocis 6000ot + tak hodi ta do nudzoveho rezimu -proste tolko vzduchu saje ze ani cidlo to neodmeria :), este musi ist druhe trubo z Z20 LEH , toto ma uz svoje za sebou...velka vola turbiny a pusta odtial olej ,,, este vacsie vstreky a uz by to malo mat tych cca 300 koni . no uvidime

brhy
Příspěvky: 2510
Registrován: 12 úno 2008, 13:52
Bydliště: V prdeli na dedine !!!- Zalesie pri BA
Kontaktovat uživatele:

Re: ASTRA G OPC 2.0 TURBO

Příspěvek od brhy » 08 pro 2010, 15:23

ten KAT na vyfuku si nemusel davat pri turbine neohluchnes ani s holou rurou :D zbytocna prekazka , ale co taky podvozok , brzdy, diferencial , spojka???? seriova to urcite nezvlada co vystuzenie karoserie??

Turbi
Příspěvky: 18
Registrován: 01 srp 2010, 08:46

Re: ASTRA G OPC 2.0 TURBO

Příspěvek od Turbi » 08 pro 2010, 15:56

pri 300 PS + sa zide aj diferak...brzdy a podvozok je OK stihaju,,,zda sa ti 305mm kotuce malo ?a nejdem s tym zavodit, a naco podvozok ? uz seriovo je to hrozne tvrde na nase cesty ,,a nie tam hlacit nejaky tvrdy podvozok to urobi asi iba uplny hlupak - ak to chce na bezne jazdenie a nie okruhy :)
spojka sa oplati sportova znova len ak chces zavodne auto :) a v zime co ? nepotrebujem keramicku spojku z trhavym zaberom... toto nie je kopcovy ani ziadny zavodny special :)
KAT je kvoli emisnej :) nemam chut sa natahovat z niekym a vybavovat emisnu cez 10 ludi :)

brhy
Příspěvky: 2510
Registrován: 12 úno 2008, 13:52
Bydliště: V prdeli na dedine !!!- Zalesie pri BA
Kontaktovat uživatele:

Re: ASTRA G OPC 2.0 TURBO

Příspěvek od brhy » 09 pro 2010, 09:22

pri 300 ps ???? neviem ci veci ktore boli dimenzovane na 190 ps strop neviem ci to zvladaju to vsetko je z ohladom na bezpecnost aj ked by si mal len 190 ps tak urcite brzdy 302mm v serii nestacia nestacili ani na 2.2 16V nie to na turbinu moj nazor. podvozok u astry je tvrdy na seriu opc ma tvrdsi podvozok ale mat 300 PS na koze toto je vsetko o bezpecnosti nie o tom ci si frajer na zemi polozeny a ci nie ci mas vrtane kotuce a ci nie a diferak je otazka ci ten povodny ti to prenese aj na vozovku nieje to len o tom viac a viac PS ked vsetko ostatne úpodstatnejsie ostane v serii moj nazor

brhy
Příspěvky: 2510
Registrován: 12 úno 2008, 13:52
Bydliště: V prdeli na dedine !!!- Zalesie pri BA
Kontaktovat uživatele:

Re: ASTRA G OPC 2.0 TURBO

Příspěvek od brhy » 09 pro 2010, 09:27

pri brzdach to nieje o velkosti ale o piestikoch cize ked mas 302mm 4 - 6 piestik brzdi milionkrat lepsie ako 2 piestik na 380mm

podvozok si mozes nastelovat podla seba co sa tyka tvrsdosti a komfortu a znizenie existuju viacere podvozky

diferak je na tebe ci chces ci nie ja by som pri tom vykone dal

videl som milion machrov co tvrdili ze nepotrebuju a ked to rozflakali zistili ze potrebuju

Uživatelský avatar
Shuya
Příspěvky: 1806
Registrován: 29 zář 2008, 19:15
Bydliště: Modra
Kontaktovat uživatele:

Re: ASTRA G OPC 2.0 TURBO

Příspěvek od Shuya » 09 pro 2010, 17:38

Nechcem riat alebo co ved nakoniec som len chlapes s dediny s výhladom do dvora, ale má pravdu, podvozkový systém a brzdy sú dimenzované na 190ps a ked ty mas uz dobých 110 nad tak povodne su uplne napicu.... v normalnej prevadzke sice mozu fungovat, len ako a dokedy.... urcite by som nahodil silnejsie brzdy a stelovak podvozok , výska, tuhost, odklony.... nastelovat ako vyhovuje a bude fajn ;). a pri dalsom zvisovani vykonu urcite samosvor....Quaife alebo KAze maju dobre ponuky, neviem teraz presne ako sa to druhe pise
Astra G 1.6 16v opc packet R.I.P
Astra G 1.8 16v opc packet EX
Vectra B sport 2.2DTI ( Stance wagoon)
Grand Cherokee 2.7CRD ( Expedition troll)
Zafira A 2.0 16v Turbo OPC daily car

Turbi
Příspěvky: 18
Registrován: 01 srp 2010, 08:46

Re: ASTRA G OPC 2.0 TURBO

Příspěvek od Turbi » 10 pro 2010, 10:59

vdaka za rady pani... uvidime co povie motor :) ten musi byt prv 100 % potom sa dalej uvidi ... rozhodne dam nejake nove kotuce a aj platnicky, co by ste odporucili ??? ale nieco normalne nie zavodne ze mi to nebude brzdit za studena :) asi bude pravda aj o tych piestikoch, jazdim octaviu 1,8 T a ta ma 288 mm kotuce a brzdi to neskutocne dobre- opakujem nepotrebujem zavodne brzdym nejdem s tym na preteky

brhy
Příspěvky: 2510
Registrován: 12 úno 2008, 13:52
Bydliště: V prdeli na dedine !!!- Zalesie pri BA
Kontaktovat uživatele:

Re: ASTRA G OPC 2.0 TURBO

Příspěvek od brhy » 10 pro 2010, 11:12

sak to nikto netvrdi ze ides na preteky ale nikdy nevies kedy budes tu brzdnu silu potrebovat :) je viac moznosti a to uz je len na tebe co uprednostnis kotuce+platnicky alebo vymena aj celeho brzdica za nieco silnejsie alebo cely prestavbovy set pri tvojich 300 ps by som volil predok vymenit za nieco vacsie z ineho auta majdes na nete hafo ludi co predavaju brzdice z inych aut aj s kotucmi a potom to len prisposobit :) a do zadu dat to co mas v predu vtedy budes spokojny :) a este by som porozmyslal ked nechces podvozok a staci ti seria aspon nad pruzinami nech mas brucho nizsie ku zemi teda aj tazisko 8)

Odpovědět