Astra F - provozni teplota 90C.

Majitelé Efka sem

Moderátoři: Honz@, AstraMan, Radoš 92

Odpovědět
damien
Příspěvky: 3
Registrován: 11 kvě 2008, 11:16

Astra F - provozni teplota 90C.

Příspěvek od damien » 11 kvě 2008, 11:25

ZDRAVÍM.KOUPIL JSEM OPEL ASTRA F BENZÍN 1,6 KARAVAN.KDYŽ SE ZAHŘEJE MOTOR,TEPLOTA NEKLESNE POD 90.VE MĚSTĚ JDE I NA 95.VODA NEUBÝVÁ.KDE JE PROBLÉM??DÍKY VŠEM ZA RADU.

Reklama
 

Honzza
Příspěvky: 1049
Registrován: 06 zář 2006, 18:07
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Honzza » 11 kvě 2008, 11:28

Mno provozni teplota motoru je 90°C,to je normalni...
Astra H Caravan cosmo 1.9cdti 88kW
Corsa C 1.0 social edition

damien
Příspěvky: 3
Registrován: 11 kvě 2008, 11:16

Příspěvek od damien » 11 kvě 2008, 11:34

VČERA JSEM JEL DO STOUPÁKU ASI 3 KM A VODA SE ZAČALA VAŘIT.NENÍ 90 NA PROVOZNÍ TEPLOTU TROCHU MOC?

Uživatelský avatar
synologic
Příspěvky: 2016
Registrován: 29 dub 2007, 20:25
Bydliště: BigCityHranice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od synologic » 11 kvě 2008, 11:38

85-90 je normálka, ale 90-95 to už je trochu moc, ne :?:
Mně spíná přední ventilátor vždy kolem 90 a přes tu 90 se to nedostane.

Kdysi jsem řešil ale jeden problém - měl jsem špatnou kostru u toho předního ventilátoru a někdy to chladilo a někdy ne a jednou jsem málem kvůli tomu i vyvřel. :cry:
Caravan
Obrázek
I pád na držku je pohyb dopředu...
Obrázek

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 20:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 11 kvě 2008, 12:26

je třeba si uvědomit že dotaz je na astu f.. ta má provozní teplotu u 90-95 °C géčko zhruba o 10 mín.... a ano neni to moc... v chladícím systému je kapalina pod tlakem takže vaří někde u 120°C takže 100 by neměl být problém ale 3km... to by měl ještě ventilátor udržet na těch 90... takže zkontrolovat jestli funguje....
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

damien
Příspěvky: 3
Registrován: 11 kvě 2008, 11:16

Příspěvek od damien » 11 kvě 2008, 13:40

tak jo.ten ventilátor fakt nejede.asi je ex.chtěl jsem se ještě zeptat:auto mi při vyšší rychlosti plave a vůle na volantu je dost velká.při 40cítce je cítit kopání kola auto se jemně pohoupává.pak se to srovná.co bych měl všechno vyměnit aby se to spravilo??

nehos
Příspěvky: 3
Registrován: 27 kvě 2008, 22:00

Příspěvek od nehos » 05 čer 2008, 21:25

damien píše:tak jo.ten ventilátor fakt nejede.asi je ex.chtěl jsem se ještě zeptat:auto mi při vyšší rychlosti plave a vůle na volantu je dost velká.při 40cítce je cítit kopání kola auto se jemně pohoupává.pak se to srovná.co bych měl všechno vyměnit aby se to spravilo??
zkontroluj si čepy řízení,spojovací tyče na hřebenu řízení,čepy zavěšení kol,uchycení stabilizátoru přední nápravy,silentbloky ramen.taky to můžou dělat pneumatiky-převážit.

Uživatelský avatar
medva1
Příspěvky: 250
Registrován: 15 pro 2006, 07:50
Bydliště: Praha-Západ, Štěchovice

Příspěvek od medva1 » 06 čer 2008, 08:46

nehos píše:
damien píše:tak jo.ten ventilátor fakt nejede.asi je ex.chtěl jsem se ještě zeptat:auto mi při vyšší rychlosti plave a vůle na volantu je dost velká.při 40cítce je cítit kopání kola auto se jemně pohoupává.pak se to srovná.co bych měl všechno vyměnit aby se to spravilo??
zkontroluj si čepy řízení,spojovací tyče na hřebenu řízení,čepy zavěšení kol,uchycení stabilizátoru přední nápravy,silentbloky ramen.taky to můžou dělat pneumatiky-převážit.
a hlavně geometrie auta.....
ASTRA-G CARAVAN 1,4-16V-66kW EDITION 2000

Thor
Příspěvky: 22
Registrován: 21 lis 2007, 18:17

Příspěvek od Thor » 09 čer 2008, 05:35

Ja byt na tvem miste tak mam chladnou hlavu, mam stejne auto a mam v riti termostat. Bezne mam ve meste okolo 100 C a mam 100% jistotu ze se to neuvari. Kdyz uz by to slo pres 100 C tak bych se obaval ale do 100 C to je dobry vetrak to schodi na 95 C.
Opel Omega B 2.5 TD rv.97
X25TD

Opel Astra Combi 1.6i 8V rv.97
X16SZR
Obrázek

Uživatelský avatar
milosh
Administrátor
Příspěvky: 6531
Registrován: 21 led 2006, 14:03
Bydliště: Ústecko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milosh » 09 čer 2008, 06:32

Poznamka k autorovi prispevku, priste si vypni CAPSLOCK :wink:

petko138
Příspěvky: 115
Registrován: 01 kvě 2007, 22:30
Bydliště: Šaľa, Slovenská rep.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petko138 » 28 črc 2008, 20:27

Ahoj...ja som mal pred tým Astru F a keď som behal po meste tak častokrát behala ručička na 100 C a je to normálne, povedali mi to i v servise....Ako tu už bolo povedané, kvapalina v systéme je pod tlakom takže nezovrie ti ani pri 110 C. A v servise mi povedali že tá teplota može byť zapríčinená i typom termostatu...pretože je ich viac druhov a každý ma inú teplotu otvárania.
=> Astra G CC, 3.dv, r.v. 6/1999, 2.0 DI_16V, čierna metalíza, ABS, kotúče v predu i v zadu, 4 x ABG, el. okná, el. zrkadlá, pal. PC, klíma, servisná kniha, rádio Alpine CDA-9884R, Orig. 16" elektróny Opel + Michelin Pilot HX 205/50R16

FOTKY:
http://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=8784

Odpovědět