Květoslávkova Astra SRi- X20XEV 3dv.

Odpovědět
Kvetoslavek
Příspěvky: 256
Registrován: 06 úno 2006, 17:25
Bydliště: Brünn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kvetoslavek » 06 říj 2006, 14:35

byl sem se dokonce ted podivat a nic tady nejni....
Go Hard or Go home!
ASTRA SRi 2.0 16v
Zatím plných 12 bodů....
Smrt AAA!

Reklama
 

semi001
Příspěvky: 341
Registrován: 13 srp 2006, 12:13
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od semi001 » 06 říj 2006, 14:35

Kvetoslavek píše:tak do 10 dnu budou na astricce tuning svody kerscher :twisted: to pak bude jizda
Ahoj muzu vedet co tak stojej ty svody a kde se daj sehnat??diky

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 06 říj 2006, 15:36

Kvetoslavek píše:komplet vyfuk a sani dela hodne + v-power...
Joo, jeden tipek si udelal komplet sani a vyfuk na BMW M3 a pred nameril 281koni a potom 285 ... coz vzhledem k chybe mereni lze oznacit temer za neprokazatelny narust.

Kvetoslavek
Příspěvky: 256
Registrován: 06 úno 2006, 17:25
Bydliště: Brünn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kvetoslavek » 07 říj 2006, 09:51

7000 akca v carbonii ale sou pouzity...... jinak tak 14000....
M3 je skoro zavodni neuskrceny motor .... X20Xev je seskrcenej....
Go Hard or Go home!
ASTRA SRi 2.0 16v
Zatím plných 12 bodů....
Smrt AAA!

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 07 říj 2006, 11:14

Kvetoslavek píše:7000 akca v carbonii ale sou pouzity...... jinak tak 14000....
M3 je skoro zavodni neuskrceny motor .... X20Xev je seskrcenej....
No s tim souhlasim, ze X20Xev je priskrcenej (kompromis- spotreba, slusnej zatah dole, slusnej vykon), jenom bych rek ze bude nutny pro takovy narust vykonu zmenit casovani ventilu tak aby se maximum kroutaku posunulo do vyssich otacek.
Tak treba aspon vyzkousej zmerit si nejakej usek pred/po na zarazenej stupen (pruzne zrychleni).

Kvetoslavek
Příspěvky: 256
Registrován: 06 úno 2006, 17:25
Bydliště: Brünn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kvetoslavek » 07 říj 2006, 13:33

nejsu hnup....aspon myslim 8) 8) no v tech vyssich to jede spis na vykon
Go Hard or Go home!
ASTRA SRi 2.0 16v
Zatím plných 12 bodů....
Smrt AAA!

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 07 říj 2006, 14:05

No vykon je jednoznacnou funkci otacek a kroutaku (v podstate soucin*konstanta) - cili posunuti maxima kroutaku nahoru znamena zvyseni vykonu ve vyssich otackach a tedy i maximalniho vykonu. Takze rikat ze dole to jede na kroutak a nahore na vykon ... Aktualni zrychleni pri dane rychlosti je umerne (aktualni vykon v danych otackach -"ztratovej" vykon)/hmotnost ,kde "ztratovej" vykon zahrnuje aerodynamickej odpor, transport kineticke energie v potencialni (nebo naopak), ztraty v prevodech, ...
Jinak mam podobnej pripad i u seriovy 2,5 od BMW - oboje coupe, jeden drahy svicky, svody, primy sani a ladenej komplet vyfuk druhy seriofka a rozdil pri 400m sprintu nulovej. Pocitove taky naprosto neznatelny. Podle me ma vyznam jedine kompletni ladeni - vacka, RJ, sani, vyfuk a sladit na brzde.

Kvetoslavek
Příspěvky: 256
Registrován: 06 úno 2006, 17:25
Bydliště: Brünn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kvetoslavek » 07 říj 2006, 17:34

tak dej 18000 na vacky dbillas a reknu pak jak to pojede... 8) dik za tech info.... ted to tahne i ve vyssich otackach (5700-omezovac) kdyby se ty vacky tam daly tak by se asi musel posunout omezovac co?
Go Hard or Go home!
ASTRA SRi 2.0 16v
Zatím plných 12 bodů....
Smrt AAA!

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 07 říj 2006, 17:43

No omezovac by taky sel posunout. S tim bych ale moc nelaboroval. Nicmene vacka by optimalizovala chod motoru ve vyssich otackach a posunula maximum kroutaku jeste kousek vys - vyrazne by se zvysil maximalni vykon na ukor toho ze v nizsich otackach by jel motor hure. Videl jsem takhle udelanou 1.6 16v na 100kW. Special na sprinty.

Kvetoslavek
Příspěvky: 256
Registrován: 06 úno 2006, 17:25
Bydliště: Brünn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kvetoslavek » 07 říj 2006, 18:09

vim...ale dulezita je pro me zprava ze jde omezovac posunout...asi tak o kolik?
Go Hard or Go home!
ASTRA SRi 2.0 16v
Zatím plných 12 bodů....
Smrt AAA!

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 07 říj 2006, 18:17

U Opla jsem se nikdy v RJ nehrabal, nicmene to bude podobny jako u BMW a tam lze omezovac posunout jakkoliv a lze ho i uplne vyradit. Je to ciste softwareova zalezitost.

Kvetoslavek
Příspěvky: 256
Registrován: 06 úno 2006, 17:25
Bydliště: Brünn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kvetoslavek » 07 říj 2006, 19:45

se zeptam kluku v servisu...
Go Hard or Go home!
ASTRA SRi 2.0 16v
Zatím plných 12 bodů....
Smrt AAA!

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 07 říj 2006, 23:03

Kvetoslavek píše:se zeptam kluku v servisu...
Spis bych zkusil nejakou chiptjuninkovou firmu ... co ja vim tak v autorizaku se v RJ nehrabou.

Kvetoslavek
Příspěvky: 256
Registrován: 06 úno 2006, 17:25
Bydliště: Brünn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kvetoslavek » 08 říj 2006, 10:15

ja je ukecam.... 8) a chiptjunikova firma...jedine bit power ale to je daleko..
Go Hard or Go home!
ASTRA SRi 2.0 16v
Zatím plných 12 bodů....
Smrt AAA!

xpolstarekx
Příspěvky: 3799
Registrován: 24 led 2006, 14:53
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od xpolstarekx » 08 říj 2006, 17:12

Kvetoslavek píše:ja je ukecam.... 8) a chiptjunikova firma...jedine bit power ale to je daleko..
nejen bitpower.... chíptuning dela ted kazdej druhej....
Tak mě tu máte Obrázek
Nekončí jen to, co nikdy nezačíná
Obrázek

Odpovědět