Stránka 1 z 2

Nestartuje 1.7 Dti ISUZU ...................... už ano :-)

Napsal: 10 říj 2007, 20:21
od Hany
Tak chlapi, přidám další chmurný zážitek s jinak spokojeným autem.
Před časem, se mi stalo, že jsem nemohl nastartovat, točil jsem motorem, asi dvakrát , dlouze a nic, na potřetí se podařilo. Pak se chyba neopakovala, neřešil jsem to. Až do předminulého týdne, kdy po ránech se to začlo objevovat častěji, vždy to chatlo až při druhém kratším startu. Odjel jsem na Slovensko, tam jsem dojel k zákazníkovi, tak napodruhé po delším točení to chytlo, dojedu k benzince, bez problémů hned, objedu pumpu, že pojím a to byl konec. Auto ani ťuk. Začlo to peklo. Sehnat někoho ohledně servisu, podotýkám , že to bylo v sobotu ve 4 odpoledne. Nakonec se mi podařilo sehnat šikovného klučinu, který tomu evidentně rozuměl, odtáhl mě k sobě do dílny a začal hledat problém. Zavolal dalšího kluka s diagnostikou, ten dojel, napojil BOSCH diagnostiku, točil startérem a přitom hledal hlásící chyby, bohužel se nikde závada neobjevila, na diagnostice se nic špatného nehlásilo. čerpadlo točilo, ventil otevřený...... Nakonec prohlásil, že se mu toto stalo před 14 dny, že jak to nehlásí chybu, je to v jednotce. Celkový problém je v tom, že nejde nafta do motoru, čerpadlo se točí.... Zkoušeli jsme napojit sání čerpadla do PET flašky, jestli to vůbec nasaje, bezúspěšně. Takže odtah auta z Martina do Napajedel. V pondělí jsem vymontoval řídící jednotku čerpadla a jel za servisákem do Brna. Napojili jsme ŘJ do jiného auta, auto naskočilo, takže v ŘJ chyba není. Zpět do Napajedel a shánět informace co dál... V Oplu vymění čerpadlo nové asi za 70 tis, repasi za 35 tis, tak jsem to zavezl do servisu do Tečovic, dva dny to tam mají a nejsou schopni zjistit kde je problém, vše funguje, napojení na diagnostiku opět bez úspěchu- žádná chyba. Po Než jsem jel do Brna, zjišťoval jsem kolik stojí a kde mají ŘJ pokud bude špatná ,zjistil jsem, že ŘJ čerpadla je nejporuchovější díl na 1.7 Dti ISUZU, že má 15 lidí v pořadníku na tento díl pakk SCI ventil čerpadla.
Takže teď čekám s čím mě zavolají, jestli něco vůbec najdou....

Napsal: 10 říj 2007, 20:33
od Marky
Na vsem se nece ser.e to je bohuzel smutna realita, nejhorsi je prave ta elektronika to jeji selhani nas jednou znici :? . Sefovi odesla na stejnem motoru prozmenu ridici jednotka motoru, takze zase ta elektronika. Jinak hodne zdaru s opravou a at to stoji co nejmene.

Napsal: 10 říj 2007, 20:39
od Saša
To jsou nemilé zážitky,taky jsem si tím prošel když mi kleknul motor-napřed to byla rozlomená vačková hřídel , pak prý hlava a zdvihátka a nakonec jsem měnil celý motor,měsíc a půl bez auta,fuj,fuj.Tak ti přeji at se ti to podaří vyřešit spíš-o tom že to je pořádné nakouknutí do peněženky řadši nepíšu. :roll:

Napsal: 10 říj 2007, 21:06
od Hany
Nejhorší je, že nikdo neví, co s tím, kam šáhnout, co vyměnit, jako ceny 10.tis za SCV ventil 18tis za ŘJ, 30 tiz za repas čerpadlo, s tim jsem se už smíříl, ostatně nic jiného mě nezbývá, ale jen dojít na to kde je problém. Se... mě to i sohledem na to, že s autem najezdím měsíčně 4-5 tis km, takže mě živí, tak přicházím o prachy, které zas potřebuju.

Napsal: 15 říj 2007, 19:40
od Pipóch
Mám řídící jednotku na isuzu 1.7 za 5000. Pokud ji chceš ozvy se na Tru@seznam.cz. Mám ji v Brně.

Napsal: 15 říj 2007, 19:44
od Pipóch
Poruchový kód nemusí být vždy u závady jednotky pal. čerpadla, pokud je tak je popsaný jako nesprávná funkce přepadového ventilu, čerpadlo. Někdy vozidlo jde nastartovat a po zahřátí motoru již nikoliv.

Napsal: 15 říj 2007, 19:50
od Hany
jenže přepadový ventil je čistě mechanická záležitost, pružinka, kulička, proč by po zahřátí to nešlo nastartovat? jinak dlouho to stálo, motor byl studený a taky to nešlo nahodit. Čerpadlo už putovalo do Poděbrad na kontrolu, v servisu mi řekli, že po čerpadlo je vše OK, měli to dva dny na diagnostice a na nic nedošli, vše prošli. Tak uvidíme, s čím dojdou z Poděbrad.

Napsal: 15 říj 2007, 19:51
od Hany
A to máš řídící jednotku kterou? jsou tam 3, na motor, vstřiky, čerpadlo

Napsal: 19 říj 2007, 22:42
od Pipóch
Ta co je pro čerpadlo. Ta co je vzadu za motorem.

Napsal: 31 říj 2007, 12:44
od Hany
Tak chlapi tak konečně jsem včera dovezl auto. Nakonec po bádání a zkoumání došli v servisu na to, že bude problém v čerpadle, takže čerpadlo ven, poslali ho do Poděbrad, bohužel na Zlínsku není nikdo, kdo by dělal čerpadla Denso, Tam mě kompletně čerpadlo přetěsnil, vyměnil SCV ventil a poslal zpět. Jedná se i o to, že jak mě řekl ten servisák z Poděbrad, nepomůže si ventil objednat a sám vyměnit, protože se to údajně musí napojit na nějakou mašinu a ten ventil s čerpadlem sladit, aby pouštěl, jak má...
Sumasumárum mě tato sranda stála 28.000,- A když mě to tam stálo tak dlouho, tak jsem jim řekl, aby mě zrovna opravili alternátor, při volnoběhu to ,,mrkalo,, , tak mě vyměnili regulátor , a prý jak mě říkali v servisu, tak shodou okolností týden po mě dojela ta samá Astra s tím samým problémem, ale měla tam jiné čerpadlo, BOSCH, ty spravují ve Zlíně, tak tam ta oprava prý stála něco kolem 35 tis bez DPH
Důležité ale je, že mám konečně mazla doma.

Napsal: 31 říj 2007, 13:39
od Piškót
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Neuvažovals o vrakáči?Je to fakt hodně,osobně bych ty prachy do toho nedal.

Napsal: 31 říj 2007, 14:03
od maxim
Piškót píše::shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Neuvažovals o vrakáči?Je to fakt hodně,osobně bych ty prachy do toho nedal.
na vrakaci ho za 5tis. nesezenes a za vic nema cenu brat , kdyz nevis kdy se ti pokazi...to uz je lepsi zainvestovat a koupit nove, pokud si chces to auto na nejakou dobu nechat..

Napsal: 01 lis 2007, 18:45
od Saša
Takže už zase jezdíš,hlavně že je to opraveno. :wink:

Napsal: 03 lis 2007, 16:59
od Hany
tak u Opla nové čerpadlo 70,000, repas 40,000, takže jsem neměl o čem uvažovat.
JO tu nabídku jsem měl z vrakáče za 16.000, jenže ty samé peníze jsem dal do opravy toho mojeho a mám jistotu, že mě bude nějaký rok šlapat. Tak ho za 16,000 koupím, za týden klekne a?

Napsal: 03 lis 2007, 18:20
od Marky
Hany píše:...za týden klekne a?
16litru je v prde.li, souhlasím s Tebou vrakáč nebrat pokud neprodávají repas se zárukou jako třeba benneti. Hlavně, že už jezdíš :wink: .