Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě

milhaushk
Příspěvky: 5
Registrován: 16 bře 2012, 18:05

Re: Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě

Příspěvek od milhaushk » 16 zář 2016, 06:49

Ahoj lidi mám ten samej problém moje otázka zní co všechno je potřeba za nové těsnění při této výměně O kroiužků a jak moc se musí rozebrat motor musí Hlava dolů ?
Dál by mě zajímalo kde se ony O kroužky dají sehnat nějak jsem je nikde nenašel.
Dík moc

Reklama
 

Uživatelský avatar
milosh
Administrátor
Příspěvky: 6551
Registrován: 21 led 2006, 13:03
Bydliště: Ústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě

Příspěvek od milosh » 16 zář 2016, 08:26

SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet

milhaushk
Příspěvky: 5
Registrován: 16 bře 2012, 18:05

Re: Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě

Příspěvek od milhaushk » 16 zář 2016, 08:37

Děkuju ale ja myslel výměnu o kroužků na vstřiku.

Uživatelský avatar
hansdob
Příspěvky: 430
Registrován: 29 říj 2009, 20:06
Bydliště: Dobronín
Kontaktovat uživatele:

Re: Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě

Příspěvek od hansdob » 04 říj 2016, 21:30

na toto téma jsem narazil náhodou a když jsem si to pročítal děsím se kde je chyba v nájezdu KM? v častých startech?? studený vzdálenosti??

Máme tyto auta dvě doma třetí u švagrový. opel astra G Y17DT 55kw Mé paní auto je kupované fungl nágl firmou našeho známeho jezdil stím on a jeho sin to pak dorajtoval a naboural koupil jsem to opravil a jezdili jsme ( auto má najeto přes 400000km servisováno do 250000km v oplu pak u mne) já je tam neměnil v servisní historii auta zadná zmínka voda čistá růžová nadobka vyvoněná. druhá doma dovoz německo tukanec historii neznám ale měla 180000km při koupi po cca po 90000km lehlo olejové čerpadlo (motoru nic ale bohužel díra pro olej čerpadlo je poškozená v bloku moc (po propočítání opravy skoro GO a opravy nesmysl) jsem od bundelese koupil motor udajně 120000km vypadá pěkně dalo by se tomu věřit a bundelesovi duvěřuji již X krát pomohl jestli stočil někdo předním nemuže to vědět ani on budeme brát že má těch 120000km ed už má 159000km a paráda nadobka čistá voda růžová švagrová auto koupeno jen jako pracovní pekáč na inz žádnej fanda oplů uživatel na rovinu přiznal že s autem najel 100000km vyměnil třikrát olej a nic víc jen jezdil auto má na budíku 360000km a voda je tam zelený antifreeze ale opět nadobka čistá pohoda kde se ty vaše problémy berou čím to je?? Já jezdím když stím jezdím jak prase obě máme SW upravené na MAX a na jedné mám i HW upravy turbo otevřený sání (ten mezikus mezi parohy a motorem myslím znalý tohoto motoru ví o čem mluvím) moje žena stím jezdí do práce cca 900 metrů zima leto a pak normální ježdění na kafe,nakupy,kina bla bla bla a tuk tuk tuk nemáme problém zajímalo by mne proč se to děje?? kdy to přijde na mne? (pak by se dalo mluvit ještě o několika corsách a combech co s tímto motorem servisuju a neznám olej ve vodě)
Opel Astra G 5 dveří 2003 Opel Astra G Cabrio 2003 Audi A6 Allroad 2003 Škoda Octavia Super 1961 Zetor 25K Jawa 23 Mustang *2 a golden sport 1 Jawa 21*2 Jawa 20 *3 aaaa Prase



OP-COM.PROFESSIONAL.CZ, VCDS,FO-COM,TEXA NANO a dětská hračka SCANMASTER

Uživatelský avatar
Luboš X17DTL
Příspěvky: 2216
Registrován: 03 črc 2007, 20:51
Bydliště: Slatina(NJ)

Re: Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě

Příspěvek od Luboš X17DTL » 05 říj 2016, 06:28

Možná jsem to tu už psal. Mi se tak stalo po emisích, kdy to prasáci vytočili nadoraz. Hned po STK to udělalo film oleje v nádobce. Po výměně se emise už takto neměří a je klid. Takže to bude asi tlakem honěného motoru, možná naprázdno.
Opel Astra F Caravan X17DTL (už má novou majitelku)=>
Astra G Caravan 1,7 DTi (na to se už jen dívám)=>
něco malého černého patří ženě a já nemám nic:-(
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=10583

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě

Příspěvek od denny » 05 říj 2016, 09:35

Kroužky na vložkách vstřikovacích ventilů KO a doporučuji vyměnit i ty vložky.Hlava dolů nemusí ,jen kompletní držák s vačkovými hřídeli,Dělám to dost často.
Vložky jsou jenom jedny,o kroužky dle výrobního čísla motoru,jsou dva druhy.Potřebuješ pak ještě těsnění držáku vačkových hřídelů a těsnění víka ventilů.

burtonshark
Příspěvky: 1
Registrován: 04 dub 2017, 13:12

Re: Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě

Příspěvek od burtonshark » 04 dub 2017, 13:14

nevíte někdo čísla přípravků?

kahi
Příspěvky: 3
Registrován: 15 bře 2017, 21:02

Re: Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě

Příspěvek od kahi » 12 kvě 2017, 08:20

Ahoj resim ted tento problem taktez. Olej ve vode atd. Tlakovala se hadice a az vylitlo to se mi stalo 2x tak slo auto do servisu. Vcera mi mechanik volal jestli to ma cenu dal resit? Protoze hlava je pry ko byla na zkusebne? Nevite kolik by stal repas hlavy? Dekuji nerad bych rusil auto a schanel dalsi pekac na jezdeni protoze na novy ted nemam radsi opravit stavajici a vedet na cem jsem. Diky moc.

Uživatelský avatar
hansdob
Příspěvky: 430
Registrován: 29 říj 2009, 20:06
Bydliště: Dobronín
Kontaktovat uživatele:

Re: Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě

Příspěvek od hansdob » 12 kvě 2017, 23:01

a co je na ty hlavě KO??
Opel Astra G 5 dveří 2003 Opel Astra G Cabrio 2003 Audi A6 Allroad 2003 Škoda Octavia Super 1961 Zetor 25K Jawa 23 Mustang *2 a golden sport 1 Jawa 21*2 Jawa 20 *3 aaaa Prase



OP-COM.PROFESSIONAL.CZ, VCDS,FO-COM,TEXA NANO a dětská hračka SCANMASTER

Pivojelek
Příspěvky: 1
Registrován: 06 srp 2019, 11:07

Re: Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě

Příspěvek od Pivojelek » 06 srp 2019, 13:52

Neni prosim nekdo Oc,Su na vyreseni problemu. Olej ve vode po vyteceni vody prasklou hadici . Dekuji

Odpovědět