Nestartuje 1.7 Dti ISUZU ...................... už ano :-)
Napsal: 10 říj 2007, 20:21
Tak chlapi, přidám další chmurný zážitek s jinak spokojeným autem.
Před časem, se mi stalo, že jsem nemohl nastartovat, točil jsem motorem, asi dvakrát , dlouze a nic, na potřetí se podařilo. Pak se chyba neopakovala, neřešil jsem to. Až do předminulého týdne, kdy po ránech se to začlo objevovat častěji, vždy to chatlo až při druhém kratším startu. Odjel jsem na Slovensko, tam jsem dojel k zákazníkovi, tak napodruhé po delším točení to chytlo, dojedu k benzince, bez problémů hned, objedu pumpu, že pojím a to byl konec. Auto ani ťuk. Začlo to peklo. Sehnat někoho ohledně servisu, podotýkám , že to bylo v sobotu ve 4 odpoledne. Nakonec se mi podařilo sehnat šikovného klučinu, který tomu evidentně rozuměl, odtáhl mě k sobě do dílny a začal hledat problém. Zavolal dalšího kluka s diagnostikou, ten dojel, napojil BOSCH diagnostiku, točil startérem a přitom hledal hlásící chyby, bohužel se nikde závada neobjevila, na diagnostice se nic špatného nehlásilo. čerpadlo točilo, ventil otevřený...... Nakonec prohlásil, že se mu toto stalo před 14 dny, že jak to nehlásí chybu, je to v jednotce. Celkový problém je v tom, že nejde nafta do motoru, čerpadlo se točí.... Zkoušeli jsme napojit sání čerpadla do PET flašky, jestli to vůbec nasaje, bezúspěšně. Takže odtah auta z Martina do Napajedel. V pondělí jsem vymontoval řídící jednotku čerpadla a jel za servisákem do Brna. Napojili jsme ŘJ do jiného auta, auto naskočilo, takže v ŘJ chyba není. Zpět do Napajedel a shánět informace co dál... V Oplu vymění čerpadlo nové asi za 70 tis, repasi za 35 tis, tak jsem to zavezl do servisu do Tečovic, dva dny to tam mají a nejsou schopni zjistit kde je problém, vše funguje, napojení na diagnostiku opět bez úspěchu- žádná chyba. Po Než jsem jel do Brna, zjišťoval jsem kolik stojí a kde mají ŘJ pokud bude špatná ,zjistil jsem, že ŘJ čerpadla je nejporuchovější díl na 1.7 Dti ISUZU, že má 15 lidí v pořadníku na tento díl pakk SCI ventil čerpadla.
Takže teď čekám s čím mě zavolají, jestli něco vůbec najdou....
Před časem, se mi stalo, že jsem nemohl nastartovat, točil jsem motorem, asi dvakrát , dlouze a nic, na potřetí se podařilo. Pak se chyba neopakovala, neřešil jsem to. Až do předminulého týdne, kdy po ránech se to začlo objevovat častěji, vždy to chatlo až při druhém kratším startu. Odjel jsem na Slovensko, tam jsem dojel k zákazníkovi, tak napodruhé po delším točení to chytlo, dojedu k benzince, bez problémů hned, objedu pumpu, že pojím a to byl konec. Auto ani ťuk. Začlo to peklo. Sehnat někoho ohledně servisu, podotýkám , že to bylo v sobotu ve 4 odpoledne. Nakonec se mi podařilo sehnat šikovného klučinu, který tomu evidentně rozuměl, odtáhl mě k sobě do dílny a začal hledat problém. Zavolal dalšího kluka s diagnostikou, ten dojel, napojil BOSCH diagnostiku, točil startérem a přitom hledal hlásící chyby, bohužel se nikde závada neobjevila, na diagnostice se nic špatného nehlásilo. čerpadlo točilo, ventil otevřený...... Nakonec prohlásil, že se mu toto stalo před 14 dny, že jak to nehlásí chybu, je to v jednotce. Celkový problém je v tom, že nejde nafta do motoru, čerpadlo se točí.... Zkoušeli jsme napojit sání čerpadla do PET flašky, jestli to vůbec nasaje, bezúspěšně. Takže odtah auta z Martina do Napajedel. V pondělí jsem vymontoval řídící jednotku čerpadla a jel za servisákem do Brna. Napojili jsme ŘJ do jiného auta, auto naskočilo, takže v ŘJ chyba není. Zpět do Napajedel a shánět informace co dál... V Oplu vymění čerpadlo nové asi za 70 tis, repasi za 35 tis, tak jsem to zavezl do servisu do Tečovic, dva dny to tam mají a nejsou schopni zjistit kde je problém, vše funguje, napojení na diagnostiku opět bez úspěchu- žádná chyba. Po Než jsem jel do Brna, zjišťoval jsem kolik stojí a kde mají ŘJ pokud bude špatná ,zjistil jsem, že ŘJ čerpadla je nejporuchovější díl na 1.7 Dti ISUZU, že má 15 lidí v pořadníku na tento díl pakk SCI ventil čerpadla.
Takže teď čekám s čím mě zavolají, jestli něco vůbec najdou....