Právě je 19 zář 2019, 02:19





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 04 zář 2016, 00:52 
Offline

Registrován: 18 dub 2011, 14:02
Příspěvky: 357
Takze asi tu par ludi vie, vdaka sledovaniu inych for, ze som si "zbastlil" stavitelny predny MacPherson.
Vdaka zhodnosti platformy to pasuje na vozy Opel Kadett E Astra F

Je tu vo vyhlade pravdepodobne nieco ako "maloseriova vyroba",
kedze sa nasli dvaja ludia co by mali zaujem o podobne prerobenu napravu.

Strucny popis:
- pevne znizenie o 15mm oproti serii - nejde o znizenie za pomoci kratsej struny
- stavitelny odklon tehlice - negativny aj pozitivny
- moznost korekcie uhlu osi otacania (stavitelne vrchne ulozenie)
- moznost korekcie roll-centre
- zachovanie bump-steer ako u serioveho vozu (aj napriek znizeniu)
- zachovanie vsetkych (seriovych) uchytnych bodov na karoserii

a v neposlednom rade zlepsenie jazdnych vlastnosti, hlavne prejazd zakrut vo vysokych rychlostiach

Cena za upravu / prerobenie sa pohybuje povedzme od 700 do cca 1200-1300 EUR
(uz vidim ako po precitani tohoto riadku niektorym zabehlo)

Minimalne pozadovane komponety potrebne k uprave su:
- stary MacPherson, teda patrona pre tlmic s tehlicou
- povodny naboj kola - nutna uprava
- nova tehlica
- nove predne loziska
- spojovaci medzikus tehlice a spodneho guloveho capu
- novy gulovy cap
- excenticke skrutky

No a potom nam nasleduju tie "volitelne komponenty"
- tlmic / patrona , podla zelania zakaznika
- nove predne struny
- horne ulozenie pre strunu
- horne ulozenie tlmicu - ci uz seriove gumenne alebo stavitelny uniball
- adapter pre brzdic
- povrchova upava - farby od vymyslu sveta

V pripade, ze by mal niekto zaujem, tak poprosim do SZ

a v pripade, ze by mal niekto otazky ohladne napravy, tak otazky mozete prisat do toho tematu.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

_________________
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE a PIGGYBACK jednotiek


Nahoru
 Profil  
 

PříspěvekNapsal: 06 zář 2016, 21:56 
Offline

Registrován: 18 dub 2011, 14:02
Příspěvky: 357
tak podla poslednych zisteni a tipu / rady od kamarata
uprava je preveditelna aj na: Vectra A, Calibra, Ascona

_________________
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE a PIGGYBACK jednotiek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  





Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz