... pak už jenom taková chuťovka v podobě budíku tlaku turba.
Pohled na celkový design interieru - nasazen kožený multifunk. volant, který teda ještě zlobí... o tom níže. Zapojeny budíky -> za konzultanta při hledání v systému zapojení děkuji uživateli
vasekpetr1
LCD" má i bluetooth a spojuje se mi s mobilem, ten nevytahuji z kapsy a volám přes radio jako přes handsfree
* otáčkoměr ještě nemám zapojený, protože musím prvně zrepasovat alternátor z AF, který má svorku W (snímač otáček). Tajně doufám, že jej propojím s otáčkoměrem a bude fungovat
* nová skříň s delším převodem umožňuje daleko klidnější hospodárnější jízdu při vyšších rychlostech
na 5. př. stupeň při 2000rpm teď jedu 90 km/h (95 tachometrových), dříve to bylo 83 km/h. Problém s tím, že bych tuto rychlost neudržel do kopce není. Navíc musím vynést, že při těchto otáčkách není motor skoro slyšet, jen šustění vítru o čelní sklo a hluk od kol. Na dálnici při rychlosti 130km/h (tacho) teď motor točí 2800rpm, dříve 3200rpm - to už je rozdíl značný!
. Spotřeba zatím na dvou nádržích, jedna po okreskách okolo 95km/h mi vychází na +-4,7l/100, druhá nádrž na dálnici při 130km/h cca 5,6l/100. To je oproti dřívějšku 1,5l dolů
* nový volant zlobí tím, že mi při otáčení cvaká ten plastový kroužek po ním. Je to teda opravdu věc, leč banální, se kterou si nevím rady. Měřil jsem ty jazýčky, co zajíždí do těch otvorů v kroužku a na starém volantu jsou cca o 0,5mm tlustší (to snad nemá vliv), ale v místě kde zabíhají do kroužku jsou mírně skoseny ... Opravdu nevím,
doufám, že mi tu někdo poradí
* výstražné blinkry jsou podle mě důležítá věc, tak jsem je zapojil místo tlačítka pro vnitřní cirkulaci vzduchu.
Kromě volantu teda všechno funguje skvěle!
Tak pište vaše názory a náměty!