Čerpadlo VP44

Moderátoři: Honz@, AstraMan, Radoš 92

Odpovědět
jerry mouse
Příspěvky: 3559
Registrován: 01 srp 2009, 13:55
Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od jerry mouse » 03 úno 2018, 22:51

Chlapi asi blba otázky netykajúca sa mojho auta ale vzdialeneho suseda ktorý si kupil nepojazdnu ZA 2.2ydtrb tak mi tvrdi že vymontoval sam z auta solo RJ bez demontu čerpadla a dal do opravy vymeniť udajne tranzistor v KE za 200,-ojro čo mi je celkom divne lebo u toho to čerpadla PSG-16 až tak tranzistor neodchadza a nasledné v servise GM-PSA na diagnostike mu zistili nefunkčne čidlo vačkovky čo mu následne vysvetlili že to nieje dôvod aby mu nešlo auto. Ja mám taky pocit že si to cele svojim babractvom pekne doje.al! 8) :lol: Mám pravdu alebo sa mylím? :? :?
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957

Reklama
 

Alzafir
Příspěvky: 2883
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od Alzafir » 04 úno 2018, 11:52

Nevím o tom, že by šla elektronika odmontovat bez čerpadla, ale kdo ví?
Jisté je jedno, pokud nefunguje snámač vačky- otáček čerpadla, auto nepojede, tohle jednotka neumí vzít a přepočítat z klikovky.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

Uživatelský avatar
hansdob
Příspěvky: 430
Registrován: 29 říj 2009, 21:06
Bydliště: Dobronín
Kontaktovat uživatele:

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od hansdob » 05 úno 2018, 10:35

Ano jednotka z čerpadle bez demontáže čerpadla sundat jde (jak PSG5 tak PSG16) no ale je nutno ustřihnout kabeláž od dávkovače (ten se vyndat nesmí pak to již nikdy nefunguje jak má) no a pak je ještě dobrý když má někdo štěstí a vyběhne mu kolík z vačkovýho kola v čerpadle po odmontování snímače otáček čerpadla.
Opel Astra G 5 dveří 2003 Opel Astra G Cabrio 2003 Audi A6 Allroad 2003 Škoda Octavia Super 1961 Zetor 25K Jawa 23 Mustang *2 a golden sport 1 Jawa 21*2 Jawa 20 *3 aaaa Prase



OP-COM.PROFESSIONAL.CZ, VCDS,FO-COM,TEXA NANO a dětská hračka SCANMASTER

Uživatelský avatar
MAX - CZ
Příspěvky: 2256
Registrován: 21 zář 2008, 11:35
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od MAX - CZ » 05 úno 2018, 11:14

Tak kdysi jsem řešil podobný problém na PSG5, auto sice šlo nastartovat, ale jen s velkými problémy, chod motoru krajně nepravidelný až to utrhlo i silentblok motoru. Při repasi čerpadla pak Komínek v Praze zjistil, že nějaký dobrodruh vyměnil jednotku na čerpadle, poznat to bylo právě přestřiženou kabeláží. Ani po repasi čerpadlo nefungovalo, protože jednotka se stále nemohla s čerpadlem domluvit, nakonec se to muselo řešit výměnou za jiné čerpadlo. Takže samotná výměna jednotky nevede k vyřešení problému a určitě to na základě odborníků a vlastní zkušenosti nedoporučuji. Udělat komplet repas.
OPEL ZAFIRA 2,2DTI Y22DTR OPC line 2005

Moje nabídka nejen aut: https://www.sbazar.cz/automilacek

Uživatelský avatar
MAX - CZ
Příspěvky: 2256
Registrován: 21 zář 2008, 11:35
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od MAX - CZ » 05 úno 2018, 11:14

Tak kdysi jsem řešil podobný problém na PSG5, auto sice šlo nastartovat, ale jen s velkými problémy, chod motoru krajně nepravidelný až to utrhlo i silentblok motoru. Při repasi čerpadla pak Komínek v Praze zjistil, že nějaký dobrodruh vyměnil jednotku na čerpadle, poznat to bylo právě přestřiženou kabeláží. Ani po repasi čerpadlo nefungovalo, protože jednotka se stále nemohla s čerpadlem domluvit, nakonec se to muselo řešit výměnou za jiné čerpadlo. Takže samotná výměna jednotky nevede k vyřešení problému a určitě to na základě odborníků a vlastní zkušenosti nedoporučuji. Udělat komplet repas.
OPEL ZAFIRA 2,2DTI Y22DTR OPC line 2005

Moje nabídka nejen aut: https://www.sbazar.cz/automilacek

Uživatelský avatar
hansdob
Příspěvky: 430
Registrován: 29 říj 2009, 21:06
Bydliště: Dobronín
Kontaktovat uživatele:

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od hansdob » 05 úno 2018, 19:27

ano maxi když se vymění řj z jiného čerpadla nemuže to fungovat. Má mnoho měřících bodů a nastavení na stolici a každá se "odlazuje" na daný čerpadlo. Nová jednotka není ani tak drahá jenže je "prázdná" noa těch co ji umí nahrát není mnoho a stojí to peníze.
Opel Astra G 5 dveří 2003 Opel Astra G Cabrio 2003 Audi A6 Allroad 2003 Škoda Octavia Super 1961 Zetor 25K Jawa 23 Mustang *2 a golden sport 1 Jawa 21*2 Jawa 20 *3 aaaa Prase



OP-COM.PROFESSIONAL.CZ, VCDS,FO-COM,TEXA NANO a dětská hračka SCANMASTER

jerry mouse
Příspěvky: 3559
Registrován: 01 srp 2009, 13:55
Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od jerry mouse » 27 úno 2018, 23:12

No to asi aj tak mal urobene, že odstrihol tie kabely od davkovača, lebo mal tam humpolacky priplacnutu elektorosvorkovnicu tzv, čokoladka! :shock: :roll:
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957

jerry mouse
Příspěvky: 3559
Registrován: 01 srp 2009, 13:55
Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od jerry mouse » 13 srp 2018, 22:03

Borci ked mam po oprave čerpadlo odhlasene tak to mám chápať ako odpojeny imobilizer ktorý treba nanovo prihlasiť alebo je to inak? Pojde natočiť motor aj bez toho alebo to musi sa prihlasiť? Dotyčny servisman je teraz ešte týždeň na dovolenke tak ma nedostupny mobil!
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957

Uživatelský avatar
koubecek
Příspěvky: 59
Registrován: 28 led 2009, 07:10

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od koubecek » 13 led 2019, 17:30

Ahoj Opláci,tak jsem včera zaparkoval a šel nakoupit.Po návratu nejde auto nastartovat.Diagnostika píše chyby

p1631 chyba komunikace mezi vstřikovacím čerpadlem a řídící jednotkou motoru
p1630 vstřikované množství paliva kritická chybná funkce

Nějaká rada nebo je čerpadlo KO
ZAFIRA 2,0 DTI 74KW ELEGANCE 2001

Uživatelský avatar
hefab
Příspěvky: 196
Registrován: 09 led 2017, 09:09

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od hefab » 14 led 2019, 16:20

Máš ešte pôvodné čerpadlo z roku 2001, alebo už je menené?
Novšie prevedenia riadiacej jednotky čerpadla VP44-PSG5 mali problém s obvodom určeným na komunikáciu s riadiacou jednotkou motora cez zbernicu CANBUS. Tento obvod často odchádzal.
Pokiaľ máš čerpadlo pôvodné, skús skontrolovať kábel na komunikáciu CANBUS medzi riadiacou jednotkou čerpadla a riadiacou jednotkou motora. Je dvojžilový. Detaily si už veľmi nepamätám :(
Astra G 1.4 Twinport

Uživatelský avatar
koubecek
Příspěvky: 59
Registrován: 28 led 2009, 07:10

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od koubecek » 14 led 2019, 17:57

Čerpadlo mam PSG5 jeden konektor.Auto má najeto 230000km a nyní zvažuji celkový repas čerpadla.Původ auta je Itálie a zda někdo to čerpadlo tam řešil to pochybuji.Já mam auto 4 roky a jinak spokojenost.Dokonce jsem se někde dočetl že přidřený přesuvník způsobuje při 2500 otáček skokový nárůst výkonu.Což se u mne děje,ale nevím co je na tom pravda.
ZAFIRA 2,0 DTI 74KW ELEGANCE 2001

Uživatelský avatar
hansdob
Příspěvky: 430
Registrován: 29 říj 2009, 21:06
Bydliště: Dobronín
Kontaktovat uživatele:

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od hansdob » 17 led 2019, 16:26

Zadřený předsuvník se chová všelijak ale je to znát na diag. No repas za mne autokomi.
Opel Astra G 5 dveří 2003 Opel Astra G Cabrio 2003 Audi A6 Allroad 2003 Škoda Octavia Super 1961 Zetor 25K Jawa 23 Mustang *2 a golden sport 1 Jawa 21*2 Jawa 20 *3 aaaa Prase



OP-COM.PROFESSIONAL.CZ, VCDS,FO-COM,TEXA NANO a dětská hračka SCANMASTER

Uživatelský avatar
koubecek
Příspěvky: 59
Registrován: 28 led 2009, 07:10

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od koubecek » 17 led 2019, 16:44

Ano včera jsem to odvezl do Autokomi
ZAFIRA 2,0 DTI 74KW ELEGANCE 2001

Alzafir
Příspěvky: 2883
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od Alzafir » 17 led 2019, 17:33

To je to nejlepší, co jsi mohl udělat, pokud chceš auto ještě používat 8)
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

opelAstra9999
Příspěvky: 4
Registrován: 01 srp 2013, 15:00

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od opelAstra9999 » 28 dub 2019, 13:57

Dobrý den pánové
obracímse na vás s prosbou zdali by mě mohl někdo poradit s označením čerpadla. čerpadlo odešlo a rad bych si pořídil jiné, nevím však podle čeho - jakého čísla se řídit , případně zdali nevíte co jednotlivá čísla znamenají.
4íslo čerpadla starého je 0470504015
děkuji

Odpovědět