Květoslávkova Astra SRi- X20XEV 3dv.
-
- Příspěvky: 256
- Registrován: 06 úno 2006, 17:25
- Bydliště: Brünn
- Kontaktovat uživatele:
- Reklama
-
- Příspěvky: 256
- Registrován: 06 úno 2006, 17:25
- Bydliště: Brünn
- Kontaktovat uživatele:
No s tim souhlasim, ze X20Xev je priskrcenej (kompromis- spotreba, slusnej zatah dole, slusnej vykon), jenom bych rek ze bude nutny pro takovy narust vykonu zmenit casovani ventilu tak aby se maximum kroutaku posunulo do vyssich otacek.Kvetoslavek píše:7000 akca v carbonii ale sou pouzity...... jinak tak 14000....
M3 je skoro zavodni neuskrceny motor .... X20Xev je seskrcenej....
Tak treba aspon vyzkousej zmerit si nejakej usek pred/po na zarazenej stupen (pruzne zrychleni).
-
- Příspěvky: 256
- Registrován: 06 úno 2006, 17:25
- Bydliště: Brünn
- Kontaktovat uživatele:
No vykon je jednoznacnou funkci otacek a kroutaku (v podstate soucin*konstanta) - cili posunuti maxima kroutaku nahoru znamena zvyseni vykonu ve vyssich otackach a tedy i maximalniho vykonu. Takze rikat ze dole to jede na kroutak a nahore na vykon ... Aktualni zrychleni pri dane rychlosti je umerne (aktualni vykon v danych otackach -"ztratovej" vykon)/hmotnost ,kde "ztratovej" vykon zahrnuje aerodynamickej odpor, transport kineticke energie v potencialni (nebo naopak), ztraty v prevodech, ...
Jinak mam podobnej pripad i u seriovy 2,5 od BMW - oboje coupe, jeden drahy svicky, svody, primy sani a ladenej komplet vyfuk druhy seriofka a rozdil pri 400m sprintu nulovej. Pocitove taky naprosto neznatelny. Podle me ma vyznam jedine kompletni ladeni - vacka, RJ, sani, vyfuk a sladit na brzde.
Jinak mam podobnej pripad i u seriovy 2,5 od BMW - oboje coupe, jeden drahy svicky, svody, primy sani a ladenej komplet vyfuk druhy seriofka a rozdil pri 400m sprintu nulovej. Pocitove taky naprosto neznatelny. Podle me ma vyznam jedine kompletni ladeni - vacka, RJ, sani, vyfuk a sladit na brzde.
-
- Příspěvky: 256
- Registrován: 06 úno 2006, 17:25
- Bydliště: Brünn
- Kontaktovat uživatele:
No omezovac by taky sel posunout. S tim bych ale moc nelaboroval. Nicmene vacka by optimalizovala chod motoru ve vyssich otackach a posunula maximum kroutaku jeste kousek vys - vyrazne by se zvysil maximalni vykon na ukor toho ze v nizsich otackach by jel motor hure. Videl jsem takhle udelanou 1.6 16v na 100kW. Special na sprinty.
-
- Příspěvky: 256
- Registrován: 06 úno 2006, 17:25
- Bydliště: Brünn
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 256
- Registrován: 06 úno 2006, 17:25
- Bydliště: Brünn
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 256
- Registrován: 06 úno 2006, 17:25
- Bydliště: Brünn
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 3799
- Registrován: 24 led 2006, 14:53
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: