Právě je 20 zář 2019, 14:03





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Záhada
PříspěvekNapsal: 16 pro 2012, 17:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 led 2007, 10:21
Příspěvky: 3499
Bydliště: OSTRAVSKO
pochybuji že se pro 8V a16 V dělaly jiné písty
ale asi 1.4 byly lepší než 1.6

_________________
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic


Nahoru
 Profil  
 

 Předmět příspěvku: Re: Záhada
PříspěvekNapsal: 17 pro 2012, 23:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2012, 16:33
Příspěvky: 9
Bydliště: Olomoucký kraj
Tak jsem tady prolistoval fóra s auty s podobným problémem a došel tedy k závěru.
Myslím,že s největší pravděpodobností bude chyba v ARG ventilu.
Zkusím koupit čistič vstřiků a nalít do nádrže, kdyby to nepomohlo,zaslepím nebo vyměním ten ventil.
Ale to až na jaře.
Jinak s Astřičkou jsem spokojený, proti Fildě parádní svezení. 8)

Všem Vám děkuji za pomoc k vyřešení problému. Snad to pomůže.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Záhada
PříspěvekNapsal: 18 pro 2012, 01:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 19 pro 2011, 00:43
Příspěvky: 1483
Bydliště: Hradec Králové
zkus ten EGR nejdřív vyčistit a píchniout na diagnostiku, pak buď zaslepit a nebo novej (2400kč se slevama tady )

_________________
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Záhada
PříspěvekNapsal: 18 pro 2012, 17:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2012, 16:33
Příspěvky: 9
Bydliště: Olomoucký kraj
Absinth píše:
zkus ten EGR nejdřív vyčistit a píchniout na diagnostiku, pak buď zaslepit a nebo novej (2400kč se slevama tady )


Díky. Přesně tak jsem to myslel. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Záhada
PříspěvekNapsal: 18 úno 2013, 10:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 21 led 2009, 21:59
Příspěvky: 582
opelchampion píše:
funzoo píše:
mě napadá netankuješ špatný benzín? kolikrát jsi nastartoval auto než jsi to hodil na diagnozu? mě se zdá (zkušenější mně určitě opraví) pokud se závada na lambdě odstraní, tak po nějakém čase se to opět vymaže ta chyba... bráchovi u kadetta třeba tohleto dělalo když vzal špatný benzín... taky se mu rozsvěcela kontrolka motoru po nějaké delší jízdě při vyšších otáčkách, jinak když jezdil kolem komína tak nic...

jinak spotřebu oleje máš teda solidní.. cca 15 litrů oleje na jeden interval výměny, to tě musí stát balík ne? se divím, že si se ještě nerozhodl s tím něco dělat.. mě 16-ti ventilovka žere tak 1,5-3 litry od výměny do výmeny v závislosti podle toho jak moc to lítá v otáčkách a i to se mi zdá dost.. :D a ty necelý litr na 1km..:D


Ne, palivem to není.
Olej mě zatím nepálí, bere to cca 0,5-0,8 l na 1.000 km. Oprava by byla dražší než výměna celého motoru. :mrgreen: Ale i k tomu někdy dojde.
Nejdřív bych ale vyřešit záhadu pro Colomba.
Při jízdě kontrolka nesvítí, až po delší jízdě to blbne,po vypnutí klíčku a opětovném nastartování už nesvítí nic, dokonce to i jede.
Ale i při svítící kontrolce při volnoběhu nechcípá, spíš nechce moc do otáček a zdá se mi, že škube. Připadám si, jako bych za sebou táhnul další auto na laně.
Takový je tam rozdíl ve výkonosti.
Vždy jsem všude dojel, ale abych taky jednou na to nedojel :cry:
Boužel, Opla jsem nikdy neměl-nemám s ním zkušenosti, ba ani žádného známeho, který se specializuje na tyto vozy.

No tak já mám stejný problém, jako ty. Taky mi to škube, jako bych někoho táhl na laně a on šlápl na brzdu. Nedělá to pořád, ale je to taková ta věc, co člověku vadí. Otáčky nijak nepadají a auto jede neormálně, pak to udělá škub, škub, škub a je zase klid. Jestli problém odstraníš, tak mi napiš sz, abych věděl, jak postupovat. Dík moc.

_________________
Slovo,co mi zůstane hluboko v srdci OPEL


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Záhada - EGR ventil ?
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2013, 18:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2012, 16:33
Příspěvky: 9
Bydliště: Olomoucký kraj
Tak záhada snad vyřešena. :)
Problémů bylo víc.
1. Přicpaný ERG ventil.
2. Přeskočený,nebo špatně nasazený rozvoďák / o 2 zuby/
3. Nejhorší závada-vymlácená řemenice u kliky na klínku. O této závadě vím,ale že by jí měly i Oply,to jsem viděl poprvé.
Vím,že na tuto závadu trpí starší vozy koncernu WW.
Tím se samovolně měnil předstih - proto bylo auto líné. :)
Tak uvidíme časem,zda je to odstraněno.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  





Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz