Právě je 15 črc 2019, 20:42





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 14 črc 2010, 12:22 
Offline

Registrován: 23 pro 2009, 17:58
Příspěvky: 5
Ahoj, prosím všechny o radu s tímto problémem: Moje astra občas cuká, hlavně ráno po nastartování. Když ujedu cca 2km tak se to srovná, ale pak behem jízdy to začne dělat znova. Myslela jsem že jsou to svíčky, tak jsem je vyměnila, koupila jsem ngk!!! dvouocáskový a stály kotel peněz. Tak jsem si říkala, že už to bude dobrý. Jenže při výměně jsem zjistila že tam byly obyčejný brisky, jednoocáskový a elektroda je uplně jinak daleko než u těch ngk. No a kabely byly na kaši a rozdělovač a palec taky. Takže na autě je nový rozdělovač, palec, kabely a stare svíčky. (jednoocáskové brisk). A cuká pořád, jako kdyby tam chvili vůbec nešel benzin. A benzin je někdy cítit i kolem auta. Prosim Vás nevíte někdo, kde udělali soudruzi z Německa chybu?!! Jo a co tam mám dávat za svíčky?! :? Díky moc.


Nahoru
 Profil  
 

PříspěvekNapsal: 15 črc 2010, 07:28 
Offline

Registrován: 02 zář 2009, 07:51
Příspěvky: 9
Je třeba dodat motoru i ty nové svíčky, které byli zakoupeny. Jinak bude cukat dál. NGK je velmi dobrá volba.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 črc 2010, 08:23 
Offline

Registrován: 23 pro 2009, 17:58
Příspěvky: 5
Myslis? jde o to ze ty stary jsou jednovocaskovy a vzdalenost je uplne jina nez u tech ngkacek vis. nghk maj vocasky primo na elektrode kdezto ty co tym byli puvodne a jsezdilo to na ne normalne maj vocasek cca mm od elektrody. jinac by to bylo ok ale jde o tento rozdil.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 črc 2010, 08:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 zář 2006, 22:08
Příspěvky: 1549
Bydliště: Troppau
Pokud výrobce (ngk) uvádí, že ty svíčky jsou pro daný typ motoru, tak je tam dej a neřeš ocásky, popřípadě je pak řeš jinde :lol:
Cukání by mohlo přestat, ale s tím benzínem Ti to asi nepomůže. Vymněň palivový filtr a skontroluj palivové vedení, včetně odvětrání nádrže...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 črc 2010, 09:40 
Offline

Registrován: 23 pro 2009, 17:58
Příspěvky: 5
jojo dekuju to jsem taky myslela. nekde to nejspis sakne. a nejspis je to nadrz. :cry:. ty svicky zkusim a pak uvidime. jo a ocasky mam doma myslim vyreseny docela dobre :D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 črc 2010, 10:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22 kvě 2008, 15:15
Příspěvky: 807
Bydliště: Praha
Se zápachem benzínu v kabině jsem měl problém, byla to zpuchřelá přepadová hadice. Koukni, jestli nemáš u zadního pravého kola louži.

_________________
Miguellova "Silvy" - stříbrná Astra G Caravan SPORT 1.6 16V X16XEL


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 srp 2010, 12:11 
Offline

Registrován: 13 bře 2009, 14:52
Příspěvky: 7
taky u mý astry cejtím benzín, vždy po návštěve pumpy, rychlým ohledáním zjištěna netěsnost nádrže, nikoliv na dně, ale ve spoji uprostřed nádrže, tedy plním málo a sháním jinou...tak u mne.T.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: problém s motorem
PříspěvekNapsal: 02 čer 2014, 14:30 
Offline

Registrován: 07 dub 2014, 11:37
Příspěvky: 3
Prosím všechny o radu.Mám opel astra F 55kw 1.6 klasiku šiknou zadní část a mam tam problém po nastartování je motok ok jede v pohodě, krásně (dokud je studený neni problem) a po zahřádí at už tam mam jakoukoliv rychlost, tak to auto neskutečně škube. když pustim plyn a mam tam rychlost tak to jede cukavě a když držim plyn ve stejné poloze, tak to škube jako kdyby to občas nezapalovalo.ale když sešlápnu plyn a jde tam více benzínu tak zabírá a jede normálně.A ne vždy ale stane se mě že se rozsvítí oranžová kontrolka motoru s tim bleskem (nevzpomenu si na název) a pak jakoby se auto hodilo do nouzovýho a jede normálně. a ještě v tomto důsledku čoudí z výfuku černý kouř.Svíčky jsou vyměněny.Poradte prosím. Děkuji


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 čer 2014, 14:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 úno 2011, 11:56
Příspěvky: 257
Bydliště: Praha 4
Zkus se zeptat spíš na eFkovým fóru. Nevím jestli je Astra F tímhle zázrakem vybavená, ale můj skromný tip je EGR.

_________________
Astra J Sports Tourer, A20DTH, 2012
Předchozí: Astra G Caravan Njoy, Z16XE, 2003


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  





Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz