Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě

Uživatelský avatar
Hany
Příspěvky: 538
Registrován: 09 čer 2006, 21:29
Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hany » 23 črc 2008, 15:12

Zdravím všechny, hlavně Romana K., Už mi z toho zůstavá rozum stát, řeším to průběžně s Romanem a dám i vám informace co nového. Mám problém s únikem vody, pořád se ztrácela, nikdo nedošel na to kudy, 2x to bylo u Opla, nikde nic. Přes zimu a jaro, jsem dolíval co 1000 km expansku, tzn 1,5l, teď co je tepleji jsem najezdil 4000 km a vody je pořád stejně, už tomu nerozumím. Myslel jsem že pokud bude rupnutá hlava tak přes léto se bude víc roztahovat a únik bude větší.... Místo toho se přestala ztrácet. To samé bylo i loni, v zimě únik, v létě nic...
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR

Reklama
 

Uživatelský avatar
Stand
Příspěvky: 226
Registrován: 16 lis 2006, 07:22
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stand » 23 črc 2008, 15:25

No a v oleji ji máš? nebo olej je čistej bez vody?
Ono by tě někde mohla pouštět vodu hadice hodně to prosakuje u takového chromového kolena co jde do bloku pod turbodmychadlem..
Již bývalá Astřila....

Uživatelský avatar
Hany
Příspěvky: 538
Registrován: 09 čer 2006, 21:29
Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hany » 23 črc 2008, 15:33

ne olej je čistý, já měl zato, že to někudy teče do spalovací komory, protože se mě i zvedla spotřeba, ale teď když to neteče, tak ta spotřeba je pořád vysoká... tak nevím, navíc to bylo 2x u Opla, bylo to zvednuté a protáčeli to, nikde to neteklo.
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR

Uživatelský avatar
milhaus
Příspěvky: 97
Registrován: 06 bře 2007, 00:06
Bydliště: Praha

Příspěvek od milhaus » 23 črc 2008, 19:25

AHOJTE,KDYZ SE ZTRACI VODA Z NADOBKY A NIKDE TO NETECE,TAK JE TO VETSINOU TESNENI POD HLAVOU.BOHUZEL. :cry:

Uživatelský avatar
Hany
Příspěvky: 538
Registrován: 09 čer 2006, 21:29
Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hany » 23 črc 2008, 20:33

jo, jenže to je měněné.... já už šel snad opravdu po všem, jen mě zaráží že teď se to neztrácí
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR

Uživatelský avatar
milhaus
Příspěvky: 97
Registrován: 06 bře 2007, 00:06
Bydliště: Praha

Příspěvek od milhaus » 23 črc 2008, 21:32

a co vodni pumpa?muze hazet vodu jen za jizdy pri zatezi,ale to se takhle blbe rika to bych musel videt.

jeste dotaz,kdyz se rozjizdis pomalu na jednicku neslysis takovy splouchani?

zkusil bych se jeste podivat jak mas VIN karoserie v podlaze,jestli to tam nejni mokry.

Uživatelský avatar
Hany
Příspěvky: 538
Registrován: 09 čer 2006, 21:29
Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hany » 24 črc 2008, 12:07

právě, že čerpadlo jsem už preventivně měnil na základě rady Romana K, O kroužky na topení mě Roman již měnil. Říkám, zkoušelo se už snad všechno...
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR

Marick
Příspěvky: 14
Registrován: 13 čer 2008, 15:33
Bydliště: Brno

Příspěvek od Marick » 24 črc 2008, 16:02

milhaus píše:a co vodni pumpa?muze hazet vodu jen za jizdy pri zatezi,ale to se takhle blbe rika to bych musel videt.

jeste dotaz,kdyz se rozjizdis pomalu na jednicku neslysis takovy splouchani?

zkusil bych se jeste podivat jak mas VIN karoserie v podlaze,jestli to tam nejni mokry.
Mám taky problém s mizející vodou, ale zatím dolévám tak max. 1dcl na 1000km :wink:

Co by znamenalo to šplouchání? To má být voda z topení přes špatně těsnící O kroužky? Párkrát jsem to totiž už ve svým autě slyšel, ale nachápal jsem co by to mohlo být... jako bys zatřepal s kanystrem s vodou. Mokro na podlaze v interiéru jsem ale nikde nenašel...

Uživatelský avatar
Hany
Příspěvky: 538
Registrován: 09 čer 2006, 21:29
Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hany » 24 črc 2008, 16:37

jo mě to kolísá ta ,,spotřeba,, vody, někdy je to dcl, někdy celá expanzka, teď už několik tis. km nic, nerozumím tomu.
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR

Uživatelský avatar
milhaus
Příspěvky: 97
Registrován: 06 bře 2007, 00:06
Bydliště: Praha

Příspěvek od milhaus » 25 črc 2008, 19:51

KDYZ TO SPLOUCHA TAK JE TO TESNENI POD HLAVOU,BOHUZEL.

JE TO ZVUK JAKO KDYZ TECE POTUCEK :lol:

Uživatelský avatar
milhaus
Příspěvky: 97
Registrován: 06 bře 2007, 00:06
Bydliště: Praha

Příspěvek od milhaus » 25 črc 2008, 19:52

KDYZ TO SPLOUCHA TAK JE TO TESNENI POD HLAVOU,BOHUZEL.

JE TO ZVUK JAKO KDYZ TECE POTUCEK :lol:

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 25 črc 2008, 20:31

Hany píše:jo mě to kolísá ta ,,spotřeba,, vody, někdy je to dcl, někdy celá expanzka, teď už několik tis. km nic, nerozumím tomu.
to bude nějaká malá prasklinka, která se sama zatáhla, ale může se kdykoliv obnovit. Asi se něco při opravě uvolnilo a těsní- :shock:
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Uživatelský avatar
RomanK
Příspěvky: 1180
Registrován: 12 led 2007, 18:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RomanK » 31 črc 2008, 23:50

Další zkušenost. Stejné příznaky jako u Hanyho. Někdy se voda ztrácí rychle a někdy pomalu. Příčinou byla netěsnost hadic u termostatu. Trubička zrezivěla pod hadicí a díky tomu netěsnila hadice dostatečně (i přes to, že byla přisponkována). V zimní období byl termostat víc zavřený, v hadici byl větší tlak a víc vody se ztrácelo. V létě naopak. Co se týče termostatu, tak mezi komorou termostatu a hlavou je pouze tmel a někdy se stává že to pod ním začne téct. Rozebrat, očistit tmel a dát na silikon. Není to moje zkušenost ale rada kluků ze servisu.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]

Uživatelský avatar
Hany
Příspěvky: 538
Registrován: 09 čer 2006, 21:29
Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hany » 01 srp 2008, 08:33

já začínám mít obavu, že to bude někde něco vážnějšího, protože jak se mi přestala voda ztrácet, snížila se mi spotřeba, s vodou jsem najel nějakých 650 -700 km , teď když je klid tak 800 km v klidu, takže si myslím, že to teče do spalovacího prostoru a počítač špatně vyhodnocuje množství, tak tam nafty pouští víc.... aspoň si myslím že to tak bude
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR

Marick
Příspěvky: 14
Registrován: 13 čer 2008, 15:33
Bydliště: Brno

Příspěvek od Marick » 05 srp 2008, 14:11

RomanK píše:Další zkušenost. Stejné příznaky jako u Hanyho. Někdy se voda ztrácí rychle a někdy pomalu. Příčinou byla netěsnost hadic u termostatu. Trubička zrezivěla pod hadicí a díky tomu netěsnila hadice dostatečně (i přes to, že byla přisponkována). V zimní období byl termostat víc zavřený, v hadici byl větší tlak a víc vody se ztrácelo. V létě naopak. Co se týče termostatu, tak mezi komorou termostatu a hlavou je pouze tmel a někdy se stává že to pod ním začne téct. Rozebrat, očistit tmel a dát na silikon. Není to moje zkušenost ale rada kluků ze servisu.
V souvislosti s mým mizením vody jsem řešil jednu podobnou netěsnost. Je to únik pod přírubou na čelní straně motoru (viz foto).

Obrázek

Je to schované mezi kompresorem klimy a alternátorem. Voda pak stékala po motoru a alternátoru, kde horkem zasychlala. Dalo se to ale zjistit, že po jízdě byl alternáror zespodu vlhký a lepivý.

Nicméně, bohužel, se tím problém nevyřešil a voda mi někudy mizí dál. Čím dál víc jsem přesvědčený, že je to načnuté těsnění pod hlavou :cry:

Odpovědět